Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Βάλτε το γιαούρτι στη διατροφή σας

Βάλτε το γιαούρτι στη διατροφή σας

Ακόμα κι αν δεν αγαπάτε το γιαούρτι, είναι τόσο χρήσιμο στον οργανισμό σας, ώστε αξίζει τον κόπο να προσπαθήσετε να το "συμπαθήσετε" προσθέτοντάς του κάτι που να σας αρέσει πολύ.

Η γεύση του επηρεάζεται άμεσα από λίγα φρούτα, λίγο μέλι ή, αν προτιμάτε τις αλμυρές γεύσεις, προσθέστε του σκόρδο, δυόσμο, άνηθο κτλ. Το γιαούρτι εκτός του ότι προσφέρει όσα και το γάλα, επειδή έχει υποστεί ζύμωση με βακίλους διατηρεί σε υγιές επίπεδο τους μικροοργανισμούς του εντέρου σας, "καθαρίζοντας" τον εσωτερικό τους βλεννογόνο. Επίσης "στρώνει" το στομάχι και η έρευνα δείχνει ότι ενισχύει την απορρόφηση άλλων θρεπτικών στοιχείων. Ακόμα, βοηθά σημαντικά στην αφομοίωση των βιταμινών του συμπλέγματος Β.

Τι να προσέξετε...

Το στραγγιστό γιαούρτι είναι πιο πλούσιο από τα άλλα, επειδή ακριβώς είναι πιο περιεκτικό σε λίπος παρά σε νερό. Κατά συνέπεια το στραγγιστό σας επιβαρύνει και με περισσότερες θερμίδες. Αν προτιμάτε το γιαούρτι χωρίς λιπαρά , τότε πρέπει να ξέρετε ότι τρώτε και πολύ φτωχό γιαούρτι σε λιποδιαλυτές βιταμίνες. Αν λοιπόν θέλετε να φάτε γιαούρτι για τον πλούτο του, φάτε το πλήρες, το οποίο ισοδυναμεί με 3,8% λιπαρά.

Αν θέλετε να αποφύγετε τα λίπη, καλό είναι να τα γλιτώσετε από αλλού (π.χ από τα τηγανητά ή τα κρουασάν) και όχι από το γιαούρτι. Υπάρχουν βέβαια και εμπλουτισμένα γιαούρτια, αλλά τότε είναι σαν να παίρνετε στην πραγματικότητα συμπλήρωμα διατροφής, μόνο που δεν το καταναλώνετε με τη μορφή χαπιού. Εκείνο που κάνετε δηλαδή σε αυτή την περίπτωση είναι ότι για να γλιτώσετε το λίπος αφαιρείτε από το γιαούρτι τα χρήσιμα στοιχεία του, τα κάνετε χάπι, και μετά τρώτε το σχετικα ελλειμματικό γιαούρτι μαζί με το "πλεονάζον" χάπι.

Πώς να το φάτε...

Αν δεν βλέπετε το γιαούρτι σαν διαιτητικό τρόφιμο αλλά σαν μια σπουδαία ευκαιρία να τονώσετε τον οργανισμό σας με ένα πλήρες γεύμα, τότε προσθέστε σε ένα πλήρες γιαούρτι φρεσκοκομμένα κομμάτια φρούτων ή μέλι και τριμμένο καρύδι. Έτσι παίρνετε το ασβέστιο και τις βιταμίνες D του γιαουρτιού αλλά και τα αντιοξειδωτικά της ημέρας.


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.