Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness 5 απλές ασκήσεις για να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

5 απλές ασκήσεις για να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

flat_belly_weight_lossΤο καλοκαίρι πλησιάζει, ο καιρός αρχίζει να δείχνει δειλά τα πρώτα σημάδια βελτίωσης και οι ανησυχίες για την εξωτερική μας εμφάνιση έχουν αρχίσει να μας κυριεύουν.

Το μόνιμο άγχος των περισσότερων γυναικών είναι το λίπος γύρω από την περιοχή της κοιλιάς. Οι παρακάτω ασκήσεις θα σας βοηθήσουν να το καταπολεμήσετε και να αποκτήσετε την επίπεδη κοιλιά που πάντα ονειρευόσασταν:

09-plank-COMP-3121197Γυρίστε μπρούμυτα με τα πόδια τεντωμένα και τα χέρια λυγισμένα, ακουμπώντας με τους αγκώνες στο πάτωμα. Διατηρώντας τους κοιλιακούς σας σφιχτούς, λυγίστε το δεξί πόδι στο πλάι μέχρις ότου φτάσει στον δεξί σας αγκώνα, κι έπειτα επιστρέψτε στην αρχική σας θέση. Αλλάξτε πλευρά και επαναλάβετε 20 φορές.

12-windshield-wiper-COMP-1128863Ξαπλώστε ανάσκελα με τα χέρια στο πλάι και τις παλάμες προς τα κάτω. Λυγίστε τα πόδια σας 90 μοίρες, έτσι ώστε να ακουμπούν στο πάτωμα. Κρατήστε τους κοιλιακούς σας σφιγμένους και χαμηλώστε αργά τα πόδια προς τα αριστερά όσο το δυνατόν περισσότερο, κρατώντας τους ώμους σας στο πάτωμα. Συνεχίστε με φορά προς τα δεξιά. Κάντε 20 επαναλήψεις εναλλάσσοντας τις πλευρές.

17-abs-COMP-1976144Ξαπλώστε με τα χέρια στο πλάι. Σηκώστε το σώμα σας από το έδαφος και τεντώστε τα χέρια μπροστά με τις παλάμες προς τα επάνω. Ταυτόχρονα, σηκώστε τα πόδια σας με τα γόνατα λυγισμένα και τις κνήμες παράλληλα προς το έδαφος. Σιγά-σιγά, ξαπλώστε προς τα πίσω στην αρχική σας θέση. Κάντε 5 επαναλήψεις, ξεκουραστείτε για 30 έως 60 δευτερόλεπτα και επαναλάβετε.

24-core-COMP-3250554Ξαπλώστε μπρούμυτα στο πάτωμα και στηρίξτε το σώμα σας στους αγκώνες. Ανασηκωθείτε αργά και στηριχτείτε στα δάχτυλα των ποδιών. Κρατήστε ίσιο το σώμα σας για όσο χρονικό διάστημα μπορείτε, έπειτα ξαπλώστε και χαλαρώστε. Επαναλάβετε όσες φορές είναι δυνατόν μέχρι να νιώσετε κουρασμένες. Εάν θέλετε να αυξήσετε το βαθμό δυσκολίας, σηκώστε ελαφρώς τα πόδια σας εναλλάξ.

42-back-strength-COMP-3252330Για να προστατεύσετε τους κοιλιακούς σας, θα πρέπει να ενισχύσετε τους μυς που υποστηρίζουν τη σπονδυλική στήλη σας. Ξαπλώστε μπρούμυτα και σφίξτε τα χέρια σας πίσω από τη μέση σας. Σιγά-σιγά σηκώστε το κεφάλι και τους ώμους σας από το πάτωμα, μέχρις ότου οι ωμοπλάτες σας ενωθούν. Για να κάνετε πιο εύκολη την άσκηση, αφήστε ελεύθερα τα χέρια στο πλάι, όπως ακριβώς φαίνεται στη φωτογραφία.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.