Αρχική InfoMommy Ομορφιά Πες μου την προσωπικότητά σου να σου πω την επιδερμίδα σου

Πες μου την προσωπικότητά σου να σου πω την επιδερμίδα σου

Όχι, δεν αστειευόμαστε. Μιλάμε σοβαρότατα και μάλιστα μέσα από στοιχεία που έχουμε στα χέρια μας χάρη σε έρευνα που πραγματοποίησαν οι ειδικοί στα εργαστήρια παρασκευής της κρέμας Nivea. Πάμε να τα δούμε:

Η γενετική προδιάθεση, το κλίμα και η διατροφή δεν είναι οι μόνοι λόγοι που επηρεάζουν την επιδερμίδα. Η επιδερμίδα μπορεί να επηρεαστεί επίσης και από τη διάθεση, τα συναισθήματα και πάνω από όλα την προσωπικότητά μας. Αυτό έγινε γνωστό μετά από έρευνα της NIVEA που πραγματοποιήθηκε στην εκατοστή της επέτειο. Συγκεκριμένα, πάνω από 8.000 άντρες και γυναίκες από χώρες όπως η Γερμανία, Γαλλία, Ρωσία, Βραζιλία, Κίνα, ΗΠΑ, Βέλγιο και Ολλανδία συμμετείχαν στην έρευνα αυτή, με απώτερο σκοπό να παρουσιαστεί η σχέση μεταξύ του τρόπου ζωής και του χαρακτήρα του κάθε ατόμου με τον τύπο της επιδερμίδας του. Με βάση την έρευνα που έγινε αποκαλύφθηκαν 5 διαφορετικοί τύποι επιδερμίδας «ο δραστήριος προνοητικός», «ο αναλυτικός στοχαστής», «ο ανήσυχος αναζητητής», «ο συναισθηματικός υποστηρικτής» και «ο εσωστρεφής ηθικολόγος». Αυτοί οι 5 τύποι επιδερμίδας δεν έχουν καμία σχέση με το φύλο, την ηλικία ή την κουλτούρα του κάθε ανθρώπου. Ύστερα από την αξιολόγηση της έρευνας, η θεωρία πως υπάρχει άμεση συσχέτιση μεταξύ της αντίληψης που έχουμε για τον εαυτό μας και αυτής που έχουμε για την επιδερμίδα μας, είναι πλέον υπαρκτή και αποδεκτή.
«Για 100 χρόνια, η NIVEA ανέπτυσσε προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των ανθρώπων με διαφορετικούς τύπους επιδερμίδας σε όλο τον κόσμο. Καταφέραμε να κατανοήσουμε τη γλώσσα της επιδερμίδας και να την μεταφράσουμε σε πρωτοποριακά προϊόντα φροντίδας και περιποίησής της. Μετά την πραγματοποίηση της έρευνας ανακαλύψαμε την ύπαρξη 5 διαφορετικών τύπων επιδερμίδας, οι οποίοι αποτελούν σημαντικά ευρήματα και θα τους ενσωματώσουμε στην ανάπτυξη νέων προϊόντων μας» είπε ο Ansgar Hoelscher, επικεφαλής του τμήματος Brand Strategy & Research της Beiersdorf AG.
Οι τύποι επιδερμίδας που συναντάμε συχνά και σε μεγάλο βαθμό σε διεθνές επίπεδο είναι οι δραστήριοι προνοητικοί και οι αναλυτικοί στοχαστές.
Συγκεκριμένα, περίπου το 30% των ανθρώπων ανήκουν στην κατηγορία των δραστήριων προνοητικών και το 27% στην κατηγορία των αναλυτικών στοχαστών. Οι δραστήριοι προνοητικοί είναι οι πιο ενεργητικοί από όλους, καθώς οι άνθρωποι που έχουν αυτό τον τύπο επιδερμίδας είναι επικεντρωμένοι στην εντύπωση που κάνουν στους άλλους και συνδέουν την επιδερμίδα με την επιτυχία και τον ερωτισμό. Δηλώνουν πως έχουν λιπαρή ή φωτεινή επιδερμίδα αλλά δεν αποτελεί γι’ αυτούς λόγο υπερβολικής ανησυχίας. Όταν αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα, το λύνουν χρησιμοποιώντας το κατάλληλο προϊόν για την επιδερμίδα τους.

Σύμφωνα με τους ερευνητές οι αναλυτικοί στοχαστές είναι πνευματικοί άνθρωποι. Σε αντίθεση με τους δραστήριους προνοητικούς, οι αναλυτικοί στοχαστές υποκινούνται από τα συναισθήματά τους σε μικρότερο βαθμό και τείνουν να είναι περισσότερο εσωστρεφείς και πραγματιστές. Έχουν την ίδια προσέγγιση για την επιδερμίδα με αυτή που έχουν για τη ζωή και πολύ σημαντικό ρόλο γι’ αυτούς παίζει η βιολογική λειτουργία της επιδερμίδας. Περιγράφουν την επιδερμίδα τους ως «κανονική». Για το λόγο αυτό στο μπάνιο τους υπάρχουν μόνο λειτουργικά και πρακτικά προϊόντα φροντίδας για την επιδερμίδα.

Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας, η τρίτη πιο διαδεδομένη ομάδα είναι οι ανήσυχοι αναζητητές με ποσοστό 12%. Οι ανήσυχοι αναζητητές είναι άνθρωποι με ισχυρή διαίσθηση και πασχίζουν για αναγνώριση. Συνήθως, οι αναζητήσεις τους επηρεάζουν και την επιδερμίδα τους και συχνά παραπονιούνται για σπυράκια και σμήγμα.

Ο τύπος επιδερμίδας των συναισθηματικών υποστηρικτών καταλαμβάνει το 11% των ανθρώπων, οι οποίοι κατέχουν ένα βοηθητικό ρόλο. Απολαμβάνουν τη ζωή τους στο έπακρο και είναι χαρούμενοι που είναι κοινωνικά υπεύθυνα άτομα. Θεωρούν ότι η επιδερμίδα τους αποτελεί ένα όργανο επικοινωνίας που τους επιτρέπει να δημιουργούν ειλικρινείς σχέσεις με τους συνανθρώπους τους. Ως αποτέλεσμα αυτού του συναισθηματισμού, η επιδερμίδα τους επηρεάζεται από τις διάφορες καταστάσεις και γι’ αυτό το λόγο τη χαρακτηρίζουν ως ευαίσθητη και επιρρεπή σε ερεθισμούς.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι εσωστρεφείς ηθικολόγοι αποτελούν την ομάδα με το μικρότερο ποσοστό, 6%, και είναι ο πιο εσωστρεφής τύπος επιδερμίδας. Πέρα από τη δέσμευσή τους στην υψηλή κοινωνία και τα ηθικά πρότυπα, οι εσωστρεφείς ηθικολόγοι κρατούν παθητική στάση και απλώς παρατηρούν και σχολιάζουν την επικαιρότητα. Η έλλειψη δύναμης στην προσωπικότητά τους αντανακλάται και στην επιδερμίδα τους, που είναι συνήθως ματ και χλωμή. Συχνά υποφέρουν από μαύρους κύκλους και ανομοιομορφία στο χρώμα της επιδερμίδας τους.
Αυτοί οι 5 τύποι επιδερμίδων συναντώνται σε όλο τον κόσμο, αλλά η συχνότητα τους διαφέρει από χώρα σε χώρα. Για παράδειγμα οι πιο πολλοί δραστήριοι προνοητικοί βρίσκονται στην Κίνα και τη Βραζιλία ενώ μεγάλα ποσοστά του τύπου των αναλυτικών στοχαστών συγκεντρώνονται στην Δυτική Ευρώπη και τη Ρωσία. Υπάρχουν πολλοί εσωστρεφείς ηθικολόγοι στις ΗΠΑ, αλλά πολλοί λίγοι στη Βραζιλία. Οι κοινωνικά δεσμευμένοι και εύθυμοι βοηθοί διακρίνονται για το Βραζιλιάνικο ταπεραμέντο τους αλλά έχουν βρεθεί και σε χώρες όπως Γερμανία και Γαλλία. Η εύρεση των βοηθών και των διφορούμενων στην Κίνα ήταν σχετικά χαμηλή.
Τα αποτελέσματα της παγκόσμιας αυτής έρευνας, αποδεικνύουν ότι η επιδερμίδα έχει συναισθηματική νοημοσύνη - είναι ένα όργανο το οποίο προσαρμόζεται σε νέες καταστάσεις κατά τη διάρκεια της ζωής μας. Καταγράφει στιγμές και τις αποθηκεύει στη μνήμη της. Αυτά τα σημαντικά ευρήματα θα αποτελέσουν και τη βάση για τη δημιουργία νέων προϊόντων NIVEA, τα οποία θα καλύπτουν όλες τις διαφορετικές ανάγκες της κάθε επιδερμίδας, λαμβάνοντας υπόψη όμως και τη συναισθηματική πλευρά της.


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.