Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Γιαούρτι: ο σύμμαχός μας στην καλή υγεία και στην απώλεια κιλών

Γιαούρτι: ο σύμμαχός μας στην καλή υγεία και στην απώλεια κιλών

fruit-yogurt-485x728

Αν «σνομπάρετε» το γιαούρτι, ήρθε ο καιρός να μάθετε ότι αποτελεί απ’ τις καλύτερες πηγές πρόσληψης ασβεστίου, απαραίτητο ειδικά για τον γυναικείο οργανισμό.

Αυτός ο λευκός θησαυρός, περιέχει περί τις 137 θερμίδες ανά μερίδα, αρκετούς υδατάνθρακες, βιταμίνες, και φώσφορο.
Απολαμβάνοντας μία μερίδα γιαούρτι, περίπου 245 γραμμάρια, καλύπτουμε το 49% των ημερησίων αναγκών μας σε ασβέστιο και το 38% σε φώσφορο.

Επιπλέον, το γιαούρτι βοηθάει όσους πάσχουν από γαστρεντερικά προβλήματα – ειδικά το γιαούρτι με την ένδειξη «ζωντανό». Καούρες και δυσκοιλιότητα καταπολεμούνται άμεσα και φυσικά.

Εντάξτε το λοιπόν καθημερινά στο διατροφικό σας πρόγραμμα, κερδίζοντας ενέργεια και χορταστική απόλαυση με λίγες θερμίδες.

yogurt1

Απολαύστε το με λίγο μέλι, με ξηρούς καρπούς, με δημητριακά αλλά και σαν ντρέσινγκ στις σαλάτες και το γεύμα σας.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.