Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Χορτάστε νιάτα με κάθε μπουκιά

Χορτάστε νιάτα με κάθε μπουκιά

Αντί για ενέσεις κολλαγόνου, προτιμήστε να γευθείτε ένα από τα νόστιμα φρούτα του καλοκαιριού. Έρευνες έχουν δείξει ότι ένα σώμα που μεγαλώνει μπορεί να διατηρεί τη νεότητά του ανάλογα με τις τροφές που καταναλώνει. Η καθημερινή μας διατροφή μπορεί να μετατραπεί σε μαγική πηγή νεότητας. Σχεδόν κάθε ασθένεια που είναι συνακόλουθη της ηλικίας, εξαιτίας της ζημιάς που προκαλείται στο DNA, μπορεί να αποφευχθεί αν εκμεταλλευτούμε τις ιδιότητες των τροφών.
Τα πιο σημαντικά τρόφιμα κατά της γήρανσης είναι αυτά που βοηθούν στην πνευματική λειτουργία και σταματούν την οξείδωση. Όμως τα κέρδη από μια ισορροπημένη διατροφή δεν σταματούν εκεί. Συγκεκριμένες τροφές μπορούν να μας βοηθήσουν να αποφύγουμε καρδιακά επεισόδια, εγκεφαλικά, οστεοπόρωση, μείωση της όρασης κι ακόμα να καθυστερήσουν την εμφάνιση των ρυτίδων. Μην ξεχνάς όμως ότι η ομορφιά ξεκινά από μέσα.

Για έφηβο μυαλό και πνεύμα

Φύτρο σταριού: Παραγεμισμένη με βιταμίνη Ε, αυτή η τραγανιστή λιγουδιά βοηθάει να εξουδετερωθούν οι ελεύθερες ρίζες. Μάλιστα σύμφωνα με έρευνα της Αμερικανικής Ιατρικής Ένωσης όσοι το περιλαμβάνουν στο διαιτολόγιό τους έχουν τις λιγότερες πιθανότητες να προσβληθούν από τη νόσο του Αλτσχάιμερ.

Ποικιλία φρούτων και λαχανικών: Ερευνητές από το Πανεπιστημιακό νοσοκομείο του Κλήβελαντ απέδειξαν ότι υπάρχει άρρηκτη σχέση ανάμεσα στην έλλειψη λαχανικών και φρούτων από τη διατροφή και την ανάπτυξη της νόσου Αλτσχάιμερ. Ειδικά όσοι έχουν ιστορικό της νόσου πρέπει να φροντίζουν να μην λείπουν τα φρούτα και τα λαχανικά από την καθημερινή τους διατροφή.

Μούρα: Οι αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες βοηθούν την ενίσχυση της πνευματικής λειτουργίας.

Πουλερικά: Η ανεπάρκεια σιδήρου μπορεί να προκαλέσει συμπτώματα όπως κούραση και πονοκεφάλους που οδηγούν σε ένα λιγότερο διαυγές πνεύμα και σε ένα υποτονικό σώμα. Τα προϊόντα που μας δίνουν τα ζώα όπως το κρέας, το ψάρι και τα πουλερικά περιέχουν την ποσότητα και το είδος του σιδήρου που απορροφάται ευκολότερα από τον οργανισμό.

Φράουλες: Οι φράουλες είναι πλήρης σε βιταμίνη C , η οποία προλαμβάνει και αντιμετωπίζει τις αθροιστικές συνέπειες του άγχους. Κι ακόμα η βιταμίνη C σταδιακά αυξάνει το ποσοστό σιδήρου στο αίμα.

Σπανάκι: Πολλές έρευνες, έχουν αποκαλύψει ότι η βιταμίνη Α προστατεύει από τους πιο κοινούς τύπους του καταρράκτη αφού προσφέρει προστασία τόσο στον αμφιβληστροειδή χιτώνα όσο και στο φακό του ματιού.

Αυγά: Όπως και το σπανάκι, έτσι κι ο κρόκος του αυγού βοηθά στην υγεία του ματιού. Τα lutein που περιέχουν είναι καροτενοειδή που βρίσκονται σε υψηλή περιεκτικότητα στο ωχρικό τμήμα του ματιού και προλαμβάνουν τις βλάβες από τις ελεύθερες ρίζες. Αποτρέπουν τον ωχρικό εκφυλισμό λόγω γήρατος, το γλαύκωμα και τον καταρράκτη.

Για γερά κόκαλα, σφριγηλό σώμα και λαμπερά μαλλιά

Ελαιόλαδο: Εμπλουτισμένο με τα απαραίτητα λιπαρά οξέα, που βοηθούν να διατηρηθούν καθαροί οι πόροι τους δέρματος και συντηρεί την ορμονική ισορροπία του σώματος της ελαστικότητα και την απαλότητα. Βοηθά επίσης την ενίσχυση της ικανότητας του σώματος να ελέγχει το κοκκίνισμα και τον ερεθισμό.

Πεπόνι: Αντί για ενέσεις κολλαγόνου, προτιμήστε να γευθείτε ένα από τα νοστιμότερα φρούτα του καλοκαιριού. Αναζωογονεί τα νεκρά κύτταρα του δέρματος και σας κάνει ένα απολύτως φυσικό λίφτινγκ.

Τοφού (μαλακο τυρί από σόγια): Όλα τα προϊόντα σόγιας περιλαμβάνουν μεγάλες ποσότητες αμινοξέα που μπορούν να συμβάλλουν θετικά στην καύση της κυτταρίτιδας αλλά και το ασβέστιο που περιέχει μπορεί να διατηρήσει το δέρμα καθαρό και να προλάβει την οστεοπόρωση.

Ψάρια ποταμού: Ο σολομός κι άλλα ποταμίσια ψάρια περιέχουν πρωτείνη, μαγνήσιο, και ωμέγα- 3 λιπαρά οξέα, που βοηθούν στην ανάπλαση του δέρματος και προστατεύουν τα κόκαλα.

Πράσινες πιπεριές: Τα συστατικά που περιέχουν οι πράσινες πιπεριές θα σας χαρίσουν λαμπερό δέρμα, μαλλιά και δυνατά νύχια.

Πράσινα φύλλα: Η βιταμίνη Α που κρύβεται μέσα τους θα σας χαρίσει δυνατό και σφιχτό δέρμα.

Γαλακτοκομικά: Το ασβέστιο είναι πραγματική δύναμη. Είναι τόσο απαραίτητο για τον οργανισμό μας που το γευόμαστε από τη στιγμή που γεννιόμαστε. Το λιγότερο που κάνει για μας είναι να μας βοηθά να αποτρέψουμε το κίνδυνο της οστεοπόρωσης. Η μείωση του ασβεστίου από τα κόκαλα αρχίζει στα 30 μας χρόνια αλλά δεν είναι ποτέ πολύ αργά για να ξεκινήσουμε τις εξορμήσεις στα γαλακτοπωλεία. Γιαούρτι, γάλα και τυρί χαμηλών λιπαρών πρέπει απαραίτητα να περιλαμβάνονται στην καθημερινή μας διατροφή.

Γαλοπούλα: Άπαχες πηγές πρωτεϊνών, όπως το λευκό κρέας της γαλοπούλας, περιέχουν υψηλά ποσοστά ψευδαργύρου, που διατηρούν το κολλαγόνο σε υψηλά επίπεδα.


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.