Αρχική InfoMommy Νέα Οι δέκα συμβουλές προς τους καταναλωτές ενόψει των εκπτώσεων

Οι δέκα συμβουλές προς τους καταναλωτές ενόψει των εκπτώσεων

Τον δεκάλογο του καλού και κερδισμένου καταναλωτή παρουσιάζει η Ένωση Καταναλωτών Ελλάδος, ενόψει της έναρξης των εκπτώσεων, στις 15 Ιανουαρίου, οι οποίες θα διαρκέσουν μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου. Με αφορμή, λοιπόν, την έναρξη των εκπτώσεων, η Ένωση Καταναλωτών Ελλάδος προτείνει στον καταναλωτή τα εξής:

- Να αγοράζει με βάση τις οικονομικές δυνατότητες και τις πραγματικές ανάγκες του νοικοκυριού.

- Να κάνει σύγκριση τιμών και ποιότητας, δηλαδή διερεύνηση της αγοράς, που αυτό σημαίνει ότι τα είδη, που έχει «τσεκάρει» ο καταναλωτής, πριν από την έναρξη των εκπτώσεων, θα πρέπει να υπάρχουν στις βιτρίνες και στα ράφια των καταστημάτων, κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων.

- Να καταρτίζει λίστα με τα είδη, που θέλει να αγοράσει, δηλαδή στην από πριν έρευνα τιμών, ώστε να διαπιστώσει, εάν, από την πρώτη ημέρα των εκπτώσεων, οι αρχικές τιμές είναι ίδιες με αυτές πριν από τις εκπτώσεις.

- Να αγοράζει, χωρίς χρονική πίεση, γιατί κερδισμένος καταναλωτής θα είναι αυτός που η αγοραστική του συμπεριφορά θα είναι ορθολογιστική και θα κάνει την πλέον σωστή επιλογή, σύμφωνα με ό,τι «χρειάζεται» και όχι με ό,τι «θέλει».

- Οι εκπτώσεις θα διαρκέσουν για 45 μέρες, συνεπώς δεν ''βιαζόμαστε''... απεναντίας, χρειάζεται μεγάλη προσοχή, πριν επιλέξουμε τα απαραίτητα είδη για το νοικοκυριό.

- Να αποφεύγει τα καταστήματα και πολυκαταστήματα εκείνα που διαφημίζουν μεγάλα ποσοστά εκπτώσεων σε ένα ή ελάχιστα είδη τους. Αυτό δεν σημαίνει ότι και τα υπόλοιπα είδη των καταστημάτων αυτών είναι φθηνότερα, σε σχέση με αντίστοιχα είδη άλλων καταστημάτων.

- Να ενημερώνεται από τους εμπόρους για το εάν μπορούν να πραγματοποιούν αλλαγές ειδών, που αγοράζουν, κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων.

- Να ζητάει απόδειξη, γιατί αφενός αποδεικνύεται η αγορά, σε περίπτωση ελαττωματικού είδους και αφετέρου αποτρέπεται η φοροδιαφυγή.

- Να ζητάει πλήρη και επακριβή ενημέρωση, όταν αγοράζει είδη με δόσεις.

- Να καταγγέλλει στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή [τηλ. 1520], όταν υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία των περιπτώσεων αυτών που κάποιοι θα προσπαθήσουν να παραπλανήσουν τους καταναλωτές με πλασματικές εκπτώσεις.

Πηγή: Οι δέκα συμβουλές προς τους καταναλωτές ενόψει των εκπτώσεων | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/84895#ixzz2HTB30aMS


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.