Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Διατροφή για επίπεδη κοιλιά

Διατροφή για επίπεδη κοιλιά


Ο συνδυασμός ενός ισορροπημένου διαιτολογίου με κάποιες διατροφικές συνήθειες είναι ο καλύτερος τρόπος για να μειώσετε το βάρος σας και να βελτιώσετε τη γενικότερη φυσική σας κατάσταση.

- Σταματήστε να τρώτε ψωμί μαζί με το φαγητό και το κυριότερο να βουτάτε στη σάλτσα. Είναι από τις απολαύσεις που παχαίνουν.
- Χρησιμοποιήστε λιγότερο λάδι ή βούτυρο στην παρασκευή των φαγητών. Ποιος σας είπε ότι δεν είναι το ίδιο νόστιμα όπως και πριν;
- Μειώστε την ποσότητα του φαγητού στο πιάτο σας και αυξήστε την ποσότητα της σαλάτας. Το αποτέλεσμα στον κορεσμό της πείνας θα είναι το ίδιο και εσείς θα έχετε πάρει λιγότερες θερμίδες.
- Αν για κάποιο λόγο έχετε έντονη επιθυμία για γλυκό, δοκιμάστε να φάτε ένα φρούτο και ιδιαίτερα πορτοκάλι. Αν έπειτα από αυτό η επιθυμία σας παραμένει το ίδιο έντονη, ε τότε... έχετε κάθε λόγο να πραγματοποιήσετε την επιθυμία σας. Αλλά προσπαθήστε όμως!
- Αν λόγω ωραρίου τρώτε αργά το μεσημέρι ή το βράδυ, μην αφήνετε το στομάχι σας άδειο για τόσες ώρες. Φάτε κάποιο φρούτο, γιαούρτι ή έστω φρυγανιές. Είναι σίγουρο ότι θα μειώσουν κατά πολύ την επιθυμία σας για υπερκατανάλωση.
- Μην ταυτίζετε ως γνήσιοι νεοέλληνες τη διασκέδαση με το φαγητό. Αυτή σίγουρα αποτελεί αυτόνομο κομμάτι. Αλλά και αν ακόμη η παρέα σας επιμένει, δεν πιστεύουμε ότι θα «διασκεδάσετε» λιγότερο τρώγοντας μια απλή σαλάτα. Αντίθετα, θα συγκεντρώσετε επάνω σας τα βλέμματα των συνδαιτυμόνων, οι οποίοι ίσως και να σας ζηλέψουν.
- Προτιμήστε την αγνή παραδοσιακή ελληνική κουζίνα, προσθέτοντας λιγότερα λιπαρά από αυτά που περιέχουν τροφές fast food. Οι πλαστικές τροφές είναι σίγουρο ότι δεν επιβουλεύονται μόνο τη σιλουέτα σας αλλά και την κατάσταση της υγείας σας.
- Ανήκετε στην κατηγορία των ανθρώπων εκείνων που για να περάσουν καλά πίνουν 5 ποτήρια ουίσκι; Μπορείτε να διασκεδάσετε με σαφώς λιγότερα. Το «ντοπάρισμα του ποτού» διαρκεί μόνο για λίγο, αλλά οι συνέπειές του για πολύ...
Τέλος πιστέψτε στην αξία του πρωινού γεύματος. Και επιστημονικά έχει αποδειχθεί ότι το πρωινό... αδυνατίζει. Μειώνει την επιθυμία για υπερκατανάλωση και ταυτόχρονα αποτελεί την πλέον υγιεινή λύση για όλα τα γαστρεντερικά προβλήματα. Από σήμερα κομμένο το μόνο καφές και τσιγάρο για πρωινό. Βλέπετε, αυτό που λέμε υγιεινή διατροφή, και πιο λανθασμένα έχει συνδεθεί με διάφορα οικολογικά σχήματα, είναι στην πράξη πιο απλή. Είναι ο περιορισμός στις απαράδεκτες παρεκτροπές και παρεκκλίσεις. Είναι ο σεβασμός στο σώμα μας και στις ανάγκες του οργανισμού μας.

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΟ «ΠΙΛΟΤΟΣ»

ΠΡΩΙ: 1 Ποτήρι γάλα ή 1 γιαούρτι ή 1 ποτήρι χυμός φρούτων
1 Τοστ ή Δημητριακα ή 2 φρυγανιές με λίγο τυρί
Καφές

ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερίδα οποιοδήποτε φαγητό επιλογής με λίγα λιπαρά
Σαλάτα εποχής + 1 κ.γ.λάδι
1 μερίδα τυρί ή 1 φέτα ψωμί

ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 1 γιαούρτι +1 φρούτο ή 2 φρούτα ή 2 φρυγανιές με τυρί ή 1 γλυκό επιλογής (1 κουραμπιέ + 1 μελομακάρονο)
Καφές ή τσάι

ΒΡΑΔΥ: Πατατοσαλάτα + 1 μερίδα τυρί + γαλοπούλα + ελιές
ή φρουτοσαλάτα
ή Σαλάτα Σεφ + 1 φέτα ψωμί
ή Τονοσαλατα + 1 φέτα ψωμί
ή Χωριάτικη σαλάτα + 1 φέτα ψωμί
ή 2 Κομ. πίτσα + σαλάτα εποχής
ή 2 Σουβλάκια ( 1+1 ) + σαλάτα εποχής
ή 1 γιαούρτι + 2 φρούτα + δημητριακά
ή 1 Τοστ + σαλάτα εποχής
ή 1 Ομελέτα + σαλάτα εποχής + 1 μερ. τυρί + 1 φέτα ψωμί
ή 1 Γιαούρτι με ρύζι + σαλάτα εποχής ή 1 μερίδα μπριζόλα ή μπιφτέκια ή κοτόπουλο + σαλάτα
ή Το ίδιο με το μεσημεριανό γεύμα σε μικρότερη ποσότητα

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ: ΝΑ ΠΙΝΕΤΕ ΠΟΛΥ ΝΕΡΟ !!!!
Από τον διατροφολόγο Δημήτρη Γρηγοράκη


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.