Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness 4 μυστικά για να απαλλαγείτε οριστικά από το λίπος στην κοιλιά

4 μυστικά για να απαλλαγείτε οριστικά από το λίπος στην κοιλιά

Lose-Belly-FatΠολλές από εμάς ονειρευόμαστε μια επίπεδη κοιλιά, όμως παρά τη δίαιτα και την άσκηση μερικές φορές είναι ιδιαίτερα δύσκολο να αποχωριστούμε το ενοχλητικό λίπος γύρω από τη μέση.

Ο personal trainer από το Λονδίνο, James Staring, αποκαλύπτει τέσσερις απλές συμβουλές που μπορεί να υιοθετήσει κάποιος που θέλει να εξαφανίσει σε χρόνο ρεκόρ τα ενοχλητικά παχάκια γύρω από τη μέση. Μη χάνετε χρόνο! Πάρτε χαρτί και μολύβι και σημειώστε:

Αποφύγετε το άσπρο ψωμί και τα ζυμαρικά πριν την άσκηση

Αποφύγετε τους υδατάνθρακες που έχουν υποστεί επεξεργασία, όπως το άσπρο ψωμί και τα ζυμαρικά, καθώς εισέρχονται στο αίμα και απορροφώνται πολύ γρήγορα. Οι μη επεξεργασμένοι υδατάνθρακες (π.χ. δημητριακά ολικής άλεσης, όσπρια, λαχανικά και φρούτα) συμβάλλουν στην αύξηση του αισθήματος της πληρότητας και απελευθερώνουν τα σάκχαρα στο αίμα με πολύ πιο αργό ρυθμό. Αυτό σταθεροποιεί το επίπεδο του σακχάρου στο αίμα, έτσι ώστε η σύνθεση του σώματος να παραμένει επίσης σταθερή. Σύμφωνα με τον Dr. John Berardi, το σώμα μας είναι πιο εύκολο να επεξεργαστεί τους υδατάνθρακες αμέσως μετά την άσκηση - επομένως αυτή είναι η καλύτερη στιγμή για να τους καταναλώσετε. Όταν καταναλώνετε υπερβολική ποσότητα υδατανθράκων πριν την άσκηση, οι υδατάνθρακες αυτοί αποθηκεύονται στο σώμα για μελλοντική χρήση, συχνά ως σωματικό λίπος.

Γυμνάστε όλο το σώμα σας

Όσο περισσότερες ομάδες μυών χρησιμοποιείτε, τόσο περισσότερες θερμίδες θα κάψετε κατά τη διάρκεια και μετά την άσκηση. Εκτελώντας πιο σύνθετες κινήσεις σε αντίθεση με τις πιο μεμονωμένες, χρησιμοποιείτε περισσότερο το σώμα σας, γεγονός που απαιτεί περισσότερη ενέργεια. Έτσι, θα κάψετε περισσότερες θερμίδες μετά την άσκηση. Όταν ξεκινάτε την άσκηση το σώμα σας περνά από την αδράνεια σε αυξημένη μεταβολική δραστηριότητα, επομένως απαιτεί περισσότερο οξυγόνο. Όταν ολοκληρώσετε το πρόγραμμα άσκησης, το σώμα σας αναπληρώνει αυτό το οξυγόνο. Το σώμα σας χρειάζεται να καταναλώσει περισσότερο οξυγόνο για να αναπληρώσει την ενέργεια και τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, προκαλώντας έτσι μεγαλύτερη καύση θερμίδων. Κάπως έτσι, το σώμα μετατρέπεται σε μια "μηχανή" καύσης, η οποία βοηθάει στην απώλεια των πόντων γύρω από τη μέση.

Working-outΚάντε ασκήσεις υψηλής έντασης

Η πιο συχνή δικαιολογία για όσους αποφεύγουν τη γυμναστική είναι η έλλειψη χρόνου. Όμως, αν θέλετε να χάσετε το λίπος γύρω από την κοιλιά θα πρέπει να ασκηθείτε. Τελεία και παύλα. Σύμφωνα με μια μελέτη από το Πανεπιστήμιο McMaster του Καναδά, η υψηλής έντασης προπόνηση με διαλείμματα σας δίνει τη δυνατότητα να πετύχετε τα ίδια οφέλη σε λιγότερο χρόνο από τις αμέτρητες ώρες πάνω στο διάδρομο. Ως εκ τούτου, μπορείτε πραγματικά να πετύχετε περισσότερα με λιγότερη γυμναστική. Η υψηλής έντασης άσκηση θα δημιουργήσει μια σειρά από θετικές επιπτώσεις στον οργανισμό, με αποτέλεσμα την καύση περισσότερων θερμίδων και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Καταγράψτε τι τρώτε και πώς νιώθετε

Ο πολυάσχολος τρόπος ζωής συχνά σημαίνει ότι η κατανάλωση του φαγητού έχει γίνει μια απαιτούμενη συνήθεια και όχι μια μελετημένη απόφαση. Για να αποκτήσετε μια αίσθηση του τι καταναλώνετε και πώς σας επηρεάζει, δοκιμάστε τα παρακάτω για 30 μέρες:
1. Φορέστε κάτι που δεν σας κάνει πλέον και τραβήξτε μια φωτογραφία τον εαυτό σας
2. Ξεκινήστε καταγράφοντας ό,τι τρώτε και πότε το τρώτε για ένα μήνα. Φροντίστε να είστε συνεπείς
3. Κάθε φορά που ολοκληρώνετε το γεύμα σας, ρυθμίστε το ξυπνητήρι του κινητού σας δύο ώρες αργότερα και ρωτήστε τον εαυτό σας: Ποιο είναι το επίπεδο της ενέργειας μου; Πόσο πλήρης αισθάνομαι;
4. Καταγράψτε τα αποτελέσματα με βάση τα ακόλουθα κριτήρια:
- Έχω υψηλό επίπεδο ενέργειας / Νιώθω ικανοποιημένος και δεν πεινάω
- Έχω μέτριο επίπεδο ενέργειας / Αισθάνομαι λίγο πεινασμένος
- Δεν έχω καθόλου ενέργεια / Αισθάνομαι πολύ πεινασμένος
5. Μόλις περάσουν 30 ημέρες φωτογραφίστε ξανά τον εαυτό σας με τα ίδια ρούχα.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.