Αρχική Infokids Διατροφή & Fitness Γονείς, τρέξτε μαζί με τα παιδιά σας!

Γονείς, τρέξτε μαζί με τα παιδιά σας!

4-Fantastic-Ways-to-Get-Kids-in-Love-with-RunningΤην Κυριακή κατεβείτε στο κέντρο της πόλης μαζί με τα παιδιά και στηρίξτε την προσπάθεια των δρομέων που θα λάβουν μέρος στους αγώνες δρόμους των 5 και 10 χιλιομέτρων και φυσικά όλων αυτών που επιλέξουν να δοκιμαστούν στη αυθεντική μαραθώνια διαδρομή. Η παρουσία σας εκεί θα είναι μια πρώτης τάξεως αφορμή να μιλήσετε στα παιδιά για την αξία της συμμετοχής αλλά και για τα πολλαπλά οφέλη που αποκομίζουν όλοι όσοι ασχολούνται ενεργά με τον αθλητισμό. Κι αν φέτος είστε στη πλευρά των θεατών, μπορείτε κάλλιστα του χρόνου να οργανωθείτε και να λάβετε οικογενειακώς συμμετοχή στον σημαντικό αυτό αγώνα δρόμου.

Με την παιδική παχυσαρκία να βρίσκεται σε άνθιση, η παρακίνηση των παιδιών προς τον αθλητισμό είναι πιο σημαντική από ποτέ. Αν θέλατε να ασχοληθούν τα παιδιά σας με το τρέξιμο, αυτοί είναι μερικοί τρόποι που μπορείτε να προσελκύσετε το ενδιαφέρον τους.

Τρέξτε μαζί τους σε πάρκα ή μονοπάτια

Ένας πολύ πιο ασφαλής και διασκεδαστικός τρόπος από το τρέξιμο στους δρόμους μαζί με τα παιδιά σας είναι να πηγαίνετε μαζί τους για τρέξιμο σε πάρκα ή μονοπάτια. Μπορείτε να συνδυάσετε το τρέξιμο με το περπάτημα στην φύση ή το παιχνίδι στην παιδική χαρά μετά από λίγο τζόκινγκ γύρω από το πάρκο.

m-run2

Βάλτε τα να τρέξουν σε έναν παιδικό αγώνα

Σε πολλούς αγώνες δρόμου διοργανώνονται παράλληλοι παιδικοί αγώνες είτε πριν είτε μετά τον κυρίως αγώνα. Οι αποστάσεις είναι πάντα μικρές- ξεκινώντας από 25 πόδια έως ένα μίλι, ανάλογα με τις ηλικίες των παιδιών. Τα παιδιά παίρνουν συνήθως ένα μπλουζάκι, ένα παράσημο ή κάποιο άλλο αναμνηστικό από τον αγώνα για την συμμετοχή τους. Η συμμετοχή στην αγωνιστική εμπειρία θα προσελκύσει κατά πάσα πιθανότητα το ενδιαφέρον τους για το τρέξιμο.

Μοιραστείτε μαζί τους ένα ημερολόγιο τρεξίματος

Ένας ευχάριστος τρόπος για να διατηρήσετε τον ενθουσιασμό των παιδιών σας για το τρέξιμο είναι να τους αναθέστε να παρακολουθούν τις αποστάσεις που διανύουν και να τις προσθέτουν. Μπορείτε να βοηθήσετε το παιδί σας να παρακολουθεί τις αποστάσεις που διανύει σημειώνοντας τες σε ένα απλό σημειωματάριο ή ακόμα σε έναν υπολογιστή. Σημειώστε απλώς την ημερομηνία και τον υπολογισμό της απόστασης. Για να τα κινητοποιήσετε μπορείτε επίσης να τα βοηθήσετε να τρέξουν μια συγκεκριμένη απόσταση σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, όπως για παράδειγμα τρία μίλια σε έναν μήνα. Ένα πρόσθετο όφελος που προκύπτει για τα παιδιά σας είναι ότι εξασκούν τις μαθηματικές τους δεξιότητες και μαθαίνουν περισσότερα για τον υπολογισμό των αποστάσεων.

Αναζητήστε ένα νεανικό πρόγραμμα τρεξίματος

Όπως πολλοί ενήλικες, τα παιδικά μπορεί να θεωρούν το τρέξιμο ως ένα ατομικό άθλημα. Υπάρχουν ωστόσο πολλές εκδηλώσεις τρεξίματος για τα παιδιά. Η δημιουργία νέων φίλων και το τρέξιμο μαζί με άλλα παιδιά είναι ένα υπέροχος τρόπος να προσελκύσετε το ενδιαφέρον τους για το τρέξιμο.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.