Αρχική Infokids Διατροφή & Fitness Αντί για αλάτι προτιμήστε μυρωδικά βότανα για το φαγητό της οικογένειας

Αντί για αλάτι προτιμήστε μυρωδικά βότανα για το φαγητό της οικογένειας

ASN-family-mealΗ σωστή διατροφή στην παιδική ηλικία είναι ο ακρογωνιαίος λίθος για την καλή κατάσταση υγείας στην ενήλικη ζωή. Από το πρώτο έτος τα παιδιά τρώνε μαζί με τους ενήλικες ό,τι φαγητό υπάρχει στο τραπέζι. Μια δίαιτα χαμηλή σε αλάτι είναι απαραίτητη βέβαια για όλες τις ηλικίες. Έτσι όλα τα μέλη της οικογένειας θα πρέπει να συνηθίσουν να τρώνε τα φαγητά τους με ελάχιστο έως καθόλου αλάτι. Όταν το παιδί μάθει να τρώει ανάλατα δεν θα αναζητήσει την αλμυρή γεύση.

Στο πλαίσιο της εκστρατείας του ΕΦΕΤ για μείωση πρόσληψης αλατιού, η Δ/νση Διατροφικής Πολιτικής και Ερευνών του Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων συνεργάστηκε με τη Λέσχη Αρχιμαγείρων Ελλάδας στην έκδοση ενός περιεκτικού οδηγού για τους καταναλωτές σχετικά με τη χρήση μυρωδικών στα τρόφιμα.

Η υπερβολική κατανάλωση αλατιού σχετίζεται με αυξημένη αρτηριακή πίεση και συνεπώς με αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων. Είναι σημαντικό λοιπόν να μειωθεί η πρόσληψη αλατιού – ακόμη και από την παιδική ηλικία – χωρίς όμως αυτό να γίνει σε βάρος της νοστιμιάς και της απόλαυσης. Ένας φυσικός τρόπος ενίσχυσης της γεύσης και των αρωμάτων όλων των τροφίμων αλλά και ιδιαίτερα αυτών που είναι χαμηλά σε αλάτι, είναι με τη χρήση μυρωδικών βοτάνων όπως η ρίγανη, το θυμάρι, ο μαϊντανός, ο δυόσμος κτλ. (είτε φρέσκα είτε αποξηραμένα).

Η Ελλάδα είναι ένας τόπος εύφορος όπου φύονται και καλλιεργούνται φυτά και βότανα άριστης ποιότητας. Τα μυρωδικά αυτά εκτός από το ότι μπορούν να ενισχύσουν τη γεύση, μπορούν να βελτιώσουν γενικότερα τη διατροφή μας διότι είναι πλούσια σε ουσίες που έχουν πολλαπλά οφέλη για την υγεία.

T35 IM 0019

Ενόψει της Σαρακοστιανής νηστείας, πολλοί επικεντρωνόμαστε στην αποφυγή του κρέατος και των γαλακτοκομικών και ξεχνάμε πόσο σημαντική είναι και η μείωση αλατιού. Πολλές από τις παραδοσιακές μας συνταγές, και κατά την περίοδο της νηστείας αλλά και μετά από αυτή, μπορούν να γίνουν υγιεινότερες με λιγότερο αλάτι και γευστικότερες με περισσότερα μυρωδικά!

Το φαγητό αποτελεί απόλαυση και μπορεί να παραμείνει γευστικό και απολαυστικό ακόμη και με λιγότερο αλάτι.

Διαβάστε επίσης:

Τα παιδιά το καλοκαίρι πρέπει να καταναλώνουν περισσότερο αλάτι;

Εσείς ξέρετε πόσο αλάτι τρώει το παιδί σας;

Πώς να βγάλετε το αλάτι από τη διατροφή σας


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.