Αρχική InfoSchool Λύκειο Επέστρεψαν οι μαθητές της Άρτας - Τι δήλωσαν οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί για την ταλαιπωρία τους

mathites_595_355Φορτισμένο συναισθηματικά ήταν το κλίμα στην Άρτα, όπου γονείς, συγγενείς, φίλοι και καθηγητές υποδέχτηκαν τους μαθητές του 3ου Λυκείου, που επέστρεψαν από την εκδρομή τους στην Ελβετία. Σύμφωνα με δημοσίευμα του ixotisartas.gr oι γονείς υποδέχτηκαν με χειροκροτήματα αλλά και με βουρκωμένα μάτια τους 44 μαθητές και τους τέσσερις συνοδούς καθηγητές, που επέστρεψαν με λεωφορείο άλλου γραφείου που όπως δήλωσαν δέχθηκε να τους επιστρέψει, καλύπτοντας μόνο το κόστος των καυσίμων.

Κάποια παιδιά δήλωναν μεν κουρασμένα αλλά ότι πέρασαν καλά, και λυπημένα μόνο για το κομμάτι της εκδρομής που χάθηκε, κάποια άλλα βέβαια επεσήμαναν την απογοήτευση τους γιατί εξαπατήθηκαν σε ένα ταξίδι που το περίμεναν πολλούς μήνες έχοντας κάνει θυσίες και οικονομίες γι' αυτό από το προηγούμενο καλοκαίρι.

Όλα τους όμως τόνιζαν ότι οι συνοδοί τους ήταν οι καλύτεροι και τους ευχαριστούσαν δημόσια για τη διαχείριση της κατάστασης και παράλληλα ευχαριστούσαν τον οδηγό άλλου γραφείου που μόνο με τα έξοδα κίνησης, απλήρωτος δέχθηκε να τους επιστρέψει στην Άρτα.

download

Ξεχείλισε η αγανάκτηση

Το λεωφορείο έφτασε, οι πόρτες άνοιξαν, οι μαθητές άρχισαν να κατεβαίνουν και οι γονείς ο ένας μετά τον άλλο έσφιγγαν τα παιδιά στην αγκαλιά τους, με τρόπο που εκδήλωνε την ανακούφισή τους για την συνάντηση. Την ίδια στιγμή όμως ξεχείλιζε και η αγανάκτηση για όση αγωνία βίωσαν μέχρι να δοθεί με παρεμβάσεις από και προς κάθε κατεύθυνση και κυρίως υπουργείου Παιδείας και Εξωτερικών, για να μπορέσουν μαθητές και καθηγητές να επιστρέψουν.

Ακόμη και οι πιο ψύχραιμοι ξέσπασαν, όπως και ο Δημήτρης Σκανδάλης δικηγόρος, γονέας παιδιού που συμμετείχε στην εκδρομή, ο οποίος δήλωσε κατηγορηματικά ότι «Μπορεί να μην είμαστε οι πρώτοι γονείς που το βιώσαμε αυτό από το συγκεκριμένο γραφείο, όμως εμείς θα κάνουμε τα πάντα να είμαστε οι τελευταίοι!».

3o_LYKEIO_ARTA_CERN_2015_APRILIOS_7

Ο οδηγός

Ο οδηγός του λεωφορείου που μετέφερε τα παιδιά για την επιστροφή τους, διευκρίνισε ότι «Το λεωφορείο που βλέπετε δεν είναι του γραφείου που είχε αναλάβει την εκδρομή. Απλώς δέχθηκε και εγώ να μεταφέρουμε πίσω τα παιδιά. Για τα έξοδα των καυσίμων συνέβαλαν και οι μαθητές με 400 ευρώ και οι καθηγητές, εγώ είμαι απλήρωτος, αλλά συμφωνήσαμε με τους καθηγητές να βρεθεί η καλύτερη λύση επιστροφής και αυτό κάναμε», είπε ο Γιάννης Γερονικολής, οδηγός του λεωφορείου πριν αναχωρήσει για Αθήνα. Στο μεταξύ οι γονείς προκειμένου να αναζητήσουν στη συνέχεια όλες τις πτυχές της υπόθεσης και για να έχουν ως αποδεικτικό στοιχείο – όπως εξήγησαν- ότι τα παιδιά τους επέστρεψαν με άλλο λεωφορείο και όχι με το γραφείο που είχε αναλάβει την εκδρομή, κάλεσαν στο σημείο την αστυνομία ζητώντας να κρατηθούν τα στοιχεία του λεωφορείου και του οδηγού.

Ο αρχηγός συνοδός

Ο αρχηγός, συνοδός της εκδρομής του σχολείου Αλέξης Γεωργούλας, μιλώντας στα ΜΜΕ, δήλωσε «Εξ αρχής θέλω να σας πω ότι σε κανένα σημείο της εκδρομής, δεν κινδύνευσε η υγεία και η ασφάλεια κανενός από τα παιδιά. Αυτό είναι το σημαντικότερο απ' όλα» και στη συνέχεια ανέγνωσε ανακοίνωση που είχε ήδη συντάξει για τον Τύπο, αναφέροντας ότι στην προγραμματισμένη εκδρομή 20 με 25 Απριλίου κλπ «Προέκυψε το πρόβλημα της ασυνέπειας του γραφείου, με το οποίο είχε προγραμματιστεί η εκδρομή μας. Το πρόγραμμα της εκδρομής ακολουθήθηκε κανονικά μέχρι και την 3η μέρα το απόγευμα (22/4) όταν με τη βοήθεια του συνοδού που είχε στείλει το γραφείο και του οδηγού που είχε εκτελέσει την μεταφορά από Βενετία, διαπιστώθηκε ότι οι κρατήσεις είχαν γίνει αλλά δεν είχαν εξοφληθεί ξενοδοχεία, ενώ ο οδηγός του λεωφορείου ήταν απλήρωτος, έχοντας πάρει μια μικρή προκαταβολή, ενώ ο συνοδός του γραφείου μας ενημέρωσε πως δεν ήταν πληρωμένα τα εισιτήρια επιστροφής με το καράβι. Αμέσως μπροστά από την πλατεία Αγίου Πέτρου στην Γενεύη έχοντας μόλις επιστρέψει από το CERN, συγκεντρώσαμε τα παιδιά και πριν τα ενημερώσουμε τηλεφωνήσαμε στον διευθυντή του σχολείου κ. Καραμπά, τον διευθυντή Β/θμιας Εκπαίδευσης κ. Δημητρίου, οι οποίοι ενημέρωσαν το υπουργείο Παιδείας και το υπουργείο Εξωτερικών, που συνεχώς μας έπαιρνε τηλέφωνο και μας κατηύθυνε. Ενημερώσαμε και τα παιδιά για την κατάσταση και με τη σύμφωνη γνώμη όλων των συνοδών αποφασίσαμε να διακόψουμε την εκδρομή σε εκείνο το σημείο, για να μην εγκλωβιστούμε στη Γενεύη και γίνει η κατάσταση δυσκολότερη. Εκεί μας βοήθησε το υπουργείο Παιδείας, το υπουργείο Εξωτερικών καθώς και κάποιοι εξωτερικοί συνεργάτες τους οποίους δεν μπορώ να αναφέρω γιατί δεν θέλω να κάνω διαφήμιση- εγώ είμαι εκπαιδευτικός κι όχι ταξιδιωτικός πράκτορας- τον οδηγό του λεωφορείου που επίσης μας βοήθησε να βρούμε τα καλύτερα σενάρια. Υπήρχε ενημέρωση με κάποιους γονείς που λειτούργησαν ως πυρήνες διότι ήταν αδύνατον να ενημερώσουμε από εκεί 44 γονείς, και μεταξύ δυο σεναρίων που υπήρχαν για την επιστροφή μας ακολουθήσαμε το συγκεκριμένο που ήταν και το μόνιμο. Δηλαδή να υπάρξει ξεκούραση του οδηγού, κατάλληλος χρόνος εργασίας του κλπ. έτσι την επομένη το πρωί φύγαμε από τη Γενεύη οδικώς και κατευθυνθήκαμε στην Αγκώνα της Ιταλίας όπου επιβιβαστήκαμε στο super fast 12, τα παιδιά ταξίδεψαν σε καμπίνες κανονικά, επιβαρυνθήκαμε όμως τα έξοδα για να μπει το λεωφορείο στο πλοίο και κάποια για τα καύσιμα μιας και αμοιβή δεν υπήρχε για τον οδηγό. Επίσης τη Δευτέρα θα γίνει συνεδρίαση με τον διευθυντή του σχολείου και τον προϊστάμενο Δευτεροβάθμιας για να εξεταστεί το θέμα νομικά, διότι υπάρχει συμβόλαιο ασφαλιστικής ευθύνης του γραφείου, διότι το σχολείο θα διεκδικήσει επιστροφή των χρημάτων για το μέρος της εκδρομής που δεν εκτελέστηκε, καθώς και τα χρήματα που πλήρωσαν επιπλέον οι μαθητές, διότι σε αυτές τις εποχές και το κάθε ευρώ μετράει».

download (1)

Ο διευθυντής του σχολείου

Ο διευθυντής του σχολείου κ. Καραμπάς, δήλωσε «Πήραμε ανάσα σήμερα καλωσορίζοντας την αποστολή με τους μαθητές μας και τους συνοδούς καθηγητές στην Άρτα, αφού υπήρξε ομαλή επιστροφή των μαθητών μας και θα ήθελα να ευχαριστήσω τους καθηγητές που κατέβαλαν όλες αυτές τις προσπάθειες ώστε να είναι ασφαλής η επιστροφή, καθώς επίσης τον προϊστάμενο, κ. Δημητρίου, το υπουργείο Παιδείας, το υπουργείο Εξωτερικών που μας βοήθησε να είναι ομαλή η επιστροφή της σχολικής εκδρομής μας και στη συνέχεια με ψυχραιμία από τη Δευτέρα που αρχίζουμε τις συσκέψεις θα τα βρούμε. Συνιστώ μια ψυχραιμία. Είναι φυσιολογική η εκτόνωση από τους γονείς αλλά θέλω σε όλους τους τόνους να διαβεβαιώσω ότι τα παιδιά έμειναν στα καλύτερα ξενοδοχεία, έφαγαν κανονικά, ταξίδεψαν σε καμπίνες και επέστρεψαν έχοντας επιβαρυνθεί βέβαια κάτι παραπάνω. Αυτή είναι η πραγματικότητα και όλα τα υπόλοιπα θα τα βρούμε στη συνέχεια. Εύχομαι κανένα άλλο σχολείο να μην ζήσει παρόμοια περιπέτεια».

Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.