Αρχική Infokids Υγεία 5 μυστικά για να μην αρρωσταίνουν συχνά τα παιδιά σας

5 μυστικά για να μην αρρωσταίνουν συχνά τα παιδιά σας

451493335-1Σας έχει τύχει να προβληματίζεστε επειδή το παιδί της φίλης σας δεν αρρωσταίνει ποτέ; Μήπως εκείνη γνωρίζει κάτι που εσείς δεν ξέρετε; Μάλλον όχι, λένε οι ειδικοί, αλλά καλό θα ήταν να εντάξετε αυτές τις έξι συνήθειες στην καθημερινότητα του παιδιού σας για να μην είναι άρρωστο όλο το χειμώνα!

Έχουν καθαρά χέρια

Το συχνό πλύσιμο των χεριών μειώνει δραματικά τις ασθένειες του αναπνευστικού και του γαστρεντερικού στα παιδιά. Για το λόγο αυτό, πρέπει να παρακινείτε τα μικρά σας να πλένουν τα χέρια τους ή να χρησιμοποιούν απολυμαντικό χεριών κάθε φορά που φεύγουν από το σχολείο, που τελειώνουν το παιχνίδι τους καθώς και πριν φάνε. Διαβάστε εδώ μερικά tips για να καταφέρετε να πείσετε τα παιδιά σας να πλένουν πιο τακτικά τα χεράκια τους.

Είναι δραστήρια

Μελέτες έχουν δείξει ότι η τακτική και μέτρια άσκηση μπορεί να μειώσει τον αριθμό των κρυολογημάτων και των επεισοδίων της γρίπης μέσα στο έτος κατά 25-50%, με την ενίσχυση της κυκλοφορίας των κυττάρων που καταπολεμούν τις λοιμώξεις.

Κοιμούνται πολύ

Βεβαιωθείτε ότι τα παιδιά πηγαίνουν νωρίς το βράδυ για ύπνο. Η στέρηση ύπνου σχεδόν διπλασιάζει τον κίνδυνο γρίπης ή κρυολογήματος. Τα περισσότερα μωρά χρειάζονται περίπου 14 ώρες ύπνου την ημέρα, ενώ τα παιδιά προσχολικής ηλικίας χρειάζονται 11-13 ώρες.

Δεν αγγίζουν το πρόσωπό τους

Ο ιός της γρίπης και του κοινού κρυολογήματος εισέρχεται στον οργανισμό από τη μύτη, τα μάτια και το στόμα. Για το λόγο αυτό, καλό θα ήταν να βοηθήσετε το παιδί σας να καταλάβει ότι είναι σημαντικό να κρατάει τα χέρια του μακριά από τις περιοχές αυτές. Ναι, ίσως είναι δύσκολο να το καταφέρετε αλλά είναι πολύ σημαντικό. Επίσης, διδάξτε στο παιδί σας ποτέ να μην μοιράζεται το καλαμάκι από το αναψυκτικό του, την οδοντόβουρτσα και το ποτήρι του.

Ακολουθούν ισορροπημένη διατροφή

Τα γεύματα με άφθονα πολύχρωμα φρούτα και λαχανικά θα βοηθήσουν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος του παιδιού σας. Προτιμήστε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C (μπρόκολο, φράουλες, πορτοκάλια) και βιταμίνη D (τόνος, πλήρες γάλα, δημητριακά). Το γιαούρτι με προβιοτικά μπορεί επίσης να ενισχύσει την άμυνα του οργανισμού.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.