Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness 5 ακατέργαστες τροφές που πρέπει να τρώμε για λαμπερή επιδερμίδα!

5 ακατέργαστες τροφές που πρέπει να τρώμε για λαμπερή επιδερμίδα!

Spinach

Πολλές τροφές συμβάλουν στην υγεία του δέρματος. Μερικές από αυτές όμως είναι πιο αποτελεσματικές όταν τρώγονται ωμές! Δοκιμάστε να εντάξετε στην διατροφή σας τις παρακάτω τροφές και η επιδερμίδα σας

1.Σπανάκι
Το σπανάκι βοηθάει στο να διατηρήσετε το δέρμα σας σφριγηλό, γιατί περιέχει φυτοθρεπτικά συστατικά που παρέχουν επιπλέον προστασία από τον ήλιο. Το σπανάκι είναι ιδιαίτερα καλό γιατί είναι γεμάτο θρεπτικά συστατικά όπως Β-καροτένιο και λουτεΐνη, τα οποία έχουν αποδειχθεί ότι βελτιώνουν την ελαστικότητα του δέρματος.
Tip: Προσπαθήστε να τρώτε περίπου 3 φλιτζάνια ανά εβδομάδα ως κύριο συστατικό μιας σαλάτας.

2.Καρύδια και φυστίκια

Τα καρύδια και τα φιστίκια είναι πλούσιες πηγές βιταμινών του συμπλέγματος Β και Ε που προστατεύουν από τη φθορά των κυττάρων. Η βιταμίνη Ε είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που καταπολεμά την οξείδωση που γερνά πρόωρα το δέρμα, ενώ η βιταμίνη Β βοηθάει στην καλύτερη κυκλοφορία για να δώσει στο δέρμα μια υγιή, νεανική λάμψη.
Tip: Τα καρύδια σε συνδυασμό με υγιεινούς υδατάνθρακες όπως τα φρούτα βοηθούν στην επιβράδυνση της πέψης και την εξουδετέρωση της ζάχαρης.

3.Μούρα και επεριδοειδή

Τα μούρα είναι γεμάτα με αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τη γήρανση του δέρματος καθώς και φυτικές ίνες, ένα θρεπτικό συστατικό που βοηθά στην εξάλειψη των τοξινών. Τα εσπεριδοειδή είναι γεμάτα βιταμίνη C, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που ενισχύει επίσης την παραγωγή κολλαγόνου για απαλή και ελεστική επιδερίδα.
Tip:Σκεφτείτε έναν συνδυασμό φρέσκων εσπεριδοειδών και μούρων ως μια νόστιμη θεραπεία ομορφιάς...και βάλτε τον στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφή σας!

4.Μήλα
Όπως και τα εσπεριδοειδή, τα μήλα έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, χρήσιμη για την παραγωγή κολλαγόνου. Τα ιχνοστοιχεία που περιέχουν όπως ο χαλκός βοηθά την παραγωγή μελανίνης, μια χρωστική ουσία στο δέρμα που λειτουργεί ως ένα φυσικό προστατευτικό ήλιο.
Tip: Προσθέστε ένα μήλο ψιλοκομμένο στη σαλάτα ή γιαούρτι σας.

5.Γάλα αμυγδάλου

Το γάλα αμυγδάλου είναι πολύ αποτελεσματικό στο δέρμα, διότι περιέχει κολλαγόνο, καθώς και του ορυκτό μαγγάνιο, το οποίο βοηθά στην προστασία του δέρματος από την ηλιακή ακτινοβολία.
Tip: Χρησιμοποιήστε το γάλα αμυγδάλου, όπως θα κάνατε με το κανονικό γάλα, δηλαδή σε κάποιο ρόφημα, στα δημητριακά, ή σε κάποιο smoothie.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.