Αρχική InfoTeens Υγεία 4 συμβουλές για να μετριάσεις την κατανάλωση light αναψυκτικών!

4 συμβουλές για να μετριάσεις την κατανάλωση light αναψυκτικών!

fizzy-drinks_0Η κατανάλωση light αναψυκτικών, μία αγαπημένη συνήθεια πολλών ατόμων, φαίνεται πως αυξάνεται κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που προτιμούν την κατανάλωση τέτοιου είδους ροφημάτων σε σχέση με το νερό, διότι τους ευχαριστεί ιδιαίτερα η γλυκιά τους γεύση. Ωστόσο, η συγκεκριμένη συνήθεια, παρόλο που δεν επιβαρύνει το σώμα με έξτρα θερμίδες, δεν αποτελεί την καλύτερη τακτική υγείας.

Μία μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιστημονική επιθεώρηση “American Journal of Clinical Nutrition” έδειξε πως οι παχύσαρκοι συμμετέχοντες που κατανάλωναν νερό αντί για light αναψυκτικό είχαν διπλάσιες πιθανότητες να χάσουν το τουλάχιστον το 5% του σωματικού τους βάρους, σε σχέση με εκείνους που προτιμούσαν τα light αναψυκτικά.

Όσον αφορά στην καρδιαγγειακή υγεία, μία άλλη μελέτη που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό “Journal of General Internal Medicine” πρότεινε πως η καθημερινή κατανάλωση αναψυκτικών διαίτης μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο εμφράγματος κατά 43%, γεγονός που αφορά και στις γυναίκες φυσιολογικού σωματικού βάρους.

Μάλιστα, μία μελέτη του 2010 δημοσιευμένη στην επιστημονική επιθεώρηση “Cancer Epidemiology, Biomarkers and Prevention” έδειξε πως όσοι κατανάλωναν 2 ή περισσότερα ποτήρια light αναψυκτικού εβδομάδα είχαν 87% περισσότερες πιθανότητες να διαγνωσθούν με καρκίνο του παγκρέατος σε βάθος 14 ετών. Στη συνέχεια μπορείτε να δείτε μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να αντικαταστήσετε τα αναψυκτικά με άλλες πιο υγιεινές επιλογές:

Καταναλώστε περισσότερο νερό. Μπορεί να μην είναι τόσο απολαυστικό, αλλά εάν προσθέσετε λίγο λεμόνι και μέλι, σίγουρα θα σας αρέσει περισσότερο.

Σας αρέσει η αίσθηση του ανθρακικού; Το ανθρακούχο νερό, με ή χωρίς γεύσεις, μπορεί να σας την προσφέρει.

01-fizzy-drinks-lgnΦτιάξτε ένα “mocktail”, δηλαδή ένα κοκτέιλ χωρίς αλκοόλ (“mock-tail”). Με αυτόν τον τρόπο θα ενυδατώσετε το σώμα σας πολύ ευχάριστα. Χρησιμοποιήστε φυσικό χυμό φρούτων, πράσινο ή όποιο άλλο τσάι
επιθυμείτε και αφήστε την φαντασία σας να σας καθοδηγήσει.

Εάν καμία από τις παραπάνω συμβουλές δεν λειτουργήσει για εσάς αραιώστε το αναψυκτικό σας με νερό. Αρχίστε σιγά σιγά και σταδιακά επιδιώξτε το ποτήρι σας να περιέχει κατά το ήμισυ ή και λιγότερο αναψυκτικό.

Κατερίνα Κυριακού
Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, MSc


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.