Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Αυτοί είναι οι πιο γνωστοί μύθοι για τη γυμναστική και το αδυνάτισμα- Εσείς ακόμα τους πιστεύετε;

Αυτοί είναι οι πιο γνωστοί μύθοι για τη γυμναστική και το αδυνάτισμα- Εσείς ακόμα τους πιστεύετε;

woman-exercise-gym-jumping-ropeΒασική προϋπόθεση για να έχουμε ένα σωστό αποτέλεσμα στο σώμα μας, πριν ξεκινήσουμε την πορεία προς την αλλαγή της υγείας και της εξωτερικής μας εμφάνισής, είναι να βγάλουμε από το μυαλό μας κάποιους μύθους που επικρατούν γύρω από τη γυμναστική και το αδυνάτισμα. O Χαραλάμπους Γιώργος, γυμναστής- personal trainer μάς αναλύει τους πιο γνωστούς μύθους περί γυμναστικής.

Πρώτα θα αδυνατίσω και μετά θα ξεκινήσω γυμναστήριο! Τεράστιος μύθος, μια σωστή δίαιτα πρέπει να συνδυάζεται με προπόνηση για να επιταχύνουμε τα αποτελέσματα και για να μην χαλάσουμε τη σύσταση του σώματος μας!

Κάνω πολλές επαναλήψεις για γράμμωση! Μύθος! Την γράμμωση την κάνουμε μόνο με κατάλληλη διατροφή και κατάλληλο πρόγραμμα αερόβιας και αναερόβιας προπόνησης! Καλές οι πολλές επαναλήψεις για μυϊκή αντοχή, αλλά από μόνες τους δεν κάνουν γράμμωση!

Δεν κάνω βάρη γιατί φουσκώνω! Μύθος! Δεν έχεις τις ορμόνες για να φουσκώσεις, απλά την ώρα της άσκησης συγκεντρώνεται αίμα στην περιοχή που γυμνάζεις για τη μεταφορά των αναγκαίων ”εφοδίων” στους μύες, αλλά στο τέλος της προπόνησης αυτό το πρήξιμο υποχωρεί και το μόνο που μένει είναι ένα ωραίο αποτέλεσμα! Μην το φοβάσαι!

.Δεν τρώω βραδινό γιατί παχαίνει! Μύθος! Το τι τρώμε στη διάρκεια ολόκληρης της μέρας και σε βάθος χρόνου είναι αυτό που μετράει! 7.000 παραπανίσιες θερμίδες θα μεταφραστούν σε ένα κιλό επάνω σου, όποια ώρα και αν τις πάρεις!

woman-wearing-pink-lifting-weights
Κάνω super set, bi set, αρνητικές και άλλα συστήματα εξάντλησης για γράμμωση! Είπαμε, γράμμωση μόνο με διατροφή και αερόβια ΜΕΤΑ τα βάρη!

Παίρνω συμπλήρωμα πρωτεΐνης για να κάνω παραπάνω μύες! Ωχ! Καταρχήν, παραπάνω μύες ΔΕΝ γίνεται, τους ίδιους άλλα μεγαλύτερους ναι, άλλα θυμήσου ότι το σώμα σου μπορεί να απορροφήσει 1,7 περίπου επί του σωματικού σου βάρους ημερησίως εάν γυμνάζεσαι εντατικά. Οτιδήποτε παραπάνω μετατρέπεται σε λίπος ή αποβάλλεται! Επίσης αυτή η ποσότητα πρέπει να μοιραστεί σε 4 γεύματα περίπου για να προλάβει να απορροφηθεί! Τα συμπληρώματα δεν είναι φυσική πηγή τροφής, με όλα τα επακόλουθα και συνίστανται μόνο για αθλητές επιδόσεων!

Τοπικό αδυνάτισμα!  Το λίπος φεύγει ομοιόμορφα από το σώμα μας και όχι μόνο από ένα σημείο, κάτι που γίνεται ΜΟΝΟ με το συνδυασμό άσκησης και διατροφής και με καμία «μαγική σακούλα νάιλον» που σου αφυδατώνει μια περιοχή και με καμία «μαγική κρέμα» αδυνατίσματος!


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.