Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Έξυπνα tips για να μείνετε μακριά από τα περιττά κιλά των Χριστουγέννων

Έξυπνα tips για να μείνετε μακριά από τα περιττά κιλά των Χριστουγέννων

o-CHRISTMAS-WEIGHT-570 (1)Γράφει η Δήμητρα Γιαννακούλια, Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

Η περίοδος των γιορτών αποτελεί σαφώς μια μικρή ανάσα ξεκούρασης, περίοδο χαράς και ξεγνοιασιάς. Από την εορταστική ατμόσφαιρα δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα γιορτινά τραπέζια και τα παραδοσιακά αλλά πλούσια σε θερμίδες γλυκά, που είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με τα Χριστούγεννα.

Θα ήταν άστοχο λοιπόν, αν όχι απάνθρωπο, να ζητήσουμε από οποιονδήποτε να κάνει δίαιτα αυτήν την περίοδο. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι πρέπει να φτάσουμε στο άλλο άκρο, δηλαδή στην υπερκατανάλωση. Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές, για να αποφύγετε την αύξηση του βάρους σας κατά την περίοδο των γιορτών:

• Περιορίστε την κατανάλωση παραδοσιακών γλυκών σε δύο μόνο μέρες της εορταστικής περιόδου, την παραμονή ή ανήμερα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.
• Τις παραπάνω ημέρες, διαλέξτε και καταναλώστε ένα από τα χριστουγεννιάτικα γλυκά. Προτιμήστε μελομακάρονα και δίπλες παρά κουραμπιέδες.
• Αν παρασκευάζετε εσείς τα γλυκά σας, κάντε όσο το δυνατό πιο κοντά στις γιορτινές μέρες.
• Στο γιορτινό τραπέζι:

1. Πιείτε ένα ποτήρι νερό και καταναλώστε ένα φρούτο μισή ώρα πριν το γεύμα.
2. Φροντίστε το μισό πιάτο σας να αποτελείται από σαλάτα.
3. Ξεκινήστε το γεύμα σας, τρώγοντας πρώτα τη σαλάτα.
4. Το ¼ του πιάτου σας θα πρέπει να αποτελείται από γαλοπούλα ή άλλο κρέας.
5. Στο υπόλοιπο πιάτο σας μπορείτε να βάλετε ζυμαρικά.
6. Φροντίστε να μασάτε αργά! Το σήμα του κορεσμού από το στομάχι δίνεται στον εγκέφαλο μισή ώρα αφού χορτάσουμε. Καταλαβαίνουμε, λοιπόν, ότι τρώγοντας αργά μπορούμε να γλιτώσουμε την άσκοπη κατανάλωση φαγητού.
7. Καταναλώστε το αλκοόλ με μέτρο. Δοκιμάστε μερικά τρικ όπως την προσθήκη σόδας ή αναψυκτικού light μέσα στο κρασί, ώστε να έχετε το περιθώριο να πιείτε κι ένα ποτηράκι παραπάνω...

• Τις ημέρες που γνωρίζετε ότι έχετε κάποιο τραπέζι λόγω των ημερών, φροντίστε να φάτε λιγότερο στο υπόλοιπο της ημέρας.
• Τις γιορτινές αυτές μέρες κάντε πράξη την κατανάλωση σαλάτας μαζί με τα γεύματά σας.

Λέξη- Κλειδί: Άσκηση! Μην ξεχνάτε ότι οι παραπάνω θερμίδες μπορούν να αντισταθμιστούν από την αύξηση της φυσικής δραστηριότητας. Διανύοντας μέρες χαράς, μην παραλείψετε να κάνετε βόλτα στα μαγαζιά αλλά και στους στολισμένους δρόμους της Αθήνας, να εγκαταλείψετε λίγο πιο μακριά από τον προορισμό σας το αυτοκίνητο ή το λεωφορείο και να αναπνεύσετε, κάνοντας ένα περίπατο, καθαρό και χριστουγεννιάτικο αέρα, απολαμβάνοντας την εορταστική ατμόσφαιρα!

Πηγή: www.mednutrition.gr


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.