- Infokids.gr - https://www.infokids.gr -

Δάσκαλος στην Καλαμάτα παρίστανε τον ζητιάνο για να δει τις αντιδράσεις των μαθητών!

Ένα ιδιαίτερο κοινωνικό πείραμα αποφάσισε να κάνει ένας δάσκαλος σε δημοτικό σχολείο της Καλαμάτας.

Ο δάσκαλος του 6ου Δημοτικού Σχολείο Καλαμάτας μεταμφιέστηκε σε ζητιάνο, κάθισε ακριβώς έξω από την είσοδο του σχολείου και περίμενε να δει ποιος θα τον βοηθήσει!

Είχε μάλιστα μεταμφιεστεί τόσο καλά και έκρυβε με τόση επιμέλεια το πρόσωπό του που κανείς δεν κατάφερε να τον αναγνωρίσει!

Φόρεσε παλιά ρούχα με μπαλώματα, χαλασμένα παπούτσια και καθόταν το πρωί της Παρασκευής έξω από το σχολείο, κρατώντας μια πινακίδα με εσκεμμένα ορθογραφικά λάθη, ώστε να γίνει πιο εύκολα πιστευτός, που έγραφε “Δεν θέλω τη λύπη σας, αλλά ούτε τα λεφτά σας, μόνο την αγάπη σας θέλω, για να γεμίσουμε πολλά σακιά με τρόφιμα για τα παιδιά του κόσμου. Θα είμαι και αύριο εδώ, την ίδια ώρα να σας περιμένω. Καλά Χριστούγεννα σε όλους! Ο Ζητιάνος”.

Σκοπός του δασκάλου, που μίλησε στο MessiniaLive, ήταν, όπως μας είπε, μέσω της δραματοποίησης να παρακινήσει τα παιδιά, για να δει αν θα τον βοηθούσαν και με ποιον τρόπο.

«Ήθελα να προκαλέσω μια κινητοποίηση, ένα ψυχολογικό σοκ, ώστε να παρακινήσω τα παιδιά και να δω τις αντιδράσεις τους, όταν αυτά έρχονται αντιμέτωπα με κοινωνικά προβλήματα που έρχονται στην πόρτα τους. Ο στόχος ήταν να μάθουμε να προσφέρουμε σε αυτόν που βρίσκεται σε δύσκολη θέση, στον ανήμπορο, σε αυτόν που έχει ανάγκη μια χείρα βοηθείας για να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες της ζωής. Σκοπός ήταν να μένουμε στο πνεύμα των Χριστουγέννων και της προσφοράς προς τον συνάνθρωπό μας που έχει ανάγκη, και όχι να μένουμε μόνο στη λάμψη των Χριστουγέννων. Υπάρχει κόσμος δίπλα μας που έχει ανάγκη, και όχι μόνο τα Χριστούγεννα», είπε χαρακτηριστικά ο δάσκαλος.

«Τα παιδιά μετά την αρχική έκπληξη και τα συναισθήματα που το καθένα δοκίμασε… με το μήνυμα που μετέφεραν στους γονείς τους… ανταποκρίθηκαν και αγκάλιασαν με τις προσφορές αγάπης τους την πρωτοβουλία. Η ανταπόκριση ήταν ακόμα μεγαλύτερη, καθώς η κοινωνική μας παρέμβαση αγκαλιάστηκε από φίλους, παλιούς μαθητές και πολίτες», συμπλήρωσε ο ίδιος, ενώ πρόσθεσε πως στο σχολείο εκτός από το «Σκέφτομαι και γράφω», χρειαζόμαστε και το «νιώθω και κάνω».