Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness 5 τροφές για επίπεδη κοιλιά ενόψει καλοκαιριού

5 τροφές για επίπεδη κοιλιά ενόψει καλοκαιριού

flatbellyworkoutΤο μόνιμο άγχος για επίπεδη κοιλιά που απασχολεί τις περισσότερες γυναίκες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, γίνεται ακόμα πιο έντονο κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Πέρα από τον περιορισμό του πρηξίματος στην περιοχή της κοιλιάς, οι τροφές που θα δείτε παρακάτω μπορούν να διατηρήσουν υγιή το μεταβολισμό σας. Ρίξτε μια ματιά και φροντίστε να τις εντάξετε στη διατροφή σας όσο ακόμα προλαβαίνετε!

Αμύγδαλα
Αυτό το νόστιμο είδος ξηρών καρπών περιέχει μεγάλες ποσότητες πρωτεΐνης, φυτικών ινών και βιταμίνης Ε, η οποία αποτελεί ισχυρό αντιοξειδωτικό. Είναι επίσης μια καλή πηγή μαγνησίου, ενός μετάλλου που χρειάζεται το σώμα για την παραγωγή ενέργειας, την κατασκευή του μυικού ιστού και τη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα. Ένα σταθερό επίπεδο σακχάρου στο αίμα μειώνει τις γνωστές «λιγούρες», οι οποίες οδηγούν στην υπερκατανάλωση τροφής και κατά συνέπεια στην αύξηση του σωματικού βάρους.

Αυγά
Δεν υπάρχει πιο τέλεια πηγή πρωτεΐνης από τα αυγά. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που τρώνε αυγά το πρωί, αισθάνονται λιγότερο πεινασμένοι καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας σε σχέση με εκείνους που το πρωινό τους αποτελείται από σύνθετους υδατάνθρακες. Η πρωτεΐνη και το λίπος του αυγού μπορούν να συμβάλλουν στην αίσθηση κορεσμού του οργανισμού.

Μήλα
Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε το 2003 στο περιοδικό Nutrition, οι υπέρβαρες γυναίκες που κατανάλωναν τρία μήλα ή αχλάδια την ημέρα για τρεις μήνες έχασαν περισσότερο βάρος σε σχέση με εκείνες που ακολουθούσαν παρόμοια διατροφή με μπισκότα βρώμης αντί για φρούτα. Ένα μεγάλο μήλο περιέχει 5 γραμμάρια φυτικών ινών και περίπου 85% νερό, γεγονός που μας βοηθά να αισθανόμαστε χορτασμένοι. Επιπλέον, τα μήλα περιέχουν κερκετίνη, μια ένωση που βοηθά στην καταπολέμηση ορισμένων μορφών καρκίνου και προωθεί την καλή υγεία των πνευμόνων.

Πράσινα λαχανικά
Τα ευεργετικά κατά του καρκίνου καροτενοειδή δεν θα σας βοηθήσουν όσον αφορά τη μείωση της περιφέρειας, όμως η χαμηλή περιεκτικότητα των πράσινων λαχανικών σε θερμίδες μπορεί να το κάνει. Ένα φλιτζάνι σπανάκι περιέχει μόνο 40 θερμίδες, ενώ ένα φλιτζάνι μπρόκολο περίπου 55 θερμίδες και ικανοποιεί το 20% της πρόσληψης των απαραίτητων φυτικών ινών καθημερινώς. Τα περισσότερα πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι επίσης μια καλή πηγή ασβεστίου, ένα απαραίτητο συστατικό για τη σύσπαση των μυών.

Γιαούρτι
Οι άνθρωποι που λαμβάνουν το απαραίτητο ασβέστιο από το γιαούρτι και όχι από άλλες πηγές, είναι πιο πιθανό να χάσουν περισσότερο βάρος γύρω από την κοιλιά, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό International Journal of Obesity. Τα προβιοτικά βακτήρια που περιέχουν τα περισσότερα γιαούρτια συμβάλλουν στη διατήρηση ενός υγιούς πεπτικού συστήματος, πράγμα που σημαίνει μικρότερη συχνότητα εμφάνισης προβλημάτων που σχετίζονται με το φούσκωμα και τη δυσκοιλιότητα, με αποτέλεσμα τη διατήρηση επίπεδης κοιλιάς.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.