Αρχική InfoBaby 0-12 μηνών 6 χρήσιμα tips από ειδικούς που θα σας βοηθήσουν στο θηλασμό

6 χρήσιμα tips από ειδικούς που θα σας βοηθήσουν στο θηλασμό

image10Πολλές νέες μανούλες απογοητεύονται όταν έρθει η στιγμή να θηλάσουν το μωράκι τους, πράγμα που τις εμποδίζει να απολαύσουν τη χαρά της μητρότητας. Τις κυριεύει το άγχος και αισθάνονται ότι δεν θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του νέου ρόλου τους. Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε 6 χρήσιμες συμβουλές των ειδικών που ίσως διευκολύνουν το έργο σας και σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε και να απολαύσετε αυτή τη μοναδική εμπειρία για εσάς και το μωράκι σας.

1. Η Dr. Ann Borders Μαιευτήρας - Γυναικολόγος, συνιστά στις μέλλουσες μαμάδες και τους συντρόφους τους να παρακολουθούν μαθήματα θηλασμού πριν από τη γέννηση του παιδιού. Τα μαθήματα αυτά δεν επικεντρώνονται μόνο στη θεωρία, δηλαδή γιατί είναι σημαντικός ο θηλασμός, αλλά σε αυτό που πραγματικά πρέπει να περιμένουν αυτές τις "τρομακτικές" πρώτες ημέρες. Η ειδικός δεν συνιστά αυτό μόνο στις αρχάριες μανούλες, αλλά και σε εκείνες που μπορεί να έχουν δοκιμάσει το θηλασμό παλαιότερα και να δυσκολεύτηκαν.

2. Μη φύγετε από το μαιευτήριο εάν έχετε απορίες σχετικά με τη διαδικασία του θηλασμού, αναφέρει η Mary Ryngaert, επικυρωμένη σύμβουλος θηλασμού από το Πανεπιστήμιο της Φλόριντα. Όταν βρίσκεστε ακόμα στο νοσοκομείο κι έχετε τη μαία μαζί σας μετά τον τοκετό, φροντίστε να μιλήσετε μαζί της και να την ρωτήσετε σχετικά με ό,τι σας δυσκολεύει.

3. Έρευνες δείχνουν ότι η ουσιαστική επαφή (δέρμα με δέρμα) βοηθά τόσο τη μαμά όσο και το μωρό να χαλαρώσουν, διεγείρει τις συμπεριφορές σίτισης και ενεργοποιεί την απελευθέρωση ορισμένων ορμονών που ενθαρρύνουν τον μητρικό θηλασμό. Οι ειδικοί λένε ότι αυτό είναι σημαντικό να γίνεται όσο το δυνατόν πιο νωρίς - ιδανικά αμέσως μετά τη γέννηση - και αρκετά συχνά.

4. Η υπεραιμία, το βαρύ αίσθημα της πληρότητας στο στήθος που μπορεί να είναι πολύ επώδυνο, είναι συχνό αρκετές ημέρες μετά τον τοκετό, αλλά πολλές γυναίκες δεν το περιμένουν γιατί κανείς δεν τους έχει μιλήσει γι αυτό. Η Dr. Ann Borders συμβουλεύει ότι η εφαρμογή πάγου στην περιοχή θα μπορούσε να σας ανακουφίσει από τον πόνο.

5. Ζητήστε από τον σύντροφο ή τη μητέρα σας να σας κάνει παρέα όσο θηλάζετε το μωρό σας, συμβουλεύει η Mary Ryngaert. Μπορεί να ακούγεται απλό, όμως πρόκειται για εξαιρετική βοήθεια από την πλευρά τους. Οι νέες μητέρες είναι συχνά εξαιρετικά χαλαρές και έχουν ανάγκη από ύπνο. Ο σύντροφός σας μπορεί να συμφωνήσει να είναι σε "επιφυλακή" - διαβάζοντας ένα βιβλίο ή σερφάροντας στο διαδίκτυο - ενώ εσείς θηλάζετε.

6. Ένα από τα λάθη που κάνουν συχνά οι μητέρες είναι ότι επικεντρώνονται περισσότερο στη διάρκεια και όχι στη συχνότητα του θηλασμού, αναφέρει η Susan Burger, πρόεδρος του Συλλόγου Συμβουλευτικής για το Θηλασμό από τη Νέα Υόρκη. Συχνά είναι πάρα πολύ δύσκολο και για τα ίδια τα μωρά να περιμένουν για μεγάλα χρονικά διαστήματα σε μια προσπάθεια να αντλήσουν περισσότερο γάλα, ενώ στην πραγματικότητα θα ήταν πιο βολικό να τρέφονται ανά τακτά διαστήματα καθ όλη τη διάρκεια της ημέρας.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.