Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness 6 συμβουλές για να επιβιώσετε διατροφικά στον καύσωνα

6 συμβουλές για να επιβιώσετε διατροφικά στον καύσωνα

Ο οργανισμός μας για να ανταπεξέλθει στις υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύσσονται το καλοκαίρι, αποβάλλει νερό από τα ούρα, τους πνεύμονες και τον ιδρώτα, με αποτέλεσμα να δημιουργείται η ανάγκη για περισσότερα υγρά, ενώ παράλληλα μειώνεται η διάθεση για φαγητό. «Ακούγοντας» λοιπόν το σώμα μας, ας δούμε ποιες επιλογές έχουμε για να περάσουμε τη δοκιμασία του καλοκαιριού «αλώβητοι» φροντίζοντας να είμαστε πάντα σωστά ενυδατωμένοι:

Ο Πωλ Φαρατζιάν PhD, MSc, Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος συμβουλεύει:

Καταναλώστε 8-10 ποτήρια υγρών καθημερινά. Το νούμερο αυτό δεν είναι δύσκολο να το καλύψουμε, εάν λάβουμε υπόψη μας ότι το τσάι, ο καφές, οι χυμοί, η σόδα και τα αναψυκτικά, προτιμώντας τα light, συμβάλλουν εξίσου στην ενυδάτωση του οργανισμού μας.

Μην ξεχνάτε στο διαιτολόγιο σας τα φρούτα, τα λαχανικά και τους φυσικούς χυμούς. Ο χρυσός κανόνος των 5 φρούτων και λαχανικών την ημέρα που θα έπρεπε να ισχύει όλο το χρόνο, έχει ακόμα μεγαλύτερη σημασία την καλοκαιρινή περίοδο. Η περιεκτικότητά τους σε νερό κυμαίνεται από 70-85%. Εκτός από νερό και βιταμίνες, προσφέρουν ένα πολύ σημαντικό ηλεκτρολύτη, το κάλιο, που λόγω της αυξημένης εφίδρωσης χάνεται από το σώμα μας.

Αποφύγετε την παγίδα του αλκοόλ και μην το παρακάνετε με τα ποτά. Τα αλκοολούχα ποτά αν και νιώθουμε ότι μας δροσίζουν, ουσιαστικά αφυδατώνουν το σώμα λόγω της αυξημένης διούρησης που προκαλούν.

Προτιμήστε τα δροσερά και όχι τα παγωμένα ροφήματα, καθώς απορροφώνται πιο γρήγορα από τον πεπτικό σωλήνα και άρα ενυδατώνουν καλύτερα τον οργανισμό.

Αποφύγετε τα μεγάλα γεύματα με παχιές σάλτσες ή φαγητά τύπου fast-food γιατί αυξάνετε χωρίς λόγο τις ήδη αυξημένες απαιτήσεις σε υγρά.

Ακόμη μεγαλύτερη προσοχή απαιτείται για τις ευαίσθητες ομάδες του πληθυσμού, τα παιδιά και τους ηλικιωμένους, στους οποίους το αίσθημα της δίψας είναι μειωμένο. Στην περίπτωση αυτή:

- Θυμηθείτε να ρωτάτε τα άτομα αυτά αν διψούν και να τους προσφέρετε ένα ρόφημα, περίπου κάθε 1 ώρα.
- Προμηθεύστε τα παιδιά σας με μπουκαλάκια νερού για το παιχνίδι.
- Μην ξεχνάτε να είστε πάντα εφοδιασμένοι με υγρά και ροφήματα στις μετακινήσεις σας, όπως εκδρομές, στην παραλία και σε ταξίδια.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.