Αρχική InfoMommy Υγεία Aϋπνία τέλος! Tips για να μην στριφογυρνάς πια στο κρεβάτι

Aϋπνία τέλος! Tips για να μην στριφογυρνάς πια στο κρεβάτι

Δεν σε παίρνει ο ύπνος εύκολα κι εσένα; Αναζητώντας τρόπους να ξεφορτωθώ την ένταση της ημέρας και να χαλαρώσω κάποια στιγμή το βράδυ (μήπως επιτέλους καταφέρω να κοιμηθώ και πάω μια μέρα στη δουλειά χωρίς μαύρους κύκλους!) ανακάλυψα μερικά τέλεια κόλπα που πραγματικά είχαν αποτέλεσμα! Μην περιμένεις να νυχτώσει για να μπεις σε... mood καταπολέμησης της αϋπνίας. Υπάρχουν πράγματα που πρέπει να κάνεις ακόμα κι αυτή τη στιγμή.

Οι μαγικές τροφές

Εσπεριδοειδή
Η βιταμίνη C βοηθάει στη μείωση του στρες, αλλά και στη διαδικασία παραγωγής κολλαγόνου. Άρα, σε χαλαρώνει και διατηρεί την ελαστικότητα του δέρματος (αν έχεις ταλαιπωρηθεί καιρό από αϋπνίες).

Τα ευεργετικά ροφήματα

Χαμομήλι
Γνωστό για την καταπραϋντική του δράση, θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις και να κοιμηθείς μια ώρα αρχύτερα.

Φασκόμηλο
Οι θεραπευτικές του ιδιότητες είναι πολλές και μία εξ αυτών είναι και η ηρεμία που προσφέρει ως αφέψημα.

Deco tricks

Aγόρασε χοντρές κουρτίνες για να περνάει όσο το δυνατόν λιγότερο φως.

Βάψε το δωμάτιο σε κατάλληλες αποχρώσεις (απαλό πράσινο, γαλάζιο ή μπεζ), ώστε να ηρεμείς στο χώρο.

Ρύθμισε τη θερμοκρασία του δωματίου (για να διατηρείς το σώμα σου σε κατάλληλη θερμοκρασία).

Διαβάστε τη συνέχεια στο followme.gr


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.