Αρχική InfoSchool Λύκειο Ερώτηση στον Υπουργό Παιδείας για «εκτός ύλης θέμα» σε πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα

Ερώτηση στον Υπουργό Παιδείας για «εκτός ύλης θέμα» σε πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα

logotexniaΕρώτηση για εκτός ύλης θέμα στο πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα της Ηλεκτρολογίας κατέθεσε ο βουλευτής ΝΔ κ. Φορτσάκης, ο οποίος αναφέρει ότι σύμφωνα με καταγγελίες εκπαιδευτικών και γονέων, ένα εκ των θεμάτων που τέθηκαν -το θέμα Β.3-, με αυξημένη βαθμολογική βαρύτητα, ήταν εκτός ύλης.Ειδικότερα, το θέμα αυτό, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 104968/Γ2/17-7-2014 Υπουργική Απόφαση «Καθορισμός εξεταστέας − διδακτέας ύλης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2014−2015», φαίνεται να είναι εκτός εξεταστέας ύλης. Πέραν τούτου, ούτε στο διδακτικό εγχειρίδιο φαίνεται να αναπτύσσεται σχετικό θέμα.

Ακολουθεί το κείμενο της ερώτησης:

Πανελλήνιες εισαγωγικές εξετάσεις στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση – Μάθημα Ηλεκτρολογίας

Στο πλαίσιο των πανελλήνιων εισαγωγικών εξετάσεων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, στις 27 Μαΐου 2015 εξετάστηκε το μάθημα της Ηλεκτρολογίας. Πρόκειται για εξεταζόμενο μάθημα των υποψηφίων της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης, του κύκλου Τεχνολογίας και Παραγωγής. Σύμφωνα με καταγγελίες εκπαιδευτικών και γονέων, ένα εκ των θεμάτων που τέθηκαν – το θέμα Β.3 -, με αυξημένη βαθμολογική βαρύτητα, ήταν εκτός ύλης. Ειδικότερα, το θέμα αυτό, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 104968/Γ2/17-7-2014 Υπουργική Απόφαση «Καθορισμός εξεταστέας − διδακτέας ύλης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2014−2015», φαίνεται να είναι εκτός εξεταστέας ύλης. Πέραν τούτου, ούτε στο διδακτικό εγχειρίδιο φαίνεται να αναπτύσσεται σχετικό θέμα.

Η αδικία που υφίστανται οι εξετασθέντες στο μάθημα της Ηλεκτρολογίας υποψήφιοι, εάν έχουν εξεταστεί σε θέμα εκτός εξεταστέας ύλης, είναι κατάφωρη. Αυτοί περιέρχονται σε μειονεκτική θέση σε σχέση με τους λοιπούς υποψηφίους, τόσο της ίδιας κατεύθυνσης, του κύκλου Πληροφορικής και Υπηρεσιών, όσο και των λοιπών κατευθύνσεων, που στοχεύουν να εισαχθούν στις ίδιες με αυτούς σχολές. Περαιτέρω, τίθενται γενικότερα ζητήματα ομαλής διεξαγωγής των πανελληνίων εξετάσεων καθώς και λειτουργίας της αρμόδιας Επιτροπής επιλογής θεμάτων. Συνεπώς, το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να ενεργήσει τα δέοντα το ταχύτερο δυνατό.

Ο κύριος Υπουργός παρακαλείται να απαντήσει στα ακόλουθα ερωτήματα:

– Είναι όλα τα θέματα που τέθηκαν στις πανελλήνιες εξετάσεις του μαθήματος της Ηλεκτρολογίας εντός εξεταστέας ύλης;

– Εάν κάποιο εκ των θεμάτων που τέθηκαν στις πανελλήνιες εξετάσεις του μαθήματος της Ηλεκτρολογίας είναι εκτός εξεταστέας ύλης, ποια μέτρα πρόκειται να λάβει το Υπουργείο Παιδείας για να αποκαταστήσει την αδικία που υφίστανται οι εξετασθέντες υποψήφιοι;

Ο ερωτών Βουλευτής
Θεόδωρος Π. Φορτσάκης
Βουλευτής Επικρατείας ΝΔ


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.