Αρχική Infokids Υγεία Δεν πάει εύκολα για ύπνο

Δεν πάει εύκολα για ύπνο

Από την Αντιγόνη Κεμερλίογλου, Ψυχολόγος Υγείας/Εκπαίδευσης

Όταν όλη η δράση λαμβάνει χώρα έξω από το δωμάτιο του παιδιού, είναι λογικό αυτό να μη θέλει να πάει για ύπνο. Προσπαθήστε από την αρχή να βάλετε το παιδί σε ένα ρυθμό, ώστε αργότερα να έχει από μόνο του έναν εσωτερικό προγραμματισμό.

Συγκεκριμένα, κρατήστε ένα σταθερό ωράριο ύπνου για να ξέρει το παιδί όταν βραδιάζει π.χ.είναι η ώρα που θα πρέπει να πάει στο κρεβάτι του.

Επιπλέον, διαμορφώστε κάποιες μικροσυνήθειες (π.χ. πρώτα πίνουμε το γάλα, μετά πλένουμε τα δόντια μας, μετά καληνυχτίζουμε τα παιχνίδια μας, κατόπιν πάμε στο κρεβάτι μας και περιμένουμε τη μαμά και τον μπαμπά να έρθουν να μας καληνυχτίσουν λέγοντάς μας μια ιστορία κ.λπ.).

Αυτά βοηθάνε το παιδί να έχει μια τάξη. Φροντίστε να μπαίνει σε διαδικασία ύπνου περίπου μία ώρα πριν την κανονική περιορίζοντάς του τα οπτικοακουστικά ερεθίσματα, όπως ένα έντονο παιχνίδι.

Έχετε υπόψη σας ότι και το περιβάλλον στο δωμάτιο του παιδιού πρέπει να είναι χαλαρωτικό. Ένα ακατάστατο δωμάτιο με έντονους χρωματισμούς δεν βοηθάει.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.