Αρχική InfoMommy Συμβουλές Χάσε βάρος έξυπνα

Χάσε βάρος έξυπνα

Αναρωτιέσαι τι εννοούμε με αυτό το "έξυπνα". Λοιπόν, έξυπνα σημαίνει χωρίς να κοπιάσεις, να δυσανασχετίσεις και κυρίως να στερηθείς. Πώς θα τα πετύχεις όλα αυτά; Με τη δίαιτα των 400 θερμίδων. Είναι αποδεδειγμένα ο μόνος τρόπος να χάσεις κιλά χωρίς να τα ξαναπάρεις. Μοίρασε τα γεύματά σου μέσα στη μέρα σε 3 ή 4 γεύματα των 400 θερμίδων.

Με αυτόν τον τρόπο θα μάθεις να ελέγχεις τις θερμίδες. Κι αν απορείς, γιατί ενώ δεν κάνεις κατάχρηση σε λιπαρά προϊόντα ή γλυκά συνεχίζεις να παίρνεις βάρος, θα σου απαντήσουμε με τα στοιχεία που μας δίνουν οι έρευνες.

Ένα λόγος είναι ότι το 85% των ενηλίκων δεν έχει ιδέα πόσες θερμίδες χρειάζεται για να διατηρηθεί σε φυσιολογικό βάρος. Ο άλλος; Οι περισσότεροι δεν γνωρίζουμε πόσες θερμίδες έχουν αυτά που τρώμε και δεν έχουμε χρόνο να τις μετράμε. "Γι’ αυτό, αν εφαρμόσεις τα Γεύματα των 400 θερμίδων, καταναλώνοντας γεύματα που δεν ξεπερνούν τις 400 θερμίδες, σταδιακά θα υιοθετήσεις μια υγιεινή διατροφή με ποικιλία και χωρίς να πεινάς», λέει η διατροφολόγος Mindy Hermann.
Σίγουρα θα πετύχεις τα βέλτιστα αποτελέσματα, να μαγειρεύεις τα γεύματά σου στο σπίτι, καθώς τρώγοντας έξω δεν είναι εύκολο να αποφύγεις τα κρυμμένα λιπαρά.
Εμείς θα σου δώσουμε ένα παράδειγμα με τρία γεύματα και 2 σνακ για το ξεκίνημα και είμαστε σίγουρες πως η συνέχεια θα είναι εξίσου πετυχημένη.

Πρωινό
Ζεστά δημητριακά
Βράζεις 1 φλ. γάλα με 1 ή 2% λιπαρά και προσθέτεις ¼ φλ. δημητριακά πρωινού. Σκεπάζεις και αφήνεις να βράσουν για 10΄ ανακατεύοντας ενδιάμεσα. Γαρνίρεις με 2 κ.σ. καρύδια και ¼ φλ.αποξηραμένα φρούτα.
Σύνολο: 380 θερμίδες

Μεσημεριανό
Μακαρόνια με τόνο

Ανακατεύεις σε ένα ταψάκι 2/3 φλ. βρασμένα μακαρόνια, ½ φλ. κονσέρβα τόνο σε νερό στραγγισμένο, ¼ φλ. τριμμένο τυρί τσένταρ με χαμηλά λιπαρά, 1 τομάτα σε κύβους, 2 κ.σ. κρεμμύδι τριμμένο, 1 κ.σ. μαγιονέζα light. Ψήνεις σε προθερμασμένο φούρνο για 15.
Σύνολο: 390 θερμίδες

Δείπνο
Κοτόπουλο με μουστάρδα

Ζεσταίνεις το φούρνο στους 200 C. Βάζεις σε ένα ταψάκι 900 γραμμ. φιλέτα στήθος κοτόπουλου χωρίς πέτσα. Ρίχνεις ψιλοκομμένο κρεμμύδι από πάνω.
Ανακατεύεις ¼ φλ. μουστάρδα και αλείφεις τα φιλέτα. Ψήνεις για 25΄ ή μέχρι να γίνουν, ενώ στα μισά του ψησίματος τα γυρνάς.
Σύνολο: 280 θερμίδες η μερίδα
Σερβίρεις με πατάτες στο φούρνο: Κόβεις μισή πατάτα σε φέτες , ρίχνεις ½ κ.σ. ελαιόλαδο και μπαχαρικά και ψήνεις μέχρι να γίνουν τραγανές για 20 με 30΄ για ένα γεύμα 380 θερμίδων.

Σνακ
Μπισκότα με γάλα

Βούτηξε 5 μπισκότα γεμιστά σε ένα φλιτζάνι γάλα 2% ή 0%.
Σύνολο: 370 θερμίδες

Τάρτα με γιαούρτι
Προθερμαίνεις το φούρνο στους 180 C. Αλέθεις μπισκότα digestives ή πτι μπερ τόσα ώστε να γεμίσεις 1 φλ. με τα τρίμματα. Κρατάς 1 κ.σ. στην άκρη και ανακατεύεις το υπόλοιπο τρίμμα με 3 κ.σ. βούτυρο λιωμένο χωρίς αλάτι. Απλώνεις πιέζοντας καλά το μίγμα να καλύψει όλο το ταψάκι, ψήνεις για 10΄ λεπτά και αφήνεις τη βάση να κρυώσει εντελώς. Ανακατεύεις απαλά 170 γρ. γιαούρτι φρούτων (περίπου δύο κεσεδάκια) της αρεσκείας σου με 2 φλ. σαντιγί 0%. Στρώνεις το μίγμα με ένα πιρούνι πάνω στη βάση, σκεπάζεις και το αφήνεις να παγώσει στην κατάψυξη τουλάχιστον 3 ώρες.


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.