Αρχική InfoMommy Νέα Η νέα καμπάνια Unemployee of the year της Benetton πάει κόντρα στην κρίση και μοιράζει λεφτά!

Η νέα καμπάνια Unemployee of the year της Benetton πάει κόντρα στην κρίση και μοιράζει λεφτά!

Κι ενώ η καλύτερη ιδέα που έχουν όσοι κρατούν τις τύχες μας στα χέρια τους είναι να ...ξεχρεώσουν ξεζουμίζοντας τους συνταξιούχους, η νέα καμπάνια της γνωστής εταιρείας ρούχων Benetton φαίνεται να θέτει το θέμα στη σωστή βάση. Πάντα ανατρεπτικές οι καμπάνιες της εταιρείας. Αυτή τη φορά καλεί άνεργους νέους έως 30 ετών να λάβουν μέρος σε ένα διαγωνισμό ώστε 100 από τους 100 εκατομμύρια που αναμένεται να συμμετάσχουν να κερδίσουν από 5.000 ευρώ ο καθένας.

Ο 48χρονος πρόεδρος του Ομίλου Benetton εγκαινίασε την νέα διαφημιστική εκστρατεία της οικογενειακής επιχείρησης  υπογραμμίζοντας έτσι τη δεινή θέση στην οποία βρίσκονται οι άνεργοι κάτω των 30 ετών που προσπαθούν καθημερινά να βρουν δουλειά.

Το σποτ που προβάλλεται για να προωθηθεί η καμπάνια-διαγωνισμός δείχνει νέους ανθρώπους αφού επικυρώνουν το χαρτί της ανεργίας να διαδηλώνουν για την αξιοπρέπειά τους και το δικαίωμά τους στην εργασία.


Οι διαγωνιζόμενοι πρέπει να είναι μεταξύ 18 και 30 ετών και άνεργοι. Θα πρέπει να καταθέσουν την ιδέα τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.unhatefoundation.org και θα επιλεγούν μέσω διαδικτυακής δημοσκόπησης από τους υπόλοιπους διαγωνιζόμενους στην ίδια ιστοσελίδα. Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει ως τις 14 Οκτωβρίου.

Ο Μπένετον υποστηρίζει ότι το οικονομικό μοντέλο που εφαρμόστηκε μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, ένα μοντέλο το οποίο βασίστηκε σε μια αμείλικτη αύξηση του ΑΕΠ για την εξασφάλιση της ευημερίας, κατέστη απαρχαιωμένο εξαιτίας των ραγδαίων αλλαγών που συντελέστηκαν στα τέλη του 20ου αιώνα και στις αρχές του 21ου με την εξέλιξη της τεχνολογίας.

"Αυτό που χρειάζεται να κάνουμε είναι να σκεφτούμε. Πρέπει να αποδεχτούμε ότι το ΑΕΠ δεν είναι το μοναδικό που θα πρέπει να χρησιμοποιούμε", είπε σε συνέντευξή του στη "ναυαρχίδα" του ομίλου στη Βρετανία, το κατάστημα στην κοσμοπολίτικη συνοικία Νάιτσμπριτζ του Λονδίνου.

Όπως είπε ο ίδιος, η νέα διαφημιστική εκστρατεία προέκυψε χάρη στην ομάδα 50 εμπειρογνωμόνων της Benetton οι οποίοι του προσκόμισαν στατιστικά στοιχεία που έδειχναν ότι ο αριθμός των ανέργων σε ολόκληρο τον κόσμο, ηλικίας 15 με 29, ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια, αλλά και με αφορμή ένα πρόσφατο ταξίδι του στην Ιαπωνία.

Ο ίδιος ανέφερε ως παράδειγμα προς μίμηση την Ιαπωνία, η οποία επέζησε σφοδρής οικονομικής κρίσης στα τέλη της δεκαετίας του '90 και μιας οικονομίας που τα τελευταία 20 χρόνια έχει συρρικνωθεί.
Μάθετε περισσότερα και πάρτε μέρος στο http://unhate.benetton.com/


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.