Αρχική InfoBaby Εγκυμοσύνη Γυμναστείτε απλά και με ασφάλεια σε κάθε τρίμηνο της εγκυμοσύνης!

Γυμναστείτε απλά και με ασφάλεια σε κάθε τρίμηνο της εγκυμοσύνης!

04e72c1199fcae592ad2ba95bc33c0f4Οι ειδικοί συμφωνούν: κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι σημαντικό να γυμνάζεστε! Οι εγκυμονούσες που το εφαρμόζουν έχουν λιγότερους πόνους στην πλάτη, περισσότερη ενέργεια και πιο γρήγορη επιστροφή στο κανονικό βάρος μετά τον τοκετό.

Η καλή φυσική κατάσταση κατά τη διάρκεια της κύησης δεν σημαίνει ότι πρέπει να αφιερώνετε πολύ χρόνο, ούτε να ξοδεύετε πολλά χρήματα για τον κατάλληλο εξοπλισμό. Οι ασκήσεις που θα δείτε είναι απλές, ασφαλείς για κάθε τρίμηνο της εγκυμοσύνης και μπορούν να γίνουν στο σπίτι.

Βεβαιωθείτε ότι εκτελείτε τις ασκήσεις με τη σωστή σειρά και για καλύτερα αποτελέσματα ακολουθήστε το ίδιο πρόγραμμα μέρα παρά μέρα. Πριν ξεκινήσετε καλό θα ήταν να συμβουλευτείτε το γιατρό σας.

91134bb9ea28bdab3506e013dedcd86b1. Κρατηθείτε από την πλάτη μιας καρέκλας και λυγίστε τα πόδια σας, με τα δάχτυλα και τα γόνατα να κοιτούν προς τα έξω. Κρατήστε ίσια την πλάτη και χαμηλώστε τον κορμό σας όσο μπορείτε. Βάλτε δύναμη στα πόδια σας για να επιστρέψετε στην αρχική θέση σας.

4c981a5f3493e6717fd2c813d7f5cb582. Ξαπλώστε στο πλάι και στηρίξτε το κεφάλι στο δεξί χέρι σας. Λυγίστε το δεξί πόδι και ανασηκώστε το αριστερό τεντωμένο. Τοποθετήστε το αριστερό χέρι στο πάτωμα για μεγαλύτερη σταθερότητα. Λυγίστε το αριστερό πόδι και ξεκουράστε το πάνω στο μαξιλάρι, όπως φαίνεται στην εικόνα.

4dc2354a5902943725d3828eff3704523. Στηριχθείτε στους αγκώνες και τεντώστε τα πόδια σας, ώστε να σχηματίσετε μια ευθεία με το σώμα σας. Μην αφήσετε την κοιλιά σας να ακουμπήσει στο έδαφος. Πάρτε 5 βαθιές ανάσες κι έπειτα λυγίστε τα γόνατα για να επιστρέψετε στην αρχική θέση σας.

f8049d6d51b920f7076733612a04dfba (1)4. Καθίστε στην άκρη μιας καρέκλας με την πλάτη ίσια και κρατήστε από ένα βαράκι 2 κιλών σε κάθε χέρι, με τις παλάμες να κοιτούν προς το σώμα σας. Ανασηκώστε τα χέρια σας στο ύψος των ώμων κι έπειτα επιστρέψτε στην αρχική θέση σας.

72fb996c8909692c47d3c5c32054ffcc5. Στηρίξτε το δεξί χέρι και πόδι σας σε μια σταθερή καρέκλα και σκύψτε ελαφρώς, με τη μέση σας να βρίσκεται παράλληλα με το πάτωμα. Κρατήστε στο αριστερό χέρι ένα βαράκι και λυγίστε μέχρι ο αγκώνας σας να φτάσει στο ύψος της μέσης.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.