Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness 10 ευεργετικές τροφές που συμβάλλουν στη βελτίωση της υγείας μας

10 ευεργετικές τροφές που συμβάλλουν στη βελτίωση της υγείας μας

Productivity-Eating-HabitsΗ σωστή διατροφή μπορεί χωρίς υπερβολή να σώσει τη ζωή μας. Τροφές πλούσιες σε ζάχαρη, λίπη, αλάτι και επεξεργασμένο αλεύρι θα μπορούσαν να αποδειχθούν καταστροφικές για την υγεία.

Όμως εάν βάλετε τις σωστές τροφές στο πιάτο σας, θα έχετε κάνει μια επιλογή που θα μπορούσε να αποκρούσει την αύξηση του σωματικού βάρους, την εμφάνιση διαβήτη, καρδιακών παθήσεων και πολλών μορφών καρκίνου.

  • Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι περιέχει ισχυρές αντιοξειδωτικές πολυφαινόλες που ονομάζονται κατεχίνες. Μελέτες έχουν δείξει ότι το πράσινο τσάι μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου, του μαστού, του στομάχου, του πνεύμονα και του προστάτη. Απλά μείνετε μακριά από το γάλα, καθώς τα γαλακτοκομικά προϊόντα έχει αποδειχθεί ότι μειώνουν τις ευεργετικές επιδράσεις του τσαγιού.

green-tea

  • Ρόδι

Το ρόδι βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με τις ευεργετικές τροφές για την υγεία μας. Οι πλούσιοι σε αντιοξειδωτικές ουσίες σπόροι του είναι επίσης γεμάτοι αμινοξέα και μέταλλα όπως ο ψευδάργυρος, ο χαλκός και άλλες ουσίες που μειώνουν την χοληστερίνη και προστατεύουν το δέρμα από ηλιακά εγκαύματα.

  • Πράσινα λαχανικά

Το μπρόκολο είναι πλούσιο σε σουλφοραφάνη, μία ουσία που μπορεί να προστατεύσει από τον καρκίνο ή τις υποτροπές ορισμένων μορφών καρκίνου. Επιπλέον, τα σκούρα φυλλώδη χόρτα, όπως το σγουρό λάχανο, περιέχουν ποσότητες βιταμίνης Κ και λουτεΐνης που περιορίζει τον κίνδυνο εκφύλισης της ωχράς κηλίδας, της κυριότερης αιτίας για ενδεχόμενη απώλεια όρασης.

  • Μύρτιλο

Το μύρτιλο περιέχει μεγάλη δόση από ανθοκυανίνες, τις ισχυρές αντιοξειδωτικές ουσίες που δίνουν στο φρούτο το μπλε χρώμα του. Πέρα από τις ευεργετικές του ιδιότητες κατά του καρκίνου, τρώγοντας μόνο ένα φλιτζάνι μύρτιλο την εβδομάδα μπορείτε να μειώσετε τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη κατά 23%.

blueberries

  • Μήλο

Το δημοφιλές φρούτο είναι γεμάτο διαλυτές φυτικές ίνες που βοηθούν στη μείωση της χοληστερίνης. Επιπλέον, ισχυρά αντιοξειδωτικά και φυτοθρεπτικά συστατικά βοηθούν στην καταστολή των φλεγμονών. Τα μήλα είναι απαραίτητα και για τη σιλουέτα μας. Ένα μήλο 15 λεπτά πριν από κάθε γεύμα περιορίζει την πρόσληψη θερμίδων κατά 15%.

  • Αυγό

Ο ανθρώπινος εγκέφαλος έχει μεγάλη ανάγκη τα αυγά, καθώς βοηθούν στην παραγωγή των νευροδιαβιβαστών συμπεριλαμβανομένης της ντοπαμίνης, νορεπινεφρίνης και επινεφρίνης, ενισχύοντας την εγρήγορση, την ενέργεια και τη διάθεση. Τα αυγά είναι επίσης πλούσια σε χολίνη, μία βιταμίνη Β υποχρεωτική για τη σωστή λειτουργία των κυττάρων.

  • Ξηροί καρποί

Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι τα αμύγδαλα και τα φιστίκια έχουν λιγότερες θερμίδες απ’ ότι είχε αναφερθεί αρχικά, κάτι που θα μπορούσε να ισχύει για όλους τους ξηρούς καρπούς. Ηλικιωμένοι άνθρωποι που επιλέγουν δίαιτες πλούσιες σε βιταμίνη Ε και Ω3 λιπαρά οξέα, τα θρεπτικά συστατικά που περιέχονται στους ξηρούς καρπούς, παρουσίασαν μικρότερη συρρίκνωση του εγκεφάλου.

nuts

  • Καφές

Ο καφές είναι μία από τις πλουσιότερες φυσικές πηγές αντιοξειδωτικών στον πλανήτη. Οι ειδικοί αναφέρουν ότι μειώνει τον κίνδυνο του επιθετικού καρκίνου του μαστού και των κακοηθειών του ήπατος. Η καφεΐνη έχει επίσης αποδειχθεί ότι ενισχύσει το μεταβολισμό κατά 16%.

  • Μάνγκο

Το μάνγκο είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α και Ε. Μελέτες έχουν συνδέσει την τακτική κατανάλωση μάνγκο για ένα μήνα με τη μείωση των επιπέδων των τριγλυκεριδίων που αυξάνουν τον κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων. Επιπλέον, το εξωτικό φρούτο βοηθά πραγματικά το σώμα μας όσον αφορά τη διάσπαση των πρωτεϊνών.

  • Φασόλια

Εμπλουτισμένα με αντιοξειδωτικά, πρωτεΐνες και φυτικές ίνες, τα φασόλια μας βοηθούν να μειώσουμε τον κίνδυνο του διαβήτη, καρδιακών παθήσεων και της παχυσαρκίας. Επιπλέον, χρησιμεύουν ως ένας φυσικός αποτοξινωτικός παράγοντας, απομακρύνοντας τις τοξίνες, τη χοληστερίνη και τα οιστρογόνα από το σώμα μας.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.