Αρχική InfoMommy Σπανακόπιτα νηστίσιμη

Σπανακόπιτα νηστίσιμη

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι ένα φλιτζάνι βρασμένο σπανάκι υπερκαλύπτει τις ημερήσιες ανάγκες του οργανισμού μας σε βιταμίνες Α και Κ.

Συστατικά
1 κιλό σπανάκι
1 ματσάκι άνηθο
3 κρεμμύδια
Χωριάτικο φύλλο για πίτες ή φύλλο κουρού
Βούτυρο
Λάδι

Παρασκευή:
1. Καθαρίζουμε το σπανάκι, αφαιρούμε τα χαλασμένα φύλλα, κόβουμε τα κοτσάνια και το ξεπλένουμε πολύ καλά
2. Ψιλοκόβουμε τον άνηθο και τον στεγνώνουμε. Στη συνέχεια τον ψιλοκόβουμε.
3. Σε μία κατσαρόλα με λίγο νερό ζεματάμε το σπανάκι. Προσθέτουμε τα κρεμμύδια κομμένα σε κομμάτια, τον ψιλοκομμένο άνηθο και αφήνουμε να ζεματιστούν και αυτά για περίπου 15 λεπτά.
4. Αλείφουμε ένα ταψί με βούτυρο και τοποθετούμε το φύλλο. Προσθέτουμε λίγο λάδι
5. Βγάζουμε το σπανάκι και τον άνηθο από την κατσαρόλα και τα σουρώνουμε. Στρώνουμε τη γέμιση πάνω στο φύλλο.
6. Βάζουμε το δεύτερο φύλλο και το στρώνουμε πάνω από τη γέμιση. Διπλώνουμε το κάτω φύλλο να κλείσει με το πάνω και προσθέτουμε από πάνω μπόλικο λάδι.
7. Χαράζουμε το φύλλο σε τετράγωνα. Βάζουμε το ταψί στο φούρνο να ψηθεί για περίπου 30 λεπτά


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.