Αρχική InfoMommy Υγεία 6 συνήθειες που σε κάνουν να νιώθεις συνεχώς εξαντλημένη

6 συνήθειες που σε κάνουν να νιώθεις συνεχώς εξαντλημένη

usa-new-jersey-jersey-city-tired-woman-yawning-baby-daughter-1Κοιμήθηκες αρκετά και πάλι νιώθεις το σώμα σου αδύναμο; Δεν μπορείς να συνέλθεις και είσαι συνεχώς εξαντλημένη; Μα τι φταίει και είσαι στην ίδια κατάσταση κάθε μέρα; Πριν πανικοβληθείς και κάνεις τουρνέ στο ιατρικό κέντρο, καλό θα ήταν να ελέγξεις επτά παραμέτρους που είναι πιθανό να σε ρίχνουν και να σου προκαλούν αυτή την εξάντληση.

Μάλλον θα εκπλαγείς αν καταλάβεις πως μικρές λεπτομέρειες είναι ικανές να αλλάξουν τη διάθεσή σου και να σε κάνουν να πάρεις τα πάνω σου. Το Ladylike.gr σε συνεργασία με το Infokids.gr σου δίνει σωτήριες συμβουλές.

Τέρμα πια το πρωινό ξύπνημα με το ζόρι, ο πόνος στο κεφάλι, η ζαλάδα, η ατονία και οι πεσμένοι ρυθμοί. Η νέα χρονιά έχει ξεκινήσει με στόχους κι ένας από τους πιο σημαντικούς είναι η υγεία σου. Μικρές κινήσεις που θα φέρουν μεγάλες αλλαγές στον οργανισμό σου:

Η ζάχαρη με μέτρο

Προτιμάτε τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη; Αγαπάτε ιδιαίτερα τους υδατάνθρακες ή την καφεΐνη; Τα προϊόντα αυτά θα σας δώσουν μια προσωρινή αίσθηση ενέργειας και σε πολύ λίγο θα ρίξουν κατακόρυφα το σάκχαρο σας με αποτέλεσμα να σας χαρίσουν έναν γλυκό λήθαργο. Μελέτες έχουν δείξει πως η κατανάλωση έτοιμου φαγητού οδηγεί στην κόπωση.

Ελλιπής ενυδάτωση

Αν δεν πίνετε αρκετό νερό μέσα στη μέρα είναι σίγουρο πως θα νιώσετε εξάντληση. Το σώμα πρέπει να ενυδατώνεται σωστά τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά. Μελέτες αποδεικνύουν πως ακόμα και μια ήπια μορφή αφυδάτωσης μπορεί να προκαλέσει απώλεια ενέργειας. Νερό, χυμοί και τσάι να μη λείπουν από την καθημερινότητά σας.

tap_water_1824492bΧρήση υπολογιστή πριν τον ύπνο

Πολλοί από εμάς παρακολουθούν τηλεόραση ή ελέγχουν τα email τους λίγο πριν ξαπλώσουν στο κρεβάτι. Αυτή η συνήθεια μπορεί να αποτρέψει έναν ξεκούραστο ύπνο. Η διέγερση του εγκεφάλου μας από την τεχνολογία τη στιγμή που στην πραγματικότητα πρέπει να αρχίσει να επιβραδύνει, μπορεί να αποδειχθεί καταστροφική για την ξεκούραση μας. Το τεχνητό φως από κινητά τηλέφωνα, υπολογιστές, οθόνες τηλεόρασης, καταστέλλει την παραγωγή της μελατονίνης, του νευροδιαβιβαστή που είναι υπεύθυνος για τη ρύθμιση των κύκλων του ύπνου και της εγρήγορσης μας.

Απουσία άσκησης

Ακούγεται αντιφατικό αλλά η άσκηση βοηθά στα να μην αισθανόμαστε κουρασμένοι. Ακόμα κι αν δεν έχετε χρόνο να πάτε στο γυμναστήριο ή δεν σας αρέσει καθόλου, μια βόλτα με τα πόδια για 20 λεπτά αρκεί. Αυξήστε τα επίπεδα ενέργειάς σας και θα δείτε αμέσως τη διαφορά.

Έλλειψη σιδήρου

Ένα σημαντικό σύμπτωμα της αναιμίας είναι η κόπωση. Η αναιμία είναι συχνή σε χορτοφάγους και σε άτομα με προβλήματα θυρεοειδούς. Αν υποψιάζεστε πως το χαμηλό σίδηρο μπορεί να είναι η αιτία της εξάντλησής σας, πηγαίνετε στο γιατρό για να ελέγξετε τα επίπεδα σιδήρου σας. Τροφές πλούσιες σε σίδηρο είναι οι πρωτεΐνες με βάση το κρέας ή τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

Στρες, αυτό το βάσανο

Το άγχος και το στρες μπορεί να προκαλέσουν κόπωση στον οργανισμό σας. Όταν το σώμα παλεύει συνεχώς να αντιμετωπίσει το στρες, οι καρδιακοί ρυθμοί και η αρτηριακή σας πίεση αυξάνονται. Σε μια χρόνια βάση αυτή η διαδικασία κουράζει τον οργανισμό και εξαντλεί το σώμα.

Διαβάστε ακόμα στο Ladylike.gr:

15 πράγματα που δεν αλλάζουν την αξία σου

10 εύκολοι τρόποι για να διώξεις το άγχος από τη ζωή σου


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.