Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Διατροφή και διασκέδαση... Πάνε μαζί ή χώρια;

Διατροφή και διασκέδαση... Πάνε μαζί ή χώρια;

Σκέφτεστε να φύγετε το Σαββατοκύριακο, να πάτε για καφέ με ένα φίλο, να φάτε με συναδέλφους το βράδυ. Το άγχος πως ένα πρόγραμμα διατροφής θα σταθεί εμπόδιο στην κοινωνική σας ζωή είναι σίγουρα αδικαιολόγητο. Οι επιλογές που υπάρχουν είναι τόσες πολλές, που σίγουρα κάποιες από αυτές μπορούν να υποστηρίξουν ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο.

Πρωινό
Η κατανάλωση πρωινού γεύματος θεωρείται «χρυσός» κανόνας της διατροφής ώστε να διατηρείται το σωματικό βάρος σταθερό, να αποφεύγεται το συνεχές τσιμπολόγημα (το οποίο οδηγεί σε αύξηση του βάρους) και να υπάρχει περισσότερη ενέργεια και υψηλότερη επίδοση κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Εάν βρίσκεστε σε κάποιο ξενοδοχείο ή απλά παίρνετε το πρωινό σας εκτός σπιτιού επιλέξτε κάτι όπως: γάλα χαμηλό σε λιπαρά, φρούτα, φυσικό χυμό, τοστ χωρίς βούτυρο, με τυρί χαμηλό σε λιπαρά και γαλοπούλα, φρυγανιές με μέλι, αβγό βραστό.

Ενδιάμεσα μικρογεύματα
Τα ενδιάμεσα μικρογεύματα (δεκατιανό, απογευματινό) είναι απαραίτητα στο καθημερινό μας διαιτολόγιο. Πολύς κόσμος αποφεύγει να καταναλώνει δεκατιανό και απογευματινό πιστεύοντας πως έτσι «γλιτώνει» θερμίδες με στόχο την απώλεια κιλών, γεγονός που τον οδηγεί στο αντίθετο αποτέλεσμα. Τα μικρογεύματα αυτά βοηθούν στον έλεγχο της πείνας, που φυσιολογικά νιώθουμε κατά τη διάρκεια της ημέρας, διατηρούν καλή τη λειτουργία του βασικού μεταβολισμού και εξασφαλίζουν καλή πνευματική και σωματική λειτουργία ώστε να μπορούμε να αντεπεξέλθουμε στις καθημερινές μας υποχρεώσεις χωρίς να νιώθουμε εξάντληση στο τέλος της ημέρας.
Επιλογές snack: φυσικός χυμός, φρούτα, μπάρα δημητριακών, γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά, κριτσίνια πολύσπορα, παστέλι.

Μεσημεριανό / Δείπνο
Τα δύο αυτά γεύματα μαζί με το πρωινό θεωρούνται τα κύρια γεύματα της ημέρας. Είναι ιδιαίτερα συνηθισμένο τα γεύματα αυτά να καταναλώνονται εκτός σπιτιού, υπάρχει όμως λύση μέσα από υγιεινές και light επιλογές.
Επιλογές για γεύμα/ δείπνο: φιλέτο κοτόπουλο, κρέας ψητό (χωρίς λίπος), ψάρι συνοδευμένο με σαλάτα και λίγο ρύζι στον ατμό, κοτοσαλάτα, τονοσαλάτα, ορεκτικά με λαχανικά (π.χ. μανιτάρια ψητά).
Σημαντικό είναι να αποφύγετε οτιδήποτε έχει σος (σε περίπτωση σαλάτας με σος ζητήστε να σας τα σερβίρουν ξεχωριστά ώστε να συμπληρώσετε εσείς ελαιόλαδο ή πολύ λίγη σος) και λιπαρά ορεκτικά.

Πάμε για ποτό…
Τι πιο συνηθισμένο από μία έξοδο για ποτό με μία φίλη, με παρέα, με το σύντροφο. Τι γίνεται όμως τότε με το πρόγραμμα διατροφής που θέλουμε να ακολουθήσουμε; Η επιλογή που πρέπει να κάνετε σίγουρα δεν είναι να μην βγείτε αλλά να επιλέξετε ένα ποτήρι κρασί, να περιορίσετε την κατανάλωση και να μην πέσετε στον πειρασμό των συνοδευτικών (τσιπς, ξηρούς καρπούς κ.λπ.)

Μουστούλας Αριστείδης
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

Επιλέγω…Διατροφή
Κέντρο Διατροφικής Υποστήριξης
Λ. Πεντέλης 12-14, Χαλάνδρι
Τηλ. 210 6836928
www.epilegodiatrofi.gr


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.