Αρχική InfoMommy Μόδα & Ομορφιά Το νέο skinny κουτάκι της Pepsi "προκαλεί" τους διαιτολόγους

Το νέο skinny κουτάκι της Pepsi "προκαλεί" τους διαιτολόγους

Πριν από λίγες μέρες στη Νέα Υόρκη κι ενώ τα ντεφιλέ της Εβδομάδας Μόδας στην πόλη μονοπωλούσαν το ενδιαφέρον στη ζωή της πόλης, έκανε την πρώτη του εμφάνιση το περίφημο skinny νέο κουτάκι της Diet Pepsi με το σλόγκαν της εταιρείας, διά στόματος Jill Beraud, υπεύθυνου Marketing, να διαμορφώνεται ως εξής: "Το πολύ αδύνατα, εξαιρετικά ελκυστικά νέα κουτάκια της Diet Pepsi αποτελούν το ιδανικό συμπλήρωμα για κάθε στυλάτη εμφάνιση στην πόλη του σήμερα". Αυτό ήταν. Οι ειδικοί εξαγριώθηκαν υποστηρίζοντας ότι με τέτοιες εκφράσεις προωθούνται απόψεις όπως ότι το ωραίο ισοδυναμεί και με το ανορεξικό. Και καλούν την Pepsi να σταματήσει να δυσφημεί με αυτό τον τρόπο τη γυναίκα, υποβιβάζοντας τις αρετές του φυσιολογικού γυναικείου σώματος προκειμένου να πουλήσουν το προϊόν τους.


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.