Αρχική Σχολή Γονέων 6 αλήθειες για τα υγιή και ευτυχισμένα παιδιά

6 αλήθειες για τα υγιή και ευτυχισμένα παιδιά

calmer-school-happy-kids_Δεν υπάρχει εγχειρίδιο οδηγιών για την ανατροφή των παιδιών (μακάρι να υπήρχε!), αλλά υπάρχουν μερικοί εύκολοι και συγκεκριμένοι τρόποι για να ενισχύσετε την ευεξία του παιδιού σας. Διαβάστε τα έξι χαρακτηριστικά που έχουν κοινά τα υγιή και ευτυχισμένα παιδιά:

Έχουν καλή φυσική κατάσταση. Οι ειδικοί συνιστούν μία ώρα σωματικής δραστηριότητας ή και περισσότερο για τα παιδιά καθημερινά. Μπορεί να ακούγεται υπερβολικό, αλλά μην ανησυχείτε! Δεν χρειάζεται να γίνεται μονομιάς. Στην πραγματικότητα, το παιδί σας μπορεί ήδη να κινείται σε αυτές τις κατευθυντήριες γραμμές, εάν πηγαίνει στην παιδική χαρά για μισή ώρα το απόγευμα και στη συνέχεια παίζει στο σπίτι για 30 λεπτά επιπλέον μετά το δείπνο.

Τρώνε πρωινό. Είναι πραγματικά το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Οι μελέτες δείχνουν ότι τα παιδιά που τρώνε τακτικά το πρωί έχουν καλύτερη διατροφή, είναι λιγότερο πιθανό να είναι υπέρβαρα και αποδίδουν καλύτερα στο σχολείο. Το ιδανικό πρωινό γεύμα: Ένας συνδυασμός τροφών που περιέχουν πρωτεΐνες, δημητριακά ολικής άλεσης, φρούτα και μία φέτα ψωμί ολικής, φυστικοβούτυρο και κομματάκια μπανάνας. Η σωστή διατροφή μπορεί να βοηθήσει το παιδί να απορροφήσει τις καθημερινές εμπειρίες του.

Μαθαίνουν να διαχειρίζονται το άγχος. Δεν μπορείτε να φανταστείτε την παιδική ηλικία γεμάτη άγχος, όμως τα πειράγματα των συνομηλίκων, η διατάραξη της καθημερινής ρουτίνας, οι εργασίες του σχολείου και η έλλειψη ελέγχου επί των καθημερινών αποφάσεων μπορεί να αγχώσει τα παιδιά. Διδάξτε του μια εύκολη τεχνική χαλάρωσης. Οι βαθιές αναπνοές στέλνουν ένα σήμα στον εγκέφαλο για να ηρεμήσει. Αυτό μπορεί να επιβραδύνει τον καρδιακό ρυθμό, να μειώσει την αρτηριακή πίεση και να απελευθερώσει την ένταση των μυών.

Ακολουθούν ολοκληρωμένη διατροφή, η οποία συμπεριλαμβάνει πολλά φρούτα και λαχανικά. Τα διαφορετικά χρώματά τους αντιπροσωπεύουν διαφορετικά θρεπτικά συστατικά. Για παράδειγμα, οι πορτοκαλί γλυκοπατάτες και οι κολοκύθες οφείλουν το χρώμα τους στη βήτα-καροτίνη, η οποία μετατρέπεται σε βιταμίνη Α από τον οργανισμό. Το κόκκινο στα καρπούζια και τις ντομάτες προέρχεται από το λυκοπένιο, ένα αντιοξειδωτικό που καταπολεμά τις ασθένειες.

Περιτριγυρίζονται από βιβλία. Μια μελέτη 20 ετών διαπίστωσε ότι τα παιδιά που μεγάλωσαν σε σπίτια με βιβλία είχαν καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο από τα παιδιά που μεγάλωσαν σε σπίτια χωρίς βιβλία - ανεξάρτητα από το επίπεδο εκπαίδευσης, την εργασία και την κοινωνική τάξη των γονέων. Όσα περισσότερα βιβλία μπορείτε να προσθέσετε στη βιβλιοθήκη του σπιτιού σας, τόσο μεγαλύτερο θα είναι το όφελος για τα παιδιά σας.

Κοιμούνται περισσότερο. Γνωρίζατε ότι ένα παιδί από 6 έως 10 ετών θα πρέπει να κοιμάται 10-11 ώρες κάθε βράδυ; Ο μέσος όρος του βραδινού ύπνου τις καθημερινές για τα παιδιά είναι 8.9 ώρες. Για να βελτιώσετε τον ύπνο του παιδιού σας, καθιερώστε μια συγκεκριμένη ώρα ύπνου κάθε βράδυ και προσπαθήστε να περιορίσετε τη χρήση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών πριν ξαπλώσει.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.