Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Εσύ πώς θα τα φας; Ωμά ή μαγειρεμένα;

Εσύ πώς θα τα φας; Ωμά ή μαγειρεμένα;

Έχετε ακούσει πολλές φορές κι έχετε διαβάσει άλλες τόσες ότι τα ωμά λαχανικά συγκρατούν περισσότερα θρεπτικά συστατικά από τα μαγειρεμένα. Οι νέες έρευνες, παρ' όλα αυτά σου προτείνουν έναν συνδυασμό των δύο τρόπων κατανάλωσης, για μέγιστη ωφέλεια.

Ντομάτες
Προτίμησέ τες μαγειρεμένες. Έχουν μεγαλύτερη δόση λυκοπένιου, μιας ουσίας που είναι γνωστή για τη δτράση της ενάντια στον καρκίνο.

Κολοκυθάκια

Προτίμησέ τα μαγειρεμένα: Η ψίχα του θα σου δώσει πολύ περισσότερη βήτα-καροτίνη (ένα δομικό συστατικό της βιταμίνης Α) όταν μαγειρεύεται.

Σπανάκι
Προτίμησέ το τόσο ωμό όσο και μαγειρεμένο. Το ωμό σπανάκι έχει περισσότερη βιταμίνη C και φυλλικό οξύ. Μαγειρεμένο είνια πιο πλούσιο σε ασβέστιο και ψευδάργυρο.

Πράσινες πιπεριές
Αν τις καταναλώσεις ωμές θα αποθηκεύσεις περισσότερη βιταμίνη Β.

Σκόρδο
Φάτο ωμό και να είσαι σίγουρη για την αντιμικροβιακή του δράση, η οποία όμως αρχίσει και ελαττώνεται όταν το μαγειρεύεις.


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.