Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Μάθε πώς θα ξυπνήσεις τους μυς που σε κάνουν να περπατάς

Μάθε πώς θα ξυπνήσεις τους μυς που σε κάνουν να περπατάς

Για να κάψεις πιο πολλές θερμίδες, απόφυγε τις διατάσεις πριν το περπάτημα. Ερευνητές θεωρούν ότι οι διατάσεις πριν το περπάτημα αποδυναμώνουν τα πόδια και μειώνουν την αποτελεσματικότητα. Αντί για διατάσεις εκτέλεσε τις παρακάτω κινήσεις για να αυξήσεις το εύρος κίνησης και τη ροή του αίματος.

00:00-1:00 λεπτά περπάτημα σε κανονικό ρυθμό.

1:00-1:30
χιαστή
Φαντάσου ότι είσαι πάνω σε μια ευθεία γραμμή, σε κάθε βήμα βάλε το πόδι στην αντίθετη πλευρά της γραμμής.

1:30-2:00
Κυκλικές κινήσεις χεριών
Καθώς περπατάς εκτέλεσε 5 εμπρόσθιες κυκλικές κινήσεις με τους ώμους και μετά άλλαξε φορά των ώμων προς τα πίσω. Κάνε το ίδιο με τα χέρια σου.

2:00-2:30
Τοξοειδές περπάτημα
Καθώς περπατάς τοποθέτησε το δεξί πόδι μπροστά και προς τα έξω δεξιά. Το αριστερό πόδι πρέπει να ακολουθήσει. Στη συνέχεια κάνε το ίδιο προς τα αριστερά.

2:30-3:00
Μύτες και φτέρνα
Καθώς περπατάς ρίξε το βάρος στη φτέρνα και σήκωσε ψηλά τα δάχτυλά σου. Προσγειώσου στις μύτες του πέλματος και σήκωσε ψηλά τη φτέρνα.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.