Αρχική Infokids Διατροφή & Fitness Αυξήστε το διατροφικό IQ του παιδιού σας

Αυξήστε το διατροφικό IQ του παιδιού σας

healthy-eatingΗ δημιουργία ενός περιβάλλοντος όπου το παιδί θα μπορέσει να τρέφεται υγιεινά αποτελεί από τις πιο σημαντικές κινήσεις που μπορείτε να κάνετε για να διασφαλίσετε την καλή υγεία του.

Ακολουθούν μικρές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να εντάξετε τα μικρά σας σε ένα πλαίσιο ισορροπημένης διατροφής, στο οποίο φυσικά θα λειτουργείτε εσείς ως το βασικό πρότυπο.

Ποτέ μη λες ποτέ

Η απαγόρευση στο φαγητό μπορεί να λειτουργήσει σαν μπούμερανγκ, πυροδοτώντας την αντίδραση του παιδιού και την εντονότερη τάση του προς το 'απαγορευμένο' τρόφιμο. Αντί λοιπόν να ασκείτε 'βέτο', καλύτερα να συζητάτε με το παιδί για τα οφέλη των τροφών και να τα ενθαρρύνετε να κάνουν τις σωστές επιλογές.

Σε απόσταση βολής

Τα παιδιά τείνουν να καταναλώνουν ό,τι είναι διαθέσιμο. Φροντίστε λοιπόν να κρατάτε τα φρούτα σε κάποιο προσβάσιμο σημείο και όχι καταχωνιασμένα στο πίσω μέρος του ψυγείου και να έχετε πάντα στο σπίτι διαθέσιμα υγιεινά σνακ όπως γιαούρτι χαμηλών λιπαρών ή μπισκότα δημητριακών.

Ο καλός, ο κακός και ο … διαλλακτικός

Όλοι γνωρίζουμε πλέον ότι δεν υπάρχουν καλά και κακά τρόφιμα. Υπάρχει σωστός και λάθος τρόπος που χειριζόμαστε τα τρόφιμα. Εάν θέλετε να κάνετε τα παιδιά σας να αγαπήσουν συγκεκριμένες ωφέλιμες τροφές, συνδυάστε τις με τα αγαπημένα τους σπορ, πχ πείτε τους ότι τα γαλακτοκομικά βοηθάνε στην ανάπτυξη γερών οστών για να μπορούν να παίζουν καλή μπάλα ή να πηγαίνουν για χορό.

Μη χρησιμοποιείτε το φαγητό σαν ανταμοιβή

Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να δημιουργήσει προβλήματα βάρους στην μετέπειτα ζωή. Αντ’ αυτού, ανταμείψτε τα παιδιά με κάτι διασκεδαστικό, όπως μια βόλτα στο πάρκο.

healthy-eating-habits-kidsΣπιτικά γεύματα

Εάν το να μαζεύεστε όλοι οικογενειακώς στο τραπέζι δεν αποτελεί παράδοση στο σπίτι σας, θα πρέπει να γίνει, καθώς μελέτες δείχνουν ότι τα παιδιά που καταναλώνουν κύριο γεύμα με τους γονείς τους διατρέφονται γενικά πιο σωστά.

Τι βαθμούς πήρε στον έλεγχο;

Δώστε στα παιδιά περισσότερο έλεγχο και βοηθήστε τα να αισθανθούν ότι παίρνουν μέρος στις αποφάσεις για το καθημερινό διαιτολόγιο της οικογένειας. Αφήστε τα να μπουν μαζί σας στην κουζίνα την ώρα που μαγειρεύετε και ενθαρρύνετέ τα να κάνουν δικές τους προτάσεις για το φαγητό ή το επιδόρπιο.

Καλλιανιώτη Κωσταλένια,

Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.