Αρχική Infokids Συνταγές Πολύχρωμες γεμιστές πιπέριες

Πολύχρωμες γεμιστές πιπέριες

Κρατηθείτε σε φόρμα με τη γευστική συνταγή που σας προτείνουμε με βάση την πιπεριά! Έρευνες έχουν δείξει ότι η πιπεριά είναι ιδιαίτερα χρήσιμη και για την ισορροπία του μεταβολισμού, επιταχύνοντας την καύση των θερμίδων προτού μετατραπούν σε λίπος.

Υλικά
12-15 πιπεριές πράσινες, κόκκινες, πορτοκαλί και κίτρινες
200 γραμμ. ρύζι
4 κρεμμύδια ξερά
4 σκελίδες σκόρδο
1 ματσάκι μαϊντανό ψιλοκομμένο
λίγο δυόσμο και μάραθο (αν έχουμε)
λίγη φρυγανιά τριμμένη
ελαιόλαδο
αλάτι, πιπέρι

Παρασκευή
1. Αφού πλύνουμε πολύ καλά τις πιπεριές, κοβουμε ένα καπάκι από το επάνω μέρος τους και τις αδειάζουμε. Κρατάμε την ψίχα.
2.Τοποθετούμε τα λαχανικά σε ταψί και τα πασπαλίζουμε εσωτερικά με λίγο αλατοπίπερο.
3.Βάζουμε σε μεγάλο πολυκόφτη την ψίχα, τα κρεμμύδια, το σκόρδο, το μαϊντανό, το δυόσμο και το μάραθο και τα κόβουμε όλα ψιλά ψιλά.
4.Τα βάζουμε όλα σε μια κατσαρόλα, με λίγο λάδι, λίγο νερό, το ρύζι και αλατοπίπερο και τα αφήνουμε να βράσουν για λίγο.
5.Γεμίζουμε τα λαχανικά, τα σκεπάζουμε με τα καπάκια τους, ρίχνουμε από πάνω λάδι και τα πασπαλίζουμε με τη φρυγανιά.
6.Μαγειρεύουμε για 1 ώρα περίπου στους 180.


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.