Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Άσκηση για κάψιμο θερμίδων

Άσκηση για κάψιμο θερμίδων

Ο Christopher Wharton, προσωπικός γυμναστής και ερευνητής στο Πανεπιστήμιο Yale, θεωρεί πως όσο περισσότερο χρόνο ξοδεύει κάποιος στην άσκηση και όσο πιο έντονη είναι αυτή, τόσο περισσότερες θερμίδες θα κάψει. Όταν ασκείστε, το σώμα σας καίει θερμίδες για να ενισχύσει τη δραστηριότητά σας. Ωστόσο, τα οφέλη της άσκησης συνεχίζονται. Αυτό γιατί ακόμα και αν έχει τελειώσει η άσκηση, το σώμα σας ακόμα καίει περισσότερες θερμίδες.

Αν και είναι δύσκολο να καθορίσει κάποιος πόσο διαρκεί αυτό το αποτέλεσμα (ποικίλλει ανάλογα με τη σύσταση του σώματος και το επίπεδο της άσκησης) είναι ασφαλές να πούμε ότι ο ρυθμός μεταβολισμού μπορεί να αυξηθεί με την αεροβική άσκηση για τουλάχιστον 24 ώρες.

Αν θέλετε να παρατείνετε το αποτέλεσμα της καύσης θερμίδων, ο Wharton συμβουλεύει να ασκείστε για μεγαλύτερες περιόδους. Έρευνες έχουν δείξει ότι με την παράταση του χρόνου άσκησης η αύξηση του ρυθμού του μεταβολισμού σε χαλάρωση παρατείνεται.

Ασκήσεις ενδυνάμωσης για χτίσιμο μυων

Όταν ασκείστε χρησιμοποιείτε τους μυς. Αυτό σας βοηθά να χτίσετε μυϊκή μάζα και ο μυϊκός ιστός καίει περισσότερες θερμίδες- ακόμα και όταν είστε σε χαλάρωση- σε σχέση με το σωματικό λίπος. Σύμφωνα με τον ειδικό, 4,5 κιλά μυς θα έκαιγαν 50 θερμίδες τη μέρα αν βρισκόσασταν σε χαλάρωση, ενώ 4,5 κιλά λίπους θα έκαιγαν 20 θερμίδες.

Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να αυξηθεί ο μεταβολισμός και να καούν περισσότερες θερμίδες είναι η αεροβική και οι ασκήσεις ενδυνάμωσης. Η γυμναστική ενδυνάμωσης γίνεται ιδιαίτερα σημαντική όσο μεγαλώνουμε, όταν ο μεταβολισμός μας τείνει να εξασθενεί. Ένας τρόπος να εμποδιστεί αυτό είναι να προσθέσετε λίγη άσκηση ενδυνάμωσης στο πρόγραμμά σας τουλάχιστον δυο φορές την εβδομάδα. Οι μεγαλύτεροι μυς είναι στους μηρούς, την κοιλιά, το στήθος και τα χέρια.


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.