Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Γυμναστείτε από τον καναπέ σας

Γυμναστείτε από τον καναπέ σας

side_crunchesΠοιος είπε ότι η σωστή γυμναστική γίνεται μόνο στο γυμναστήριο; Τώρα μπορείτε να γυμναστείτε εύκολα και γρήγορα από τον καναπέ του σπιτιού σας αρκεί να το πάρετε απόφαση!

Σφίξτε την κοιλιά:

Ξαπλώστε στον καναπέ και λυγίστε τα γόνατά σας. Tοποθετήστε το ένα πόδι πάνω στο άλλο ενώ τα χέρια σας στηρίζουν το κεφάλι. Σηκώστε αργά το κεφάλι, τους ώμους και το πάνω μέρος του κορμού σας (η πλάτη σας να παραμένει κολλημένη στον καναπέ). Μείνετε ψηλά μέχρι να νιώσετε ένα έντονο κάψιμο στους κοιλιακούς και χαλαρώστε. Όσο πιο μαλακός είναι ο καναπές, τόσο πιο αργά θα νιώσετε το κάψιμο στην περιοχή των άνω κοιλιακών.

couchexercises.jpeg.size.xxlarge.letterboxΓραμμώστε τα πόδια σας

Ξαπλώστε ανάσκελα στον καναπέ, τοποθετώντας τα χέρια κάτω από τους γλουτούς και τα πόδια λυγισμένα. Ανασηκώστε τα πόδια και κρατήστε τα στον αέρα. Λυγίζοντας τα ελαφρά, αρχίστε να τα σταυρώνετε. Όσο μεγαλύτερο το άνοιγμα και το κλείσιμο, τόσο καλύτερα.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.