Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness 5 λόγοι για να εντάξετε το κρεμμύδι στη διατροφή σας

5 λόγοι για να εντάξετε το κρεμμύδι στη διατροφή σας

onions128Πολλοί είναι εκείνοι που δεν συμπαθούν το κρεμμύδι εξαιτίας της έντονης μυρωδιάς του. Μήπως ήρθε η ώρα να αναθεωρήσετε την άποψή σας όσον αφορά το συγκεκριμένο είδος λαχανικού;

Διαβάστε ορισμένα από τα οφέλη που έχει το κρεμμύδι στην υγεία του ανθρώπου και εντάξτε το στο πρόγραμμα της καθημερινής σας διατροφής.

  • Αντιφλεγμονώδη οφέλη

Έχει αποδειχθεί ότι το κρεμμύδι έχει σημαντική αντιφλεγμονώδη δράση. Ένα μοναδικό μόριο θείου που έχει βρεθεί σε τμήμα του βολβού του κρεμμυδιού αναστέλλει τη δράση των μακροφάγων, των ειδικών εκείνων λευκών αιμοσφαιρίων που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στο ανοσοποιητικό σύστημα και μία από τις αμυντικές δραστηριότητες τους είναι η ενεργοποίηση μεγάλης κλίμακας φλεγμονωδών αποκρίσεων.

  • Προστασία από τον καρκίνο

Ακόμα και η μέτρια κατανάλωση κρεμμυδιού μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης αρκετών μορφών καρκίνου όπως του παχέος εντέρου, του λάρυγγα και των ωοθηκών. Προσπαθήστε να συμπεριλάβετε ένα ολόκληρο κρεμμύδι σε κάθε συνταγή φαγητού, εάν θέλετε να προστατευτείτε πλήρως από τον καρκίνο. Όσον αφορά την ατομική σας μερίδα φαγητού, η ιδανική κατανάλωση είναι μισό περίπου κρεμμύδι.

Drunk-Halibut-91-of-1651

  • Καρδιαγγειακά οφέλη

Υπάρχουν αποδείξεις ότι οι ενώσεις του θείου που βρέθηκαν στα κρεμμύδια βοηθούν στην πρόληψη της ανεπιθύμητης συσσώρευσης αιμοπεταλίων. Υπάρχουν, επίσης, ενδείξεις που μαρτυρούν ότι οι ενώσεις του θείου μπορούν να μειώσουν τα επίπεδα χοληστερίνης και τριγλυκεριδίων στο αίμα και να συμβάλλουν στη βελτίωση της λειτουργίας της κυτταρικής μεμβράνης των ερυθρών αιμοσφαιρίων.

  • Σύμμαχος για γερά οστά

Μελέτες έχουν δείξει ότι το κρεμμύδι μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της οστικής πυκνότητας, ιδιαίτερα στις γυναίκες που βρίσκονται σε περίοδο εμμηνόπαυσης. Επιπλέον, υπάρχουν ενδείξεις ότι στις γυναίκες που έχουν περάσει το στάδιο της εμμηνόπαυσης μειώνεται ο κίνδυνος κατάγματος του ισχίου μέσω της καθημερινής κατανάλωσης κρεμμυδιών.

  • Άλλα οφέλη

Άλλες ευεργετικές επιδράσεις του κρεμμυδιού σχετίζονται με την πιθανή βελτίωση της ισορροπίας του σακχάρου στο αίμα και την πρόληψη βακτηριακών λοιμώξεων. Ορισμένες μελέτες αποκαλύπτουν ότι η διάρκεια της αποθήκευσης για τα κρεμμύδια που έχουν καθαριστεί αλλά δεν έχουν μαγειρευτεί, καθώς και η διάρκεια της έκθεσης στον ατμό ακόμα και για δέκα λεπτά μπορεί να επηρεάσει μερικά από τα οφέλη για την υγεία. Για τους λόγους αυτούς, χρειάζεται ιδιαίτερη φροντίδα κατά την αποθήκευση και τον τρόπο μαγειρέματος.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.