Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Η ομορφιά περνάει από το στομάχι!

Η ομορφιά περνάει από το στομάχι!

Κάθε γυναίκα επιθυμεί να διατηρήσει τη νεότητα και την ομορφιά της για όσο το δυνατό περισσότερο, εξασφαλίζοντας την ελαστικότητα και τη λάμψη του δέρματός της, χωρίς σημάδια χαλάρωσης και γήρανσης. Η διατροφή μπορεί να γίνει το όπλο της. Έτσι λοιπόν θα πρέπει να γνωρίζετε ότι:
*Τα μαυρομάτικα φασόλια περιέχουν φυλλικό οξύ, που συμβάλλει στον πολλαπλασιασμό των κυττάρων, συμπεριλαμβανομένων και αυτών του δέρματος. Είναι, λοιπόν, απαραίτητα για την υγιή ανάπλαση του δέρματος.
Μπορείτε να καταναλώνετε 1/2 -1 φλιτζάνι μαυρομάτικα φασόλια 2-3 φορές την εβδομάδα.

*Οι κόκκινες πιπεριές είναι πλούσια πηγή της βιταμίνης C, που θεωρείται απαραίτητη στη διαδικασία αναγέννησης των κυττάρων του δέρματος επειδή «συμμετέχει» στην ομαλή σύνθεση του κολλαγόνου. Επιπλέον, έχει σημαντική αντιοξειδωτική δράση, η οποία μάλιστα ενισχύεται όταν συνδυάζεται με τη βιταμίνη Ε του ελαιόλαδου.
Η κατανάλωση 1/2 -1 κόκκινης πιπεριάς ημερησίως καλύπτει σχεδόν τις ανάγκες του οργανισμού σε βιταμίνη C. Ωστόσο, οι καπνιστές, οι αθλητές και οι θηλάζουσες μητέρες έχουν διπλάσιες ανάγκες.

*Το πεπόνι και το τυρί (λευκά και κίτρινα) αποτελούν πηγές της προβιταμίνης Α και της βιταμίνης Α αντίστοιχα, που είναι απαραίτητες για την υγεία της επιδερμίδας. Η ανεπάρκειά τους στον οργανισμό μπορεί να οδηγήσει σε ξηρότητα του δέρματος και να το καταστήσει εύθραυστο, με μειωμένη ελαστικότητα.
Μία μέτρια φέτα πεπόνι μαζί με 1 κομμάτι τυρί (όσο 1-2 σπιρτόκουτα) ημερησίως σας παρέχει την απαραίτητη ποσότητα βιταμίνης και προβιταμίνης Α.

*Οι μελιτζάνες είναι πλούσια πηγή φλαβονοειδών, δηλαδή μίας υποκατηγορίας των φαινολικών φυτοχημικών, που προστατεύουν τα κύτταρα του δέρματος από την οξείδωση - δηλαδή τη γήρανση.
Καλό είναι να καταναλώνετε 2-3 φορές την εβδομάδα μελιτζάνες σε λαδερό κύριο γεύμα.

*Τα κόκκινα σταφύλια θεωρούνται «πρωταθλητές» όσον αφορά την περιεκτικότητά τους σε αντιοξειδωτικά. Αποτελούν πλουσιότατες πηγές ανθοκυανινών, που χαρίζουν το χαρακτηριστικό κόκκινο, μπλε ή μοβ χρώμα στα φρούτα που τις περιέχουν. Οι ανθοκυανίνες εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες και ενισχύουν την αντιοξειδωτική άμυνα του δέρματος.
1 φλιτζάνι κόκκινα σταφύλια ημερησίως σας παρέχει τις απαραίτητες ανθοκυανίνες.


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.