Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness 7 συμβουλές που πρέπει να ακολουθήσει κάθε χορτοφάγος

7 συμβουλές που πρέπει να ακολουθήσει κάθε χορτοφάγος

vegetables1Πολλά έχουν ειπωθεί κατά καιρούς για την χορτοφαγία. Η διατροφική αυτή τάση έχει εισχωρήσει στην καθημερινότητα μας, με τον αριθμό εκείνων που την ακολουθούν να αυξάνεται συνεχώς.

Ωστόσο, πριν μεταπηδήσετε σε μια διατροφή αποκλεισμένη από το κρέας, τα αυγά και τα γαλακτοκομικά προϊόντα, θα πρέπει να λάβετε πολύ σοβαρά υπόψιν σας ορισμένες βασικές παραμέτρους.

  • Προετοιμαστείτε να δεχτείτε ερωτήσεις από τον περίγυρο

Οι άνθρωποι είναι αρκετά ευαίσθητοι με το θέμα της διατροφής, ειδικά όταν κάποιος έρχεται να αμφισβητήσει αυτό που πάντα πίστευαν. Ο καλύτερος τρόπος για να ελαχιστοποιήσετε τις συγκρούσεις είναι να τονίσετε ότι το κάνετε για τους δικούς σας λόγους και φαίνεται ότι μπορείτε να τα καταφέρετε.

  • Ίσως χρειαστείτε συμπλήρωμα βιταμίνης Β12

Η βιταμίνη Β12 διατηρεί υγιή τα νευρικά κύτταρα και τα κύτταρα του αίματος, ενώ επίσης έχει θετικές επιδράσεις στο DNA. Πιθανή έλλειψη της μπορεί να οδηγήσει σε κόπωση, αδυναμία, δυσκοιλιότητα, απώλεια της όρεξης, απώλεια βάρους, νευρικά προβλήματα και κατάθλιψη.

slide_333395_3324752_free

  • Είναι πιθανό να χρειαστείτε συμπληρώματα σιδήρου

Στις καλές πηγές σιδήρου για τους χορτοφάγους συμπεριλαμβάνονται τα όσπρια, οι ηλιόσποροι, οι σταφίδες και τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C όπως οι κόκκινες πιπεριές, τα εσπεριδοειδή και το μπρόκολο.

  • Πρέπει να βρείτε νέες πηγές πρωτεϊνών

Κάθε γεύμα πρέπει να περιέχει πρωτεΐνες, καθώς πρόκειται για τα δομικά στοιχεία της ζωής. Το Ινστιτούτο Ιατρικής συνιστά ότι οι ενήλικες θα πρέπει να καταναλώνουν τουλάχιστον 0,8 γραμμάρια πρωτεΐνης την ημέρα για κάθε κιλό μυϊκής μάζας. Μερικές από τις καλύτερες πηγές πρωτεΐνης είναι η φυσική σόγια, οι φακές και τα φασόλια.

  • Μην το παρακάνετε με τα προϊόντα σόγιας

Αν και οι επιστήμονες εξακολουθούν να διαφωνούν για τις επιπτώσεις της σόγιας στην υγεία της καρδιάς, είναι σίγουρο ότι η υπερβολική κατανάλωση είναι αναμφισβήτητα χειρότερη από την κατανάλωση προϊόντων ζωικής προέλευσης. Τα υποκατάστατα του κρέατος είναι συχνά ιδιαίτερα επεξεργασμένα και πλούσια σε νάτριο και συντηρητικά.

soy

  • Προσπαθήστε να πραγματοποιήσετε ομαλή μετάβαση

Δεν είναι δυνατόν να ξυπνήσετε ένα πρωί και να αποφασίσετε να γίνετε χορτοφάγος. Χρειάζεται αρκετή δουλειά και πολύ χρόνο. Κάντε σταδιακές αλλαγές. Ξεκινήστε με την προσθήκη περισσότερων φυτικών προϊόντων στη διατροφή σας, ενώ την ίδια στιγμή μειώστε την κατανάλωση ζωικών τροφών.

  • Δεν χρειάζεται να περιορίσετε τις επισκέψεις σε εστιατόρια

Ακριβώς επειδή η χορτοφαγία γίνεται όλο και πιο δημοφιλής, τα περισσότερα εστιατόρια έχουν προσαρμόσει το μενού τους στο συγκεκριμένο στυλ διατροφής. Ωστόσο, μπορείτε να ενημερώσετε τον σερβιτόρο για τον διαιτητικό περιορισμό σας, ώστε να βεβαιωθείτε ότι δεν έχει χρησιμοποιηθεί κανένα προϊόν ζωικής προέλευσης στο γεύμα σας.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.