Αρχική InfoMommy Συμβουλές Πώς θα πετύχετε ήρεμο ύπνο

Πώς θα πετύχετε ήρεμο ύπνο

Το κακό με την αϋπνία δεν είναι μόνο ότι είναι τόσο ενοχλητική, αλλά κυρίως ότι μπορεί να γίνει πρόδρομος κατάσταση μιας σειράς άλλων προβλημάτων υγείας, όπως καρδιακά προβλήματα ή εγκεφαλικά επεισόδια. Ο παθολόγος Δημήτρης Δεναξής μάς λέει ότι αν θέλουμε να έχουμε ήρεμο και απερίσπαστο ύπνο, σαφώς και πρέπει να ακολουθήσουμε τη γνωστή προτροπή να κρατάμε το στομάχι μας ελαφρύ πριν τον ύπνο, επιπλέον όμως πρέπει να αποφεύγουμε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες και ζάχαρη. Ο λόγος είναι ότι ανεβάζουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, και εμποδίζουν τον ύπνο, ενώ αργότερα, όταν τα επίπεδα αυτά μειωθούν, ενδέχεται να ξυπνήσουμε και να μη μπορούμε να ξανακοιμηθούμε.

Τι μπορούμε να φάμε πριν τον ύπνο
Ένα σνακ με αρκετές πρωτεΐνες ή κάποιο φρούτο, μπορεί να βοηθήσει την L-τρυπτοφάνη να παράγει μελατονίνη και σεροτονίνη.

Δεν πίνουμε πολλά υγρά, τουλάχιστον δύο ώρες προτού κοιμηθούμε.

Αποφεύγουμε το αλκοόλ, καθώς δημιουργεί προσωρινό αίσθημα νύστας. Λίγες ώρες αργότερα, είναι πιθανή η αφύπνιση και η δυσκολία στον ύπνο. Το αλκοόλ εμποδίζει τον οργανισμό να οδηγηθεί στα βαθύτερα επίπεδα ύπνου, που πραγματικά μας ξεκουράζουν.


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.