- Infokids.gr - https://www.infokids.gr -

Το νέο skinny κουτάκι της Pepsi “προκαλεί” τους διαιτολόγους

Πριν από λίγες μέρες στη Νέα Υόρκη κι ενώ τα ντεφιλέ της Εβδομάδας Μόδας στην πόλη μονοπωλούσαν το ενδιαφέρον στη ζωή της πόλης, έκανε την πρώτη του εμφάνιση το περίφημο skinny νέο κουτάκι της Diet Pepsi με το σλόγκαν της εταιρείας, διά στόματος Jill Beraud, υπεύθυνου Marketing, να διαμορφώνεται ως εξής: “Το πολύ αδύνατα, εξαιρετικά ελκυστικά νέα κουτάκια της Diet Pepsi αποτελούν το ιδανικό συμπλήρωμα για κάθε στυλάτη εμφάνιση στην πόλη του σήμερα”. Αυτό ήταν. Οι ειδικοί εξαγριώθηκαν υποστηρίζοντας ότι με τέτοιες εκφράσεις προωθούνται απόψεις όπως ότι το ωραίο ισοδυναμεί και με το ανορεξικό. Και καλούν την Pepsi να σταματήσει να δυσφημεί με αυτό τον τρόπο τη γυναίκα, υποβιβάζοντας τις αρετές του φυσιολογικού γυναικείου σώματος προκειμένου να πουλήσουν το προϊόν τους.