Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness H δίαιτα της προσωπικότητας

H δίαιτα της προσωπικότητας

Μια νέα δίαιτα κάνει θραύση στην Αμερική, η οποία στηρίζεται στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς μας. Σύμφωνα με τον Αμερικανό κλινικό νευροεπιστήμονα Ντάνιελ Εϊμεν, της οποίας είναι ο εμπνευστής, αν θέλετε πραγματικά να χάσετε βάρος, πρέπει να βρείτε τον τύπο της προσωπικότητάς σας. Ο γιατρός υποστηρίζει ότι υπάρχουν πέντε τύποι υπέρβαρων, ανάλογα με τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς τους, και ορισμένες τροφές που τους βοηθούν να αδυνατίσουν ανάλογα με τον τύπο τους.

Ο αμερικανός δρ. Εϊμεν χωρίζει τους υπέρβαρους σε πέντε κατηγορίες:

1. Τους ψυχαναγκαστικούς, οι οποίοι σκέπτονται συνέχεια το φαγητό, είναι συνήθως άνθρωποι των άκρων και έχουν δυσκολία στον ύπνο.

2. Τους παρορμητικούς, οι οποίοι τρώνε και τσιμπολογούν ακόμη και όταν δεν πεινάνε, δεν διακρίνονται για την οργάνωσή τους και των οποίων η προσοχή διασπάται εύκολα.

3. Τους ψυχαναγκαστικούς - παρορμητικούς, οι οποίοι έχουν χαρακτηριστικά και από τις δύο κατηγορίες.

4. Τους συναισθηματικούς, οι οποίοι τρώνε για να καλύψουν συναισθηματικά κενά, τους φόβους και τη μοναξιά τους. Εχουν χαμηλή αυτοεκτίμηση και τάση για κατάθλιψη.

5. Τους αγχωτικούς, οι οποίοι είναι μονίμως σε ένταση, νιώθουν στρες και υποφέρουν από πονοκεφάλους και ταχυπαλμίες. Είναι συνήθως ντροπαλοί και δεν νιώθουν άνετα σε κοινωνικές εκδηλώσεις.

Σύμφωνα με τον δρα Εϊμεν, κάθε κατηγορία πρέπει να αποφεύγει ορισμένα τρόφιμα και να τρώει περισσότερο από άλλα, προκειμένου να χάσει βάρος.

Πολλοί διαιτολόγοι βλέπουν με σκεπτικισμό την ιδέα του και επιμένουν ότι η αλλαγή της διατροφικής συμπεριφοράς και όχι το είδος της προσωπικότητας είναι το κλειδί για τη μόνιμη απώλεια βάρους.

Τι τύπος είστε, τι πρέπει να τρώτε και τι να αποφεύγετε:

Ψυχαναγκαστικός: Προτιμήστε καφέ ρύζι, σολωμό, μπανάνες, γαλοπούλα, ηλιόσπορους. Αποφύγετε τις πολλές πρωτεϊνες και την καφεϊνη.

Παρορμητικός: Τρώτε μπριζόλες, ψάρια, πουλερικά, αβγά και αποφύγετε τους υδατάνθρακες και τη ζάχαρη.

Συναισθηματικός: Τρώτε αβγά, συκώτι, καρύδια, μπρόκολο και φροντίστε να κοιμάστε τουλάχιστον 8 ώρες κάθε βράδυ.

Αγχωτικός: Προτιμήστε προϊόντα ολικής αλέσεως, γαλακτοκομικά, εσπεριδοειδή, σπανάκι, αμύγδαλα, φακές, ψάρια πλούσια σε ωμέγα 3 λιπαρά οξέα. Αποφύγετε τις ζωικές πρωτείνες.

Ψυχαναγκαστικός - παρορμητικός: Χρειάζεστε άφθονη λιακάδα και λίγους υδατάνθρακες και ζάχαρη. Προτιμήστε τις πρωτεϊνες και πίνετε άφθονο πράσινο τσάι.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.