Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Callanetics, η ανώδυνη γυμναστική

Callanetics, η ανώδυνη γυμναστική

callanetics

Αν κάποιος σου υποσχόταν ότι θα ακολουθήσεις ένα πρόγραμμα εκγύμνασης που δεν θα σε κουράζει, θα καταβάλεις μικρή προσπάθεια, δεν θα ιδρώσεις καν και σε σύντομο χρονικό διάστημα θα δεις γλουτούς, μηρούς, στήθος, κοιλιά, μπράτσα να έχουν συρρικνωθεί και να είναι σαν πέτρα, θα τον πίστευες;

Στην περίπτωση του Callanetics, ναι. Γιατί πρόκειται για μια εντελώς εξειδικευμένη μορφή άσκησης, που δρα στοχευμένα σε μια μυϊκή ομάδα κάθε φορά, ενώ περιλαμβάνει ασκήσεις ασφαλείς και αποτελεσματικές για τα δύσκολα σημεία. Αυτό που ίσως σε ενδιαφέρει περισσότερο να σου πούμε είναι ότι θα δεις τα πρώτα αποτελέσματα μέσα σε ένα μήνα, χωρίς να έχεις ρίξει σταγόνα ιδρώτα. Τώρα μάλλον θέλεις να μάθεις κι άλλα…

Τι είναι η μέθοδος Callanetics
Πρόκειται για ένα σύστημα ασκήσεων με επαναλαμβανόμενες μικρές κινήσεις και μυϊκές συστολές, ιδιαίτερα ευεργετικό όπως φαίνεται, αφού εξασφαλίζει πρώτα τη σωστή στάση του σώματος, χωρίς επικίνδυνες επιβαρύνσεις, αναπηδήσεις ή κραδασμούς, ενώ βοηθάει το σώμα να αποκτήσει ευλυγισία, δύναμη και μυϊκή αντοχή. Η επιτυχία της μεθόδου συνίσταται στη στοχευμένη μικρή επαναλαμβανόμενη κίνηση συγκεκριμένων μυϊκών ομάδων. Δουλεύει ακόμα και σε μυς σε βαθύτερα στρώματα, οι οποίοι συντελούν στο να δουλευτεί εσωτερικά όλο το σώμα και οδηγεί σε εντυπωσιακή απώλεια πόντων στη μέση και τους γοφούς.

Από πού προήλθε
Η Callan Pinckney είναι η Αμερικανίδα που ανακάλυψε τις ασκήσεις Callanetics, κθώς από τα παιδικά της χρόνια υπέφερε από προβλήματα στη σπονδυλική στήλη και τα πέλματα, ενώ ο ένας της γοφός βρισκόταν ψηλότερα από τον άλλο. Οι γιατροί την είχαν προειδοποιήσει πως, αν δεν εγχειριζόταν γρήγορα, θα περνούσε την υπόλοιπη ζωή της σε αναπηρικό καροτσάκι. Η ίδια σκέφτηκε να αντιμετωπίσει το πρόβλημά της με τη γυμναστική. Δυστυχώς, όμως, ανακάλυπτε ότι οι ασκήσεις της προκαλούσαν περισσότερους πόνους. Με τον καιρό ωστόσο άρχισε να τις προσαρμόζει στις δυνατότητές της, μέχρι που σταδιακά κατάφερε να βρει κάποιες που δεν επιβάρυναν την οσφυϊκή της χώρα. Οι κινήσεις ήταν μικρές και απαλές και βοηθούσαν σημαντικά στην τόνωση του μυϊκού της συστήματος. Μαζί με τη βελτίωση που σημείωσε η κατάσταση της υγείας της όμως βελτιώθηκε σημαντικά και η εξωτερική της εμφάνιση, αφού το σώμα της δυνάμωσε και αναδιαμορφώθηκε αισθητά. Όσοι μάλιστα δοκίμαζαν τις ασκήσεις της Callan με έκπληξη ανακάλυπταν τη γρήγορη αλλαγή και έλεγαν ότι ένιωσαν «10 χρόνια νεότεροι σε 10 ημέρες».

Ποιοι μπορούν να κάνουν callanetics
Δεν παίζει ρόλο η ηλικία, η φυσική κατάσταση, ακόμη και τα επιπλέον κιλά. Μπορούν να συμμετέχουν ταυτόχρονα όλες οι ηλικίες, από 8 έως 88 και φυσικά και τα δύο φύλα. Καθώς δεν έχει αναπηδήσεις και δεν προκαλεί αναταράξεις στο σώμα, είναι ασφαλές για άτομα που αντιμετωπίζουν μυοσκελετικά προβλήματα, αλλά και σε όσους λόγω κάποιου προβλήματος (π.χ. στη μέση) δεν μπορούν να ασχοληθούν με αεροβική άσκηση.

Στόχοι και αποτελέσματα
Όσοι έχουν κάνει, δηλώνουν κατηγορηματικά ότι μια ώρα callanetics δίνει τα αποτελέσματα που θα είχαν αρκετές ώρες εξάσκησης με αερόμπικ ή Πιλάτες. Χρειάζονται όμως τρεις ώρες τη βδομάδα για να δεις σε λιγότερο από ένα μήνα εντυπωσιακή διαφορά πόντων.
Η συστηματική εξάσκηση του callanetics μειώνει το λιπώδη ιστό αλλά και τη γενική μάζα του σώματος.
Επιπλέον, αφού οι ασκήσεις εκτελούνται χωρίς βιασύνη και με συνοδεία απαλής μουσικής προσφέρει ηρεμία, ψυχική χαλάρωση και ευεξία.
Δυναμώνει με ασφάλεια τους μύες που στηρίζουν τη σπονδυλική στήλη από τους γοφούς, τη μέση, την πλάτη, τους ώμους και τον αυχένα, ανακουφίζοντας από τα χρόνια προβλήματα και τους πόνους.
Βοηθά στην περίπτωση της οστεοπόρωσης.
Δίνει σχήμα στο σώμα, με αποτέλεσμα τη σύσφιξη, την άμεση και εγγυημένη απώλεια πόντων και κυτταρίτιδας, την ανόρθωση γλουτών και σύσφιξη προσαγωγών και την άμεση βελτίωση της εμφάνισης των κοιλιακών.

Κάθε πότε
Όπως αναφέραμε, για να έχεις τα αποτελέσματα που ποθείς, πρέπει να επιδείξεις πειθαρχία στην εξάσκηση του callanetics. Τότε η μέθοδος θα σε ανταμείψει με ένα υπέροχο σώμα, χωρίς ορθοπεδικά προβλήματα. Τα προγράμματα εδώ χωρίζονται σε 2 κατηγορίες. Αυτά που απευθύνονται σε αρχάριους και αυτά που αναφέρονται σε προχωρημένους με εξειδικευμένες πλέον ασκήσεις. Σε όποιο πρόγραμμα κι αν μπεις, ο στόχος σου οφείλει να είναι οι 3 φορές την εβδομάδα, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, αρκεί βεβαίως να μην έχεις γευματίσει προηγουμένως.


Τι θα φορέσεις

Θα επιλέξεις φόρμες ή κολάν σε στενή γραμμή, αφού τα φαρδιά εμποδίζουν τόσο τη δική σου κίνηση και σωστή εκτέλεση των ασκήσεων όσο και τη σωστή επίβλεψη της δασκάλας, καθώς δεν μπορεί να έχει άποψη για το πώς ακριβώς εκτελείς συγκεκριμένες ασκήσεις. Αθλητικά παπούτσια θα φορέσεις μόνο κατά την εκτέλεση του cardiocallanetics (συνδυασμός ασκήσεων callanetics με αερόβια άσκηση χαμηλής έντασης και κρούσης), διαφορετικά θα είσαι ξυπόλητη ή με καλτσάκια.

Τι θα χρειαστείς
Ένα στρώμα γυμναστικής και μία μπάρα για την εκτέλεση ορισμένων ασκήσεων, όπου χρειάζεται στήριξη.


Πού θα κάνεις callanetics

Στο Yoga Alternative

Κωνσταντινουπόλεως 12α Μοσχάτο, Τ.Κ 18345

Τηλ επικ:   210 8837930, 6932 125 942
http://marekatsika.wix.com/yogalternative


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.