Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Νίκησε την κυτταρίτιδα με σωστή διατροφή

Νίκησε την κυτταρίτιδα με σωστή διατροφή

Ξεκίνα σταδιακά να εισάγεις στο καθημερινό διατροφικό πλάνο σου κάποιες τροφές -ή απόσυρε κάποιες άλλες-, και θα οδηγηθείς με μαθηματική ακρίβεια στο στόχο. Το καλοκαίρι πλησιάζει και εσύ δεν θα ήθελες με τίποτα να υστερείς σε εμφάνιση. Οι «χρυσοί» κανόνες που θα σε φέρουν πιο κοντά στο αποτέλεσμα ακολουθούν παρακάτω. Σε λίγες μέρες θα επανέλθουμε με ένα πλάνο δίαιτας, που, χωρίς να σε κουράσει, θα σε απαλλάξει από περιττά κιλά.

* Περιόρισε την κατανάλωση αλκοόλ στα 1-3 ποτά την εβδομάδα.

* Μην παραλείπεις να καλύπτεις τις ανάγκες σου σε νερό. Η αφυδάτωση επιδεινώνει την εμφάνιση της κυτταρίτιδας. Η κατανάλωση 1,2-2,5 λίτρων υγρών ημερισίως θα σου εξασφαλίσει επαρκή ενυδάτωση.

* Περιόρισε την κατανάλωση της ζάχαρης και των προϊόντων που την περιέχουν. Μπορείς να καταναλώνεις μια μικρή ποσότητα ενός ζαχαρούχου προϊόντος καθημερινά ή ένα ατομικό γλυκό της αρεσκείας σου την εβδομάδα.

* Ελάττωσε την κατανάλωση κορεσμένων (ζωικών) λιπαρών που βρίσκονται στο κρέας, στο γάλα, τα τυριά και το γιαούρτι. Αφαίρεσε το ορατό λίπος από το κρέας, επίλεξε άπαχα κομμάτια κρέατος και προτίμησε χαμηλών λιπαρών γαλακτοκομικά προϊόντα.

* Αύξησε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών στις 5 μερίδες ημερησίως.

* Ο καφές και τα αναψυκτικά δεν προκαλούν κυτταρίτιδα, όπως πολλοί πιστεύουν. Μπορούν να καταναλώνονται με μέτρο. Η προτεινόμενη συχνότητα κατανάλωσης είναι 1-3 κούπες καφέ την ημέρα και ως 3 αναψυκτικά (κατά προτίμηση χωρίς ζάχαρη την εβδομάδα).

* Πρόσθεσε τις παρακάτω τροφές στη διατροφή σου για να μειώσεις την όρεξή σου, να κάψεις λίπος και να αντιμετωπίσεις την κυτταρίτιδα: κουάκερ (βρόμη), χυμοί λαχανικών, ξηροί καρποί και γάλα (χαμηλό σε λιπαρά).

* Το πράσινο τσάι συμβάλλει στον περιορισμό της καταρκάτησης υγρών και περιορίζει την «όψη φλούδας πορτοκαλιού». Μπορείς να καταναλώνεις 1-3 κούπες ημερησίως.

* Η σημαντικότερη παράμετρος για τον περιορισμό της κυτταρίτιδας είναι η επίτευξη ενός κανονικού βάρους για την ηλικία, το ύψος και το φύλο σου. Με τη βοήθεια ενός κλινικού διαιτολόγου θα μπορέσεις να «εκπαιδευτείς» διατροφικά έτσι ώστε να διατηρήσεις με σωστό τρόπο ένα υγιές βάρος.


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.