Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Καθίσματα και προβολές για τέλεια πόδια

Καθίσματα και προβολές για τέλεια πόδια

Το Πάσχα ενδεχομένως θα φάμε λίγο παραπάνω. Και ξανά ενδεχομένως τις επόμενες μέρες θα μας πιάσει ο πανικός των έξτρα θερμίδων. Λοιπόν, ας μην πονοκεφαλιάζουμε άδικα. Ό,τι φαγαμε φάγαμε και ό,τι ήπιαμε ήπιαμε. Ο χρόνος πίσω δεν γυρνά, επομένως τώρα είναι η στιγμή να στρωθούμε στη δουλειά. Και μία από τις αποτελεσματικότερς είναι ακριβώς αυτή που σου προτείνουμε στον τίτλο μας. Καθίσματα και προβολές. Πρόκειται για δύο από τις καλύτερες ασκήσεις για να γυμνάσεις τα πόδια σου. Βέβαια, αν τις εκτελείς, λάθος κινδυνεύεις να τραυματιστείς. Αντίθετα, αν ακολουθείς σωστή τακτική, προστατεύεις την επιγονατίδα σου, δυναμώνεις τους γοφούς και τους μηρούς σου και μπορείς να αποκτήσεις ίσια πλάτη.
Πριν ξεκινήσεις, δώσε προσοχή στις παρακάτω συμβουλές.

* Βρες τη σωστή στάση
Πρέπει να προσέχεις ώστε τα γόνατα να δημιουργούν ευθεία γραμμή με τα πόδια. Χαμήλωσε το σώμα σου, λυγίζοντας τα γόνατα μέχρι το σημείο που δεν νιώθεις κάποια ενόχληση. Φρόντισε τα γόνατα να βρίσκονται πίσω από τα δάχτυλα του ποδιού.

* Μπες στο (δικό σου) ρυθμό
Προσπάθησε να βρεις τη σωστή ταχύτητα και μη βιάζεσαι να εκτελείς τις επαναλήψεις. Ακόμα και αν ασκείσαι παρακολουθώντας dvd, μην προσπαθείς να πας με το ρυθμό που σου δίνουν, αλλά προσπάθησε να βρεις το δικό σου.

* Προσάρμοσε την άσκηση
Αν η άσκηση σού δημιουργεί ακόμα δυσκολία και πόνο, τότε θα πρέπει να την προσαρμόσεις στα δικά σου δεδομένα. Σου προτείνουμε να δοκιμάσεις:
1. Για τα καθίσματα: Προσπάθησε να κάθεσαι πάνω σε μια ψηλή καρέκλα και μετά να σηκώνεσαι ρίχνοντας το βάρος του σώματος στις φτέρνες για να μην επιβαρύνεις τα γόνατά σου. Επανάλαβε αρκετές φορές. Μπορείς επίσης να βάλεις μια ελβετική μπάλα μεταξύ της πλάτης σου και του τοίχου και να «ρολάρεις» πάνω της, λυγίζοντας τα πόδια.
2. Για τις προβολές: Μπορείς να λάβεις την κλασική θέση και να μείνεις εκεί χωρίς να κάνεις επαναλήψεις, ώστε να δυναμώσουν τα πόδια σου. Σιγά- σιγά μπορείς να τεντώνεις και να λυγίζεις τα γόνατα χωρίς να μετακινείσαι από τη θέση σου. Μείνε για 30 δευτερόλεπτα και μετά ξεκουράσου. Άλλαξε τη θέση των ποδιών σου και επανάλαβε.


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.