Αρχική Infokids Συνταγές Ρύζι με Γαρίδες

Ρύζι με Γαρίδες

Ένα φαγητό που μπορεί να σας βγάλει ασπροπρόσωπες σε ένα τραπέζι, αλλά και να ικανοποιήσει τον ουρανίσκο σας σε μέρες νηστείας. Συγχρόνως είναι τόσο νόστιμο το αποτέλεσμα, που ακόμα και τα μικρά παιδιά θα το λατρέψουν.

Υλικά

1 κιλό γαρίδες (αν βρείτε φρέσκες, τόσο το καλύτερο)

3 φλιτζάνια ρύζι (κατά προτίμηση καστανό)

1 1/2 ποτήρι του κρασιού με λευκό κρασί

3 σκελίδες σκόρδο, τριμμένο στον τρίφτη

Αρκετό μαϊντανό

Αλάτι

Πιπέρι

Ελαιόλαδο

Οδηγίες για την εκτέλεση

Πλένετε καλά τις γαρίδες και κόβετε τα κεφάλια.

Σε μια κατσαρόλα με νερό (ποσότητα που θα χρειαστείτε στη συνέχεια για το ρύζι) βράζετε τα κεφάλια.

Από τις υπόλοιπες γαρίδες αφαιρούμε το εντεράκι στο σημείο της καμπουρίτσας τους.

Στραγγίζουμε τα κεφάλια όταν βράσει το νερό, τα πετάμε και φτιάχνουμε τώρα το ρύζι.

Στο τέλος το τσιγαρίζουμε πολύ ελαφρά με λίγο ελαιόλαδο. Το σκεπάζουμε και το αφήνουμε στην άκρη.

Σε ένα τηγάνι ρίχνουμε λίγο ελαιόλαδο και όταν αρχίσει να καίει βάζουμε τις γαρίδες, αλατοπιπερώνουμε, προσθέτουμε το σκόρδο και τις γυρνάμε διαρκώς μέχρι να ξανθύνουν. Προσέχουμε ώστε να μην καεί το σκόρδο. Σβήνουμε με το κρασί.

Τις αφήνουμε να ησυχάσουν στο τηγάνι μας και πασπαλίζουμε με το μαϊντανό.

Το φαγητό μας είναι τώρα έτοιμο να το σερβίρουμε. Βάζουμε το ρύζι σε μια στρογγυλή πιατέλα και απλώνουμε πάνω και πλάι τις γαρίδες. Τέλος, ρίχνουμε στο ρύζι και το ζουμάκι από τις γαρίδες. Καλή όρεξη!

Tip. Αν έχετε κρόκο Κοζάνης, πασπαλίστε με μερικές κλωστούλες. Η γεύση θα απογειωθεί.

 

Διατροφική αξία

Το καστανό ρύζι έχει τη μεγαλύτερη διατροφική αξία, καθώς αποτελεί άριστη πηγή υδατανθράκων και φυτικών ινών, που διευκολύνουν την εντερική λειτουργία. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες, όπως βιταμίνη Β1, βιταμίνη Β3, βιταμίνη Β6, φυλλικό οξύ και βιταμίνη Ε, προσφέροντας έτσι σημαντική τόνωση στη διάθεσή μας και αυξάνοντας την ενέργειά μας. Περιέχει, επίσης, σίδηρο, σελήνιο, κάλιο, μαγνήσιο και φώσφορο. Τέλος, όπως όλα τα μη επεξεργασμένα δημητριακά δεν έχει χοληστερίνη, λίπος και νάτριο. Οι γαρίδες, όπως όλα τα θαλασσινά, αποτελούν καλές πηγές σιδήρου, συνιστώντας έτσι μία καλή εναλλακτική λύση στο κόκκινο κρέας, αλλά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε χοληστερόλη και άρα πρέπει να καταναλώνονται με προσοχή.


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.