Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Γυμναστείτε στην άμμο!

Γυμναστείτε στην άμμο!

tgarner26014Ο καιρός αρχίζει και ζεσταίνει. Και ένας πολύ καλός τρόπος γυμναστικής είναι το περπάτημα στην άμμο προτείνει ο Χάρης Κόγιας, επιστημονικός συνεργάτης του neadiatrofis.gr. Βρείτε λοιπόν κάποια κοντινή παραλία και μπείτε σε ρυθμούς προπόνησης. Αντί για τα κλασικά αθλητικά παπούτσια, που γεμίζουν άμμο και δυσκολεύουν όχι μόνο την άσκηση, αλλά ακόμα και το περπάτημα στην παραλία, καλό θα ήταν να επιλέξετε τα ειδικά παπούτσια των κολυμβητών. Είναι πολύ ελαφριά και ιδανικά για να μη μπαίνει η άμμος.

Από την άλλη πλευρά υπάρχει και η εναλλακτική, να γυμναστείτε ξυπόλυτοι, αλλά καλό θα ήταν να μην το επιχειρήσετε αμέσως. Και ο λόγος είναι ότι η άμμος μπορεί να σας κάνει να είστε ασταθείς, αν δεν έχετε συνηθίσει, ευνοώντας πιθανούς τραυματισμούς. Η άμμος μπορεί να μεγιστοποιήσει ορισμένες συγκεκριμένες προπονήσεις.Η άσκηση σε αυτή τη μαλακή επιφάνεια μάλιστα, ενδείκνυται για τη μείωση των κραδασμών και της πίεσης στα γόνατά σας, ενώ παράλληλα κάνει την προπόνηση πιο σκληρή και απαιτητική.

Walking on the sand

Γιατί να επιλέξετε την άμμο:

Είτε περπατάτε είτε τρέχετε στην άμμο το πόδι βυθίζεται καθώς δεν συναντά την αντίσταση της επίπεδης επιφάνειας, έτσι ο βαθμός δυσκολίας αυξάνει και καταβάλετε μεγαλύτερη προσπάθεια και ενέργεια, καίγοντας περισσότερες θερμίδες.

Δυναμώνετε με αυτό τον τρόπο τις γάμπες και τους αστραγάλους, ενώ ταυτόχρονα τονώνετε την λειτουργία της καρδιάς, του κυκλοφορικού και του αναπνευστικού.

Η άμμος απορροφά τους κραδασμούς και έτσι βοηθά τις αρθρώσεις. Χρειάζεται πάντως να είστε προσεκτικοί στις κινήσεις σας για να μην καταπονείτε τους μύες. Κινηθείτε αργά και με μικρότερα βήματα.

Η θαλασσινή αύρα και η επαφή με το υγρό στοιχείο αυξάνουν αυτόματα την χαλάρωση και την αίσθηση ευεξίας. Επιπλέον, μοιάζει λειτουργεί στο μυαλό περισσότερο ως βόλτα, παρά ως άσκηση και γυμναστική.

Αν το περπάτημα στην άμμο γίνεται και χωρίς παπούτσια με γυμνά πόδια, η άμμος λειτουργεί και ως φυσική απολέπιση για τα πέλματα.

Αν τώρα θέλετε να βάλετε μεγαλύτερη ένταση στην άσκησή σας μπορείτε να κάνετε τζόκινγκ, αλλά καλύτερα είναι να φοράτε αθλητικά.

Επίσης, μην ξεχνάτε να φοράτε πάντα αντηλιακό, γυαλιά ηλίου και καπέλο.

Αποφύγετε, επίσης, τα σημεία της παραλίας με πολύ μεγάλη κλίση.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.