Αρχική Συνεντεύξεις Σόνια Θεοδωρίδου: Η διάσημη σοπράνο μιλάει στο infokids για τον Καβάφη, τον έρωτα, την Ελλάδα, τη μητρότητα

Σόνια Θεοδωρίδου: Η διάσημη σοπράνο μιλάει στο infokids για τον Καβάφη, τον έρωτα, την Ελλάδα, τη μητρότητα

Η διασημότητα στην Ελλάδα είναι συχνά συνώνυμο της αλαζονείας και της υπεροψίας. Για τη διάσημη σε όλη την Ευρώπη Eλληνίδα σοπράνο Σόνια Θεοδωρίδου, το χειροκρότημα του κοινού είναι ένα δώρο που την κάνει να νιώθει πιο ταπεινή. Τη συνάντησα στο ζεστό σπίτι της στα Εξάρχεια όπου με υποδέχτηκε με τον επίσης ταλαντούχο σύζυγο και συνεργάτη της, μαέστρο Θεόδωρο Ορφανίδη.

Χρονιά αφιερωμένη στο μεγάλο μας ποιητή Κωνσταντίνο Καβάφη το 2013 και με αυτή την αφορμή η Σόνια Θεοδωρίδου, θα πλημμυρίσει με την φωνή της το «Παλλάς», στις 26 Φεβρουαρίου στις 21.00 για ένα και μοναδικό κονσέρτο.
Αν κάποιος σας ρωτούσε ποιος είναι ο Καβάφης, τι θα του λέγατε;
Σόνια Θεοδωρίδου: Ο Καβάφης είναι ένα πνεύμα βαθιάς Ελλάδας, μιας Ελλάδας που φυσικά απολέσαμε αλλά εμπεριέχει όλα όσα εννοούνται ελληνικά: υπερηφάνεια, βαθύ πνεύμα, βαθιά και μεγάλη μόρφωση, την ελευθερία του έρωτα, την ελευθερία της σκέψης…

Εμπεριέχει και μελαγχολία όμως.
Σ.Θ.: Που είναι κι αυτή ελληνική. Πολύ σωστά το λέτε.

Αυτή η μελαγχολία σας ταιριάζει;
Σ.Θ.: Νομίζω ότι σε κάθε στιγμή μου, το τελευταίο χαμόγελο, όταν σπάει, η τελευταία στιγμή του έχει μελαγχολία. Χωρίς όμως να είναι θλίψη.

Από πού απορρέει λοιπόν αυτή η μελαγχολία;
Σ.Θ.: Ίσως από τη βαθιά γνώση ότι θα πεθάνουμε. Ίσως γιατί ο θάνατος, τουλάχιστον στους σκεπτόμενους ανθρώπους είναι η συντροφιά τους. Είναι συντροφιά με την έννοια της αυτογνωσίας. Δίνει στη ζωή μας μια άλλη ποιότητα, άλλη αξία.

ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΠΑΛΛΑΣ
Ας μεταφερθούμε στο Παλλάς όμως για να μας περιγράψετε τι θα ακούσουμε, αλλά και τι θα δούμε.
Σ.Θ.: Θα ακούσετε 14 τραγούδια μελοποιημένα από έναν θαυμάσιο συνθέτη, τον Αθανάσιο Σίμογλου . Τον γνωρίσαμε το 2011 με τον άντρα μου στη Στουτγάρδη, όταν μας κάλεσε για να ακούσουμε τη μουσική του. Όταν πήραμε τα τραγούδια του στα χέρια μας ενθουσιαστήκαμε. Μετά από πάρα πολύ καιρό άκουσα έναν ήχο που συνέδεε τη μουσική και την ποίηση, λες κι αυτός βρήκε τη μελωδία μέσα στα λόγια του Καβάφη και τα έβγαλε, τα αξιοποίησε και τα έκανε μουσική. Θα με συνοδεύει η Ορχήστρα Mobile, υπό τη διεύθυνση του άντρα μου Θεόδωρου Ορφανίδη. Τη βραδιά θα σκηνοθετήσει ο Γιώργος Νανούρης και θα πλαισιωθεί από απαγγελίες ποιημάτων που θα πραγματοποιηθούν από την αγαπημένη συγγραφέα Victoria Hislop και τον ηθοποιό Τάσο Νούσια.

Ξέρω ότι θα συμμετέχουν και 16 έφηβοι από τη θεατρική ομάδα της κ. Χαρούλας Σαμπατάκου του 15ου Λυκείου Αθηνών. Τι ακριβώς θα κάνουν τα παιδιά;
Σ.Θ.: Αυτό είναι έκπληξη, δεν μπορώ να σας την αποκαλύψω. Αλλά υπάρχουν κι άλλες εκπλήξεις για όσους θα βρεθούν εκείνη τη βραδιά στο Παλλάς. Όλοι θα φύγουν έχοντας μαζί τους ένα χειρόγραφό μου με στίχους του Καβάφη. Έγραψα πάνω από 1.000 χειρόγραφα σημειώματα.

Η συναυλία-παράσταση στο Παλλάς απευθύνεται σε ένα ειδικό κοινό; Πρέπει κάποιος να αγαπά την όπερα;
Σ.Θ.: Όχι, καθόλου. Απευθύνεται στον απλό κόσμο, σ’ αυτό τον κόσμο που του αρέσει να ακούει όμορφη ελληνική μουσική. Τραγούδια ελληνικά θα τραγουδήσουμε.

Λέω από το Παλλάς να μεταφερθούμε στη Βέροια, εκεί που γεννηθήκατε για να σας γνωρίσουμε καλύτερα.
Σ.Θ.: Να πάμε. Γεννήθηκα στη Βέροια, μεγάλωσα στη Βέροια…

Εκεί ανακαλύψατε την ιδιαίτερη κλίση σας στη μουσική;
Σ.Θ.: Από μικρή τραγουδούσα. Τραγούδια της εποχής, καντάδες με τον πατέρα μου που του άρεσαν πολύ, Χατζηδάκι, Θεοδωράκη. Κάποια στιγμή στο ραδιόφωνο άκουσα τη Μαρία Κάλλας. Τότε δήλωσα : «εγώ έτσι θα γίνω».


ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΡΙΕΡΑ ΞΕΚΙΝΑ
Πολλοί μπορεί να το έχουν πει αλλά ποιοι το έχουν καταφέρει. Εσείς πώς τα καταφέρατε;
Σ.Θ.: Η αγάπη. Αυτή η λέξη είναι που πρέπει να μας οδηγεί. Εγώ δεν περιμένω από κανέναν να μου πει αν είμαι καλή ή όχι, δεν περίμενα να με βοηθήσει κάποιος. Ήξερα ότι εγώ πρέπει να κάνω αυτό που αγαπώ κι όλα τα άλλα θα έρθουν από μόνα τους.

Την κουβέντα μας παρακολουθεί τόση ώρα και ο σύντροφος της κυρίας Θεοδωρίδου και στη ζωή και στο τραγούδι, μαέστρος Θεόδωρος Ορφανίδης και του ζητώ τη γνώμη του
Θεόδωρος Ορφανίδης: Αυτό που έχεις εσύ είναι Αγάπη αλλά και Αφοσίωση και Πειθαρχία. Αυτά τα τρία χαρακτηριστικά σου σε οδηγούν.
Σ.Θ.: Έχω μεγάλη πειθαρχία κι αφοσίωση. Ενδεχομένως μερικές φορές να γίνομαι και σπασίκλας. Δεν με ξεκολλάς εύκολα αν έχω κάτι να μάθω. Αλλά έχω και ευκολίες. Από τη φύση μου έχω ευκολίες μάθησης. Ευκολία στο να μαθαίνω ξένες γλώσσες. Αποτυπώνω εύκολα. Μια φορά χρειάστηκε να μου πει ο Γιάννης ο Νανούρης τι πρέπει να κάνω. Είναι αρκετή. Κάτι που χρειάζεται να γίνει είναι σαν να βρίσκεται οργανικά και φυσικά μέσα μου κι άρα γίνεται, ρέει.

Τελικά ίσως ο καθένας από εμάς γεννιέται για να κάνει κάτι συγκεκριμένο;
Σ.Θ.: Ναι, σίγουρα. Αρκεί να το καταλάβουμε και να το προσπαθήσουμε. Δεν πρέπει να μας τρώνε τα «πρέπει».

Οι γονείς σας είχαν αντιρρήσεις για τις επαγγελματικές σας επιλογές;
Σ.Θ.: Οι γονείς μου στην αρχή δεν ήθελαν να γίνω τραγουδίστρια αλλά όταν είδαν την επιμονή μου, όταν είδαν με τι ζέση μελετούσα, υποχώρησαν. Ήταν αρκετά έξυπνοι ώστε να καταλάβουν ότι αυτός ήταν ο δρόμος μου.

Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΣΑ ΤΗΣ
Κι έτσι φύγατε για το εξωτερικό;
Σ.Θ.: Αφού πήρα το δίπλωμά μου εδώ, κέρδισα το βραβείο «Κάλλας» και πήγα στην Κολωνία. Τα θεωρούσα όλα τόσο δεδομένα που δεν είχα αναρωτηθεί καν αν θα με δεχτούν. Αν και θα έπαιρναν μόνο έξι παιδιά από όλο τον κόσμο, δεν ανησυχούσα. Δεν είχα άγχος. Με δέχτηκαν τελικά, έκανα το μάστερ μου κι αρίστευσα. Είναι αλήθεια ότι όταν θέλουμε κάτι πολύ συνωμοτεί το σύμπαν. Αρκεί να το θέλεις πολύ.
Θ.Ο.: Η Σόνια όπου κι αν πάει λάμπει ο τόπος. Θα σας δώσω ένα παράδειγμα. Σε μια παράσταση, επειδή η παρουσία της ήταν έντονη, ο σκηνοθέτης της ζητούσε συνεχώς να πάει πιο πίσω για να φανεί και η συμπρωταγωνίστριά της. Κι άλλο πίσω, κι άλλο πίσω… όσο πίσω και να πήγαινε όμως, έξω από τον προβολέα, πάλι εκείνη ήταν στο κέντρο του ενδιαφέροντος. Ο κόσμος εκείνη κοιτούσε. Πρέπει να ξέρετε όμως ότι αυτό προκύπτει κι από την εικόνα που έχει η Σόνια για τον εαυτό της. Δεν βλέπει τον εαυτό της παρά μόνο ως Ελληνίδα. Θέλει συνεχώς, ειδικά στο εξωτερικό, να αποδεικνύει την ιδιαιτερότητα και την ποιότητα της Ελλάδας. Δεν προβάλλει τον εαυτό της αλλά την Ελλάδα.

Δεν είναι βάρος αυτό;
Σ.Θ.: Τεράστιο, γι αυτό και αρνούμαστε να αποτύχουμε.

Είστε έτσι μόνο στα επαγγελματικά ή και στα προσωπικά σας;
Σ.Θ.: Σ’ όλους τους τομείς της ζωής μου. Ειδικά τώρα, με την άποψη που έχουν πολλοί Γερμανοί για την Ελλάδα… Ακόμα και στο γκισέ της τράπεζας να πάω στο Βερολίνο, φροντίζω με την παρουσία μου να κάνω ξεκάθαρο ότι έχουμε αξιοπρέπεια και ποιότητα, ακόμα και την προφορά μου, ακόμα και η στάση του σώματός μου. Και προσοχή, δεν είμαστε της Χρυσής Αυγής, εγώ δεν ανήκω σε κόμματα. Μιλάω για την Καβαφική Ελλάδα.

Και φαντάζομαι ότι είσαστε πληγωμένη από αυτή την Ελλάδα που τόσο υπερασπίζεστε;
Θ.Ο.: Η Σόνια μάχεται για την Ελλάδα την κανονική, την Ελλάδα την απλή…
Σ.Θ.: …του κόσμου που με αγαπάει και τον αγαπάω.
Θ.Ο.: Η επίσημη Ελλάδα αγνοεί τη Σόνια αλλά η επίσημη Ελλάδα έχει αγνοήσει και τον Μητρόπουλο και την Κάλλας. Στη λαϊκή πριν λίγες ημέρες, μας σταματούσαν για να της μιλήσουν. Ήταν συγκινητικό. Η Σόνια εκπροσωπεί μια καθαρή, μια αγνή Ελλάδα κι αυτό ο κόσμος το καταλαβαίνει.

Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ
Σας ακούω τόση ώρα να μιλάτε με τόση περηφάνια και καμάρι για τη γυναίκα σας. Πότε και πώς γνωριστήκατε;
Σ.Θ.: Στο facebook. Το 2008 είχε πάει ο Θόδωρος στο Βερολίνο κι ένας φίλος του μαέστρος του λέει: «ρε συ, κοίτα τι λέει η Θεοδωρίδου στην Ελευθεροτυπία» που φιλοξενούσε μια συνέντευξή μου…
Θ.Ο.: Συζητούσαμε με το φίλο μου για την πολιτιστική κατάσταση στην Ελλάδα. Είχε διαβάσει ο φίλος μου τη συνέντευξη και μου την έδειξε. Όταν λοιπόν εγώ γύρισα στην Ολλανδία όπου έμενα, την αναζήτησα στο facebook και της έκανα πρόσκληση φιλίας.
Σ.Θ.: Εγώ πάλι θεωρούσα ότι όταν κάποιος μου ζητάει να τον κάνω φίλο, δεν μπορώ να αρνηθώ κι έτσι τους έκανα όλους αποδεκτούς. Από το όνομα μόνο έκρινα ότι πρέπει να είναι Πόντιος. Οπότε αρχίσαμε να μιλάμε. Κάποια φορά λοιπόν έκανε ένα σχόλιο για τα μάτια μου στη φωτογραφία που είχα αναρτήσει. Κι εγώ του λέω «όλα αυτά είναι photoshop». Μου γράφει «το βλέμμα σας δεν μπορεί να είναι photoshop». Τότε του επισήμανα τη διαφορά ηλικίας αλλά εκείνος συνέχιζε να με φλερτάρει. Μετά αρχίσαμε να μιλάμε και μέσω Skype. Ζούσε στο Άμστερνταμ τότε. Μια μέρα λοιπόν καθώς μιλούσαμε στο τηλέφωνο, μου λέει: «σήμερα δεν έχω πρόβα», «τέλεια, του απαντάω, θα έρθω να πιούμε καφέ στο Άμστερνταμ.» Αυτό ήταν. Μπήκα στο αεροπλάνο με φόβο και αμηχανία… Την άλλη μέρα μέσα στην αγκαλιά του το μόνο πράγμα που σκέφτηκα ήταν: «Έφτασα σπίτι». Αυτό ήταν, από τότε είμαστε μαζί.

Τι ωραία ιστορία!
Θ.Ο.: Εγώ ήξερα ότι αυτή η γυναίκα θα μου αλλάξει τη ζωή.

Κι έγινε έτσι;
Θ.Ο.: Φυσικά, και μου την αλλάζει κάθε μέρα. Εγώ ερωτεύτηκα από την αρχή τη Σόνια, όχι τη Θεοδωρίδου.
Σ.Θ.: Πριν συναντηθώ με τον Θόδωρο είχα ένα πρόβλημα υγείας-είχα μια μεγάλη φλεγμονή στο συκώτι- και μου είχαν διαγνώσει ότι έχω μόνο δύο μήνες ζωής. Όταν λοιπόν όλοι με είχαν εγκαταλείψει πιστεύοντας ότι εγώ τελείωσα, ήρθε στη ζωή μου ο Θόδωρος.

Τι εννοείτε σάς είχαν εγκαταλείψει;
Σ.Θ.: Θέλω να πω ότι πολλοί φίλοι, γνωστοί και παρατρεχάμενοι που μαζεύονται σαν αυλικοί γύρω από κάποιον, είχαν πάρει δρόμο. Καλύτερα γιατί έμειναν μόνο οι γεροί λίθοι στη ζωή μου. Εκείνος λοιπόν επέμενε ότι έπρεπε να ανοίξω τα φτερά μου. Θυμάμαι και την Κική Δημουλά που με είχε πιάσει μετά από μια συναυλία στο Μέγαρο και μου είπε «εσένα δεν σε χωράει η Ελλάδα, να φύγεις από εδώ.» Κανονίσαμε λοιπόν με τον Θόδωρο μια οντισιόν στο Βερολίνο.
Θ.Ο.: Μετά το Άμστερνταμ ήρθα εγώ στην Αθήνα για τα γενέθλιά της. Ήταν αγνώριστη. Αδύνατη με ένα απλό τζιν. Έτσι πήγε λοιπόν και στην οντισιόν στο Βερολίνο με ένα τέτοιο ντύσιμο, τόσο απλή.
Σ.Θ.: Η μάνατζερ, η Έβελιν, που μετά έγινε και δική μου μάνατζερ, μου είπε: «μόνο μια άρια γιατί δεν έχουμε χρόνο» Είχε ουρά από συναδέλφους που περίμεναν τη σειρά τους. Τελικά τραγούδησα τέσσερις άριες και πήρα αμέσως το ρόλο. Όταν άνοιξε η πόρτα για να φύγω, όλοι οι συνάδελφοι που περίμεναν έξω άρχισαν να με χειροκροτούν. Ήταν συγκλονιστικό γιατί ήταν η πρώτη μου οντισιόν μετά την αρρώστια μου. Το μόνο πρόβλημα ήταν ότι δεν θα μπορούσα να μένω στην Ελλάδα. Τότε ο Θόδωρος μου είπε «εγώ φεύγω από το Άμστερνταμ, έλα κι εσύ εδώ να μείνουμε μαζί.»
Θ.Ο.: Ήταν το ξεκίνημα της κοινής μας ζωής αλλά και της κοινής μας εργασίας. Είναι πολύ σπουδαίο να μένεις σε ένα μέρος που αποτελεί πολιτιστικό κέντρο της Ευρώπης.

Ποιος ρόλος είναι αυτός που σας έχει στιγματίσει και θα το διηγείστε και στα εγγόνια σας;
Σ.Θ.: Υπάρχει ένας ρόλος που τον ξεχωρίζω. Στη Βασιλική Ακαδημία των Βρυξελλών με τον διευθυντή του Κόβεντ Γκάρντεν, τον Αντόνιο Παππάνο όπου τραγουδούσα την όπερα του Πουτσίνι την Suor Angelica. Όταν έκλεισε η σκηνή δεν χειροκροτούσε κανείς. Περιμέναμε, περιμέναμε και πίσω από το κόκκινο βελούδο κι άκουγα τους ανθρώπους που έκλαιγαν, με λυγμούς, με αναφιλητά. Όταν άνοιξε πια η αυλαία, όλο αυτό το κλάμα του κόσμου έγινε κραυγή. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου.

Πώς νιώθει κανείς όταν βιώνει κάτι τέτοιο;
Σ.Θ.: Πολύ μικρή, πολύ ταπεινή αλλά και πολύ ευτυχισμένη. Ήταν σαν όλος αυτός ο κόσμος να μου χάριζε ένα δώρο.

ΚΑΡΙΕΡΑ ΚΑΙ ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ
Είστε και μητέρα. Σ’ αυτή την τόσο σπουδαία καριέρα πώς χώρεσε η μητρότητα;
Σ.Θ.: Αυτό κι αν είναι… Γέννησα το γιο μου 31 ετών. Ήταν πάρα πολύ δύσκολα. Θήλαζα το παιδί στη σκηνή. Το κουβαλούσα παντού μαζί μου. Φρόντιζα να έχω μια Ελληνίδα νταντά κι όταν φτάναμε σε κάποιο θέατρο να έχει ετοιμαστεί το φαγητό του, να έχει όλα όσα χρειάζεται. Δεν ήθελα να βγάζω το παιδί από την καθημερινή του ρουτίνα. Του παιχνιδιού, του φαγητού, του ύπνου του. Δεν ήθελα να διαταράξω τις ισορροπίες του. Ήμουν και μόνη μου, είχα χωρίσει. Με τον μπαμπά του μείναμε μαζί σχεδόν δύο χρόνια αλλά δεν βλεπόμασταν γιατί κι εκείνος είχε την καριέρα του. Από την άλλη ήμουν πάντα περήφανη γιατί δεν άφησα ποτέ το γιο μου. Είχα όλη τη δυσκολία αλλά και όλη τη χαρά αυτής της επιλογής. Όση δυσκολία έχει, έχει κι άλλη τόση χαρά.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΕΡΑ ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ
Έχετε πάει ποτέ στα μπουζούκια;
Σ.Θ.: Ναι, έχω πάει. Για μια φορά είναι μία χαρά. Όμως θα ήθελα να πάω να ακούσω τον Γιώργο Μαργαρίτη. Μου αρέσει. Έχει ένα κιμπαριλίκι. Μου αρέσει κι ο Πασχάλης Τερζής. Τη φωνή του θα τη ζήλευαν πολλοί κλασσικοί τραγουδιστές.

Τι μουσική ακούτε σπίτι σας;
Σ.Θ.: Απ’ όλα. Μου αρέσει να ενημερώνομαι για τις νέες φόρμες που υπάρχουν, τα νέα τραγούδια, παρακολουθώ τους νέους τραγουδιστές.

Υπάρχει κάποιος που ξεχωρίζετε;
Σ.Θ.: Ναι, μου αρέσει ο Χαρούλης, έχει εξαιρετικό χρώμα στη φωνή του, μου θυμίζει τον Ξυλούρη. Αρκεί να του δώσουν ωραία τραγούδια. Υπάρχουν όμως κι αρκετοί που είναι υπερεκτιμημένοι. Προωθούνται με την εξωτερική τους εμφάνιση, αν έχουν ή όχι ωραίες γάμπες κι όχι ωραία φωνή.

Μουσική παιδεία υπάρχει στην Ελλάδα κατά τη γνώμη σας;
Σ.Θ.: Όχι, βασίζεται στην αγάπη του γονιού και τη δική του προσπάθεια να τρέξει το παιδί του στο Ωδείο. Για μένα μουσική παιδεία σημαίνει το παιδί στο Δημοτικό να πάρει τις αρχές μιας βασικής μουσικής παιδείας κι όχι το μάθημα της μουσικής να είναι το μάθημα του χαβαλέ.

Ποια επιθυμία σας δεν έχετε πραγματοποιήσει ακόμα;
Σ.Θ.:Θα ήθελα να τραγουδήσω για μια ταινία και να πάρω και το Όσκαρ! Προς το παρόν όμως θα παίξω σε μία ταινία του Γιάννη Οικονομίδη και θα κάνω τη γυναίκα ενός μαφιόζου.

Θα τραγουδάτε;

Σ.Θ.:Όχι, καθόλου. 

ΕΚΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΑ
Μια ευχή για τα παιδιά που μεγαλώνουν στην Ελλάδα;
Σ.Θ.: Δεν θα ήθελα να το περιορίσω μόνο στην Ελλάδα. Η κρίση είναι παντού. Άλλωστε προσωπικά θα προτιμούσα να ευχηθώ στα γερμανάκια γιατί εκεί μπορεί να έχουν μια ευμάρεια οικονομική αλλά τους λείπουν τόσα πολλά. Δεν έχουν ζεστά σπίτια, δεν έχουν οικογενειακή θαλπωρή.
Η ευχή μου για τα παιδιά λοιπόν είναι να ακολουθήσουν τα όνειρά τους χωρίς να σκέφτονται το οικονομικό όφελος. Μόνο την αγάπη τους γι' αυτό που θέλουν να κάνουν. Μόνον αυτό. Όλα τα άλλα θα έρθουν από μόνα τους. Και φυσικά να σπουδάσουν. Μην τυχόν πουν ότι δεν υπάρχουν τα χρήματα γι' αυτό. Να μορφωθούν με όποιο τρόπο μπορούν.

Θα ήθελα ακόμα να κάνω μια έκκληση για βοήθεια.
Κάνω μια προσωπική προσπάθεια να δημιουργήσω μουσικές βιβλιοθήκες σε όλη την Ελλάδα. Κάνουμε έκκληση σε όλον τον κόσμο να χαρίσει παρτιτούρες, βιβλία, cd. Ιδιαίτερα όμως αυτή την εποχή μαζεύουμε βιβλία για παιδιά νηπιαγωγείου και Δημοτικού για ένα ειδικό σχολείο στη Λαμία που έχει 60 μαθητές με ειδικές ανάγκες. Θέλουμε να βοηθήσουμε να φτιάξουν μια παιδική βιβλιοθήκη. Δεν θέλουμε λεφτά. Όποιος θέλει μπορεί να αγοράσει μερικά βιβλία ή και cd και να μας τα στείλει. Θα μου δώσουν μεγάλη χαρά.
Στο Κιλκίς σε λίγες ημέρες έχουμε εγκαίνια για τη μουσική βιβλιοθήκη που φτιάξαμε εκεί. Μετά έχουμε τη Θράκη, το Βόλο, το Ρέθυμνο, τη Λευκάδα κι όπου αλλού μας ζητήσουν βοήθεια. Οπότε χρειαζόμαστε παρτιτούρες και μουσικά όργανα για τα παιδιά αυτών των περιοχών. Ελπίζουμε στη βοήθεια όλων.

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Σόνια Θεωρίδου είναι μια εξέχουσα προσωπικότητα. Γεννημένη στη Βέροια, σπούδασε στο Εθνικό Ωδείο «Μανώλης Καλομοίρης» απ’ όπου αποφοίτησε με διάκριση καθώς επίσης και με βραβείο «Άριστης και Διακεκριμένης Εκτέλεσης». Της χορηγήθηκε η υποτροφία «Μαρία Κάλλας» η οποία της έδωσε τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει περαιτέρω σπουδές στη Μουσική Ακαδημία της Κολωνίας και αργότερα στο Λονδίνο με την Vera Rozza. Έχει εμφανισθεί στα πιο σημαντικά λυρικά θέατρα της Ευρώπης, όπως η Όπερα της Φρανκφούρτης, Κρατική Όπερα του Βερολίνου, Γερμανική Όπερα του Βερολίνου, Κρατική Όπερα του Αμβούργου, Εθνικό Θέατρο του Μονάχου και της Στουτγκάρδης, Théâtre Royal de la Monnaie (Βρυξέλλες), Théâtre Chatelet του Παρισιού.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.